Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Nou even kijken hoe hij er op reageert
Ja, dat is nog even afwachten inderdaad.
Ik heb zijn water in ieder geval even weggehaalt. Rond 12 uur krijgt hij weer kvv dan wilde ik eigenlijk nog een nek geven rond een uur of 3 (als snack) of kan ik daar beter even mee wachten totdat ik weet hoe de eerste nek valt?
Hoe lang duurt het voordat zo'n nek verteerd in een hondenmaag? Zit dat morgen bij zijn ontlasting of vandaag al?
Is het de eerste keer dat hij dit krijgt? dan zou ik gewoon lekker wachten, het kan goed gaan hoor daar niet van maar die van mij (Fangio) had er wel moeite mee, nou was die niet helemaal in orde met zijn maag dus dat had er ook mee te maken.
Maar dat gaat snel hoor die spijsvertering.
Straks kan je het gewoon als maaltijd geven ipv snack
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
cloris schreef:Is het de eerste keer dat hij dit krijgt? dan zou ik gewoon lekker wachten, het kan goed gaan hoor daar niet van maar die van mij (Fangio) had er wel moeite mee, nou was die niet helemaal in orde met zijn maag dus dat had er ook mee te maken.
Ik wacht inderdaad maar even want het is de eerste keer dat hij het krijgt.
Ik heb de nekken bij de Carnibest leverancier gehaald en zij vertelde dat ik het nu nog als snack kan geven omdat Vegas nog vollop in groei is en hij het er best bij mag krijgen.
Ik vond het erg leuk om te geven. Hij was lekker aan het knagen en smullen
cloris schreef:Is het de eerste keer dat hij dit krijgt? dan zou ik gewoon lekker wachten, het kan goed gaan hoor daar niet van maar die van mij (Fangio) had er wel moeite mee, nou was die niet helemaal in orde met zijn maag dus dat had er ook mee te maken.
Ik wacht inderdaad maar even want het is de eerste keer dat hij het krijgt.
Ik heb de nekken bij de Carnibest leverancier gehaald en zij vertelde dat ik het nu nog als snack kan geven omdat Vegas nog vollop in groei is en hij het er best bij mag krijgen.
Ik vond het erg leuk om te geven. Hij was lekker aan het knagen en smullen
Voor je het weet, ligt je diepvries vol met strotten, kopvlees, karkassen enz.
Groetjes Joyce † Nick 16.08.1999 - 22.01.2009 † Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Joy C schreef:
Zo ver ben ik nog niet hoor maar ik kom er vanzelf!
Toen de leverancier zei dat er weleens een hoofd tussen de nekken kan zitten moest ik wel even slikken maar gelukkig is dat bij het eerste pakje niet gebeurd
Joy C schreef:
Toen de leverancier zei dat er weleens een hoofd tussen de nekken kan zitten moest ik wel even slikken maar gelukkig is dat bij het eerste pakje niet gebeurd
Ook daar ga je aan wennen
Joy C schreef:
Ook daar ga je aan wennen
Inderdaad. Eigenlijk schrikbarend snel kan ik je vertellen.
Groetjes Joyce † Nick 16.08.1999 - 22.01.2009 † Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Als Vegas er moeilijk van kan poepen (wat ik niet denk van 1 nekje) kan je b.v ook eens wat orgaanvlees geven zoals levertjes of hartjes daar kan de ontlasting wat dunner van worden of je maakt gewoon een keer een combi van een nekje met wat lever ofzo doe ik ook tussendoor voor Djo-Djo. Verder krijgt hij gewoon elke dag Carnibest en dan dat tussendoor zo'n 2 of 3 x per week.
Djo-Djo doet het er in elk geval prima.
Vanavond krijg ik lamsribben en pens. Lamsribben zijn ook vrij zachte botten dus als je na een poosje uit gaat bouwen kan je bv daar weer mee verder. Heb ik trouwens ook via Carnibest.
maanbo schreef:Als Vegas er moeilijk van kan poepen (wat ik niet denk van 1 nekje) kan je b.v ook eens wat orgaanvlees geven zoals levertjes of hartjes daar kan de ontlasting wat dunner van worden of je maakt gewoon een keer een combi van een nekje met wat lever ofzo doe ik ook tussendoor voor Djo-Djo. Verder krijgt hij gewoon elke dag Carnibest en dan dat tussendoor zo'n 2 of 3 x per week.
Djo-Djo doet het er in elk geval prima.
Vanavond krijg ik lamsribben en pens. Lamsribben zijn ook vrij zachte botten dus als je na een poosje uit gaat bouwen kan je bv daar weer mee verder. Heb ik trouwens ook via Carnibest.
Mijn leverancier zei ook dat ik, als Vegas eenmaal gewent is aan nekken dan ook lamsribben en kippenvleugels kan geven. Eerst maar eens kijken hoe die nek eruit komt
Gisteren hebben ze bij mij voor het eerste kippennekken gekregen Gandor deed over de eerste een minuut of tien..........Boy een minuut of twee.
Die daarna volgde gingen sneller, maar ze kauwden wel zonder dat ik ze vast hoefde te houden.
Begin er plezier in te krijgen.
Reini schreef:Nou, de nek was er normaal uitgekomen en Vegas heeft er inmiddels al weer twee gekregen.
Lastig gaat het wel want hij kauwt ze uitzichzelf niet dus ik hou de nekken vast met als gevolg dat hij hij mijn vingers zowat open bijt.
Het laatste stuk lukt me steeds niet vast te houden want tegen die tijd doen mijn vingers errug zeer
Hij moet er wel op kauwen dus ik heb mijn vriend de laatste (en alle hierop volgende) maar vast laten houden
Ik moet je zeggen dat ik bij de honden die dus niet willen kauwen en alles zo doorslikken, de nekjes ook in stukjes worden gehakt want vasthouden is geen optie
oepss zie nu hier deze topic pas
de eerste keer een kippenek, wel wat plat geslagen hoor, maar ze vondt het geweldig
de eerste deed ze 5 min over gooide het overal neer en toen had ze het door