Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

markt wel of niet?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

pepim
Zeer actief

Ongelezen bericht door pepim »

annepanne schreef:Ik zou t idd langzaam opbouwen, maar wel aan drukke plaatsen blijven wennen, ook al wil je er zelf niet heen. Ik ben altijd ernstig pessimistisch: stel dat er ooit wat met me gebeurd en Anne komt bij een ander terrecht, dan wil ik gewoon dat ze zulk soort dingen gewoon kan doen. Dus ook aan poezen wennen, ook al wil ik nooit een poes, etc.etc....En met oefenen gaat t prima, hoor, Anne is ook een onzeker ding maar ik heb dr een tijdje terug meegenomen winkelen in Amsterdam, vond ze misschien wat saai maar verder geen probleem...
(Enne..bij opmerkingen van mensen op de markt gewoon lachen en dommig"o ja?" knikken, kom je t snelste weg! :wink: )
O dank je, dat is ook een hele goede tip als deze :pffff: niet werkt. Dan ben ik zo gezegd van alle markten thuis :wink:
En ik ga idd maar rustig aan kijken; ik ben echt blij met jullie reacties!
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Afbeelding

Knappe puppy!!!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
pepim
Zeer actief

Zoek stok! schreef:Afbeelding

Knappe puppy!!!
Dankje, dat vind ik ook. :I:
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

pepim schreef:
Ze heeft een lieve uitstraling.

Anne
pepim
Zeer actief

starfleet schreef:
pepim schreef:

Anne
Ja en ze is ook heel lief, ook wel ondeugend btw en slim!
Gisteren had ik haar halsband even op tafel gelegd, die krijgt ze alleen om als we gaan lopen. Ik dacht nog, moet het zo even wegleggen anders gaat ze ermee van door.
Maar ik was het vergeten en toen ik weer wilde lopen lag haar halsband er niet meer. Ik zoeken en zoeken, maar nergens te bekennen.
Nou zeg ik op een gegeven ogenblik tegen haar, sjah nou dan maar niet wandelen hè, want zonder halsband kun je niet mee.
Ze loopt weg en komt terug met de halsband in haar bek, nou echt wel slim :mrgreen:
annepanne

Ongelezen bericht door annepanne »

pepim schreef:
starfleet schreef:
pepim schreef:

Anne
Gisteren had ik haar halsband even op tafel gelegd, die krijgt ze alleen om als we gaan lopen. Ik dacht nog, moet het zo even wegleggen anders gaat ze ermee van door.
Maar ik was het vergeten en toen ik weer wilde lopen lag haar halsband er niet meer. Ik zoeken en zoeken, maar nergens te bekennen.
Nou zeg ik op een gegeven ogenblik tegen haar, sjah nou dan maar niet wandelen hè, want zonder halsband kun je niet mee.
Ze loopt weg en komt terug met de halsband in haar bek, nou echt wel slim :mrgreen:
Ik hoor t al, een echte golden... :pffff: (maar nou ben ik natuurlijk ook bevooroordeeld! :wink: )
pepim
Zeer actief

annepanne schreef:
pepim schreef:
starfleet schreef:
pepim schreef:

Anne
Ik hoor t al, een echte golden... :pffff: (maar nou ben ik natuurlijk ook bevooroordeeld! :wink: )
Bevooroordeeld? O nee hoor, dat vind ik helemaal niet. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”