Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Oppas gezocht voor Dobermannteefje
Moderator: moderatorteam
- Chawa
- Actief
Oppas gezocht voor Dobermannteefje
Ik zoek ivm met evt. ziekenhuisopname een oppas bij mensen thuis voor mijn Dobermannteefje, ze is katten,kippen en andere huisdieren gewend. Een pension is absoluut geen optie omdat ze dan 14 dagen lang alle voedsel zal weigeren en aan een stuk door zal blaffen.
De periode zal waarschijnlijk zijn van 9 t/m 23 september, uiteraard tegen betaling.
Omdat ze misschien in die periode loops zal gaan worden niet bij een ongecastreerde reu.
De periode zal waarschijnlijk zijn van 9 t/m 23 september, uiteraard tegen betaling.
Omdat ze misschien in die periode loops zal gaan worden niet bij een ongecastreerde reu.
- DoberLuca
- Actief
Luca zal het helemaal geweldig vinden denk ik, maar ik heb op 2 dagen een uitlaatservice omdat luca anders die dagen alleen zit van 8.15-17.30 uur....... En dat is denk ik een probleem want die zit vol....
En die andere dagen werk ik een halve dag en ga 's middags met Luca naar het bos.
Is deze doberteef SUPERsociaal met andere honden ook teefjes???
Yvonne
En die andere dagen werk ik een halve dag en ga 's middags met Luca naar het bos.
Yvonne

- DoberLuca
- Actief
Je kan eventueel ook nog je oproep plaatsen op de website van de dobermannvereniging. Site is http://www.dobermannvereniging.nl/html/index.php.
Succes!
Succes!

- Chawa
- Actief
Hallo Yvonne,DoberLuca schreef:Luca zal het helemaal geweldig vinden denk ik, maar ik heb op 2 dagen een uitlaatservice omdat luca anders die dagen alleen zit van 8.15-17.30 uur....... En dat is denk ik een probleem want die zit vol....
Yvonne
Ze is SUPERsociaal tegen al wat leeft mens en dier, maar als ze loops is doet ze lelijk ( lbaffen niet aanvallen) tegen honden die ze buiten tegen komt.
-
- Zeer actief