Tinkertje schreef:Oei meid over de hoeveelheid kan ik je niks zeggen,want ik ben niet bekend met zulke grote honden als Tank.Maar ik kan het begrijpen als je zegt dat je stopt met het steeds veranderen.Ik maak mezelf onderhand ook een beetje gek met me gezoek naar de perfecte manier van voeren voor mijn honden.Eerst 17 jaar brok+blik gevoerd en het laaste half jaar door de komst van 2 nieuwe hondjes ben ik begonnen met KVV,soms in combi met brok,toen weer blik,toen weer brok+blik,nu weer proberen met toch maar weer KVV.Ik raak er onderhand aardig van overspannen!Ik ben nu ook op een punt gekomen dat ik zeg:Nu is het genoeg,we voeren dit en niks geen gezeur meer.Soms willen we het allemaal tè goed doen,maar je doet je best en verdiept je tenminste in het voer van je hond,dat kan je niet altijd van iedereen die een hond heeft zeggen.Mijn advies is dat je een beetje met je ogen moet voeren,en verdeel de porties anders een beetje over de dag.Succes!
Ohh erg he. Ik gaf Tank eerst ook brok + blik en dta was omdat hij nooit geen vers moest. Sinds hij een aantal keer chemisch gecastreed is geweest is het een enorme vreetbal geworden, alles gaat erin en hij loopt zelfs de scharrelen en te snaaien.
Nu heb ik ipv dan wat blik er een heel klein beetje Duck door voor de smaak en omdat hij medicijnen met een vies smaakje over zijn eten moet hebben.
Ik gaf ze voor de Cavom dus al vers en Nutro brok en dat ging prima, waarvoor ik dan weer over ben gegaan