Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

en weer uit de kattenbak gegeten!

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

pepim
Zeer actief

Re: Katten en honden

Ongelezen bericht door pepim »

starfleet schreef:
Als de katten vijf maanden niet beneden konden komen, is het dan geen idee om het eten, drinken en de kattenbak te laten staan waar het voorheen stond? Ze zijn dat dan toch ook gewend dat de kattenbak ook op die plek kan staan?

Zolang de hond nog niet goed geleerd heeft dat hij niet tegen de katten moet keffen of achter ze aan moet jagen moeten de katten toch een uitwijkmogelijkheid hebben vind ik. Als je geen kattenluikje wil maken naar de bijkeuken, zou je ook de deur van de bijkeuken op een haak kunnen doen, met een opening die wel groot genoeg is voor de katten, maar waar de hond niet doorkan o.i.d.

Anne
Ik ben het helemaal met je eens, dat ze een uitwijkmogelijkheid moeten hebben!
Dan zou ik echter 2 kattenluikjes moeten maken, want de enige manier om naar boven te komen is door de keuken en de kamer.
En als het moet, dan doe ik dat natuurlijk, maar als ik het op een andere manier kan oplossen, dan doe ik dat liever.
pepim
Zeer actief

Branka schreef: Nee, houtkorrels zijn niet klompvormend.
Kennissen hadden trouwens ook dit probleem met hun Labrador. Die hadden 1 of ander rekje gevonden. Tralies iets verbogen en voor de ingang van de bak gezet. De katten pasten er nog wel door. De kop van de hond niet. Ook een oplossing.
O gelukkig, dan heb ik iig de goede korrels.
En bedankt voor je idee, dat ga ik zeker proberen! :cheer:
pepim
Zeer actief

Ik ga van de kamer naar de gang een hekje neerzetten, ipv een kattenluikje.
O en iedereen nog bedankt voor het meedenken :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”