Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

zeer tevreden, maar blond vrouwtje

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

Lil

zeer tevreden, maar blond vrouwtje

Ongelezen bericht door Lil »

Zou je toch zeggen dat ik zwarte haren had en de hond blond is maar dat blijkt dus niet zo te zijn. :mrgreen:
De ervaring leert dat ik op de behendigheidswedstrijden die we zelf organiseren slecht loop. Dat komt doordat ik constant overal moet helpen en de hond de hele dag alleen in de bench zit en ik hem vlak voordat hij moet lopen eruit haal, super snel laat plassen en dan meteen moet starten. Boris was echter super vriendelijk en liep keurig en ging zelfs liggen op de contactzones (doet hij thuis altijd, maar op wedstrijd wilt hij het nog wel eens vergeten). Ik super blij, omdat alles goed ging en ik een super moeilijk parcours foutloos had, dat was aleen net een hindernis te vroeg dat ik mijn armen in de lucht stak. :denken: Het gevolg laat zich raden de laatste stang viel en dat terwijl Boris in drie jaar tijd als ik alle trainingen en de wedstrijden van de laatste twee jaren (waarvan laatste professioneel) meetel slecht drie maal een stang heeft laten vallen. Anderzijds was hij zelfs daar geconcentreerd hij keek me namelijk midden in de sprong aan, waardoor hij recht naar onder viel. Hoe blond kan het vrouwtje wezen, geen eerste plaats, maar de vijfde (balen...)
Heb hem echter een super mega kauwbot gekocht en een advertentie gezet voor een beetje meer verstand. :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”