Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De eerste les....

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

Nina
Zeer actief
Contacteer:

De eerste les....

Ongelezen bericht door Nina »

Gisteren hebben we de eerste les Gehoorzaamheid B gehad. Na twee maanden geen les valt dat toch niet mee, Baloe zijn oren waren denk ik nog op vakantie. :mrgreen:

De eerste tien minuten: juf stelt zich voor en houdt een praatje. Baloe doet ondertussen al zijn kunstjes voor het vrouwtje: zit, af, pootje, voet, naast, wat moet je ook alweer doen voor een koekje. :denken:

Dan: een parcours volgen tussen pionnetjes. Baloe krabt zich achter de oren.. Volgen? Dat betekent toch dat ik heel hard tussen de pionnen door ren en het vrouwtje hobbelt achter mij aan? Nee, Baloe, we proberen het nog een keer: O ja, volgen, zeg dat dan!! Dan loop je met je neus over grond heeeel dicht langs de pionnen in de hoop dat ze omvallen. Score: 6 uit 8. Zoiets, ja. :roll:

Dan de af en blijf: helemaal goed, in 1 keer nog wel! Maar ja, dan ligt het toch wel heel lekker na een vermoeiend half uurtje trainen, dus dan weer gaan zitten kost een hoop overredingskracht.

Al met al moesten we dus nog een beetje inkomen, maar ik ga er vanuit dat we ook deze cursus weer met hoge punten gaan afsluiten. :pffff:
Donderdag hebben we de eerste les breitensport, ik heb er nu al zin in. :smile:
O ja, en wie denkt dat we niet geoefend hebben in de vakantie: :neenee:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
DoberLuca
Actief

Ongelezen bericht door DoberLuca »

HAHAHA, dat is nou hondenhumor!! Geweldig!

En het is niet alleen de eerste les hoor :mrgreen: .....
Gaat het drie keer goed en vervolgens denken ze weer zit is toch af???? Volgen??? Ja IK volg hem naar de andere hond naast mij, die is namelijk zo liefffffff, dat ik er met mijn kont bovenop ga zitten en met hem wil spelen :smile:
Afbeelding
anit
Actief

Ongelezen bericht door anit »

ja hier afgelopen zaterdag ook weer met de B begonnen na 7 weken stil te hebben gelegen ,ik dacht die doet niets :denken: maar wonder boven wonder ging het heel goed :ok: maar dat wil niet zeggen dat het volgende week weer goed gaat,dan kunnen zijn oren ook zo maar weer een paar dagen op vakantie zijn :smile: :smile:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”