Ten eerste duitsland zijn ze verboden, omdat ze net als pitbulls door de verkeerde types worden gebruikt en zeg niet kom met bewijs, want ik heb famillie wonen in Duitsland.Mol schreef:denk je nou dat ik zomaar over 1 nacht ijs gaat voor dat ik uitspraken doet over een ras? dat aan gaat is het wel heel duidelijk dat je hier maar net komt kijken.Baris schreef:Mol schreef:de foto is gemaakt op het kangal festifal in 2001
mol
Oke.. En?
Je hebt contact met hem opgenomen? Denk je nu dat je hele ras kent of zo? En trouwens ze email staat niet eens op die site, maar kan zijn dat het andere stip wel op stond. Er staat dat hij het te druk heeft of zo iets.
je heb het er over dat het ras buiten turkije nergens te vinden wat overgens groote onzin is, in Amerika wordt er gewoon met dat ras gefokt, en nee ga niet lopen blaten over golden retrivers en dat soort onzin want zelfs de site waar je mee op de proppen komt heeft het er over. http://www.turkishdogs.com/kangal/breeding.html
de honden zijn ook in duitsland en in italie verkrijg baar, ja het orginele ras.
alles is verkrijgbaar elk honden ras waar een wil is is een weg.
dat het een bijzonder ras is zonder meer dat geef ik je dan ook gewoon toe.
echter is het zo dat er meer mensen zijn die al langer in deze rassen bezig zijn dan alleen jij mensen die al veel verder zijn dan jij omdat ze simpel weg meer ervaring hebben dan jij.
dat je je minderwaardigheids complex moet compenseren met een grote mond opzetten tegen mensen die etten malen meer verstand van honden en honden rassen hebben dan jij zelf geeft aan waaom je zelf een herder heb en je je avatar een pittbull moet neer zetten om nog eenigzins geloof waarig over te komen.
mol
Ten tweede als ze in amerika worden gefokt betekent niet dat je ze gelijk in Nederland ook kan krijgen. Ja en er worden KANGALS gefokt in Amerika dus niet ANATOLIAN SHEPERDS. Er zijn dus afspraken gemaakt tussen de 2 landen.
En er zijn ook mensen die illigaal de hondjes hier heen brengen van uit Turkije terwijl het niet mag.
En wat ik als avatar heb heeft nix over mij te zeggen.
Ik vind pitbulls mooie honden.