Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar pupadvertenties plaatsen om geschikte kopers te krijgen
Moderator: moderatorteam
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- rianneke
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Zou best kunnen hooryamie schreef: ik geloof dat rianneke hiermee gewoon 2 links gaf waar geadverteerd kan worden....(correct me if i'm wrong) voor deze pups al niet meer nodig denk ik

En ik hoop inderdaad dat het niet meer nodig is(was eigenlijk "niet nieuwsgierig",maar ben toch maar gaan kijken

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ik zie gelijk weer leuke hondenmarian* schreef:Zou best kunnen hooryamie schreef: ik geloof dat rianneke hiermee gewoon 2 links gaf waar geadverteerd kan worden....(correct me if i'm wrong) voor deze pups al niet meer nodig denk ik
![]()
En ik hoop inderdaad dat het niet meer nodig is(was eigenlijk "niet nieuwsgierig",maar ben toch maar gaan kijken)

Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
- rianneke
- Zeer actief
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
ff een oud topic omhoog,
zat net op MP te kijken
en goh,
de inkomsten van vorig jaar zijn schijnbaar goed bevallen
kijk maar hier bij deze advertentie wederom een nest met haar eigen reu en teef, wederom veel (dit maal 11) pups en nog steeds staat er NIETS bij over gezondheidsonderzoeken (HD, ED etc)
zat net op MP te kijken
en goh,
de inkomsten van vorig jaar zijn schijnbaar goed bevallen
kijk maar hier bij deze advertentie wederom een nest met haar eigen reu en teef, wederom veel (dit maal 11) pups en nog steeds staat er NIETS bij over gezondheidsonderzoeken (HD, ED etc)
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Tja...dat zie je helaas zo vaak....crutz schreef:schrik net nog harder (kijk maar naar de datum dat dit topic gepost is)
pups uit t eerste nest zijn nl net 6 mnd![]()
die zijn nl op 3 maart 2005 geboren
![]()
![]()
)
Ze ruiken geld en huppakee...reu er weer op...
Of zou het weer een ongelukje zijn? Mag toch aannemen dat ze nu wel voorzichtig is geweest..
Het komt er dus op neer dat de teef direct de 1 e loopsheid NA de bevalling WEER gedekt is?
Riekt naar geldwolverij of ongeloofelijk stom gedrag
- **Tamara**
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat walgelijk zeg! zo snel alweer.....
Dat van dat ongelukje daar geloof ik niet zoveel van dat dat voor een tweede keer zou kunnen gebeuren....
Ik heb net zelf een loopse teef gehad en heb een volle reu en het is zo makkelijk om ze gewoon even apart te houden....
Ze had zulke goede plannen stond in 1 van haar berichten, maar daar komt dus niks van terrecht....
Dat van dat ongelukje daar geloof ik niet zoveel van dat dat voor een tweede keer zou kunnen gebeuren....
Ik heb net zelf een loopse teef gehad en heb een volle reu en het is zo makkelijk om ze gewoon even apart te houden....
Ze had zulke goede plannen stond in 1 van haar berichten, maar daar komt dus niks van terrecht....
- little-wolf
- Zeer actief
dat appart houden verschilt denk ik per hond.**Tamara** schreef:Wat walgelijk zeg! zo snel alweer.....
of je moet geen raam hebben in de ruimte waar de reu tijdelijk verblijft.
hier in de buurt is er dus een reu door het raam gedjumpt om naar zn loopse teefie te gaan.
das meer als 1 jr geleden, als het er geen 2 zijn en hij is nog bezig met het herstellen.
maar dis ff offtopic

schandalig van dat mens om t weer te doen

- **Tamara**
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoe bedoel je per hond?little-wolf schreef:dat appart houden verschilt denk ik per hond.**Tamara** schreef:Wat walgelijk zeg! zo snel alweer.....
hier in de buurt is er dus een reu door het raam gedjumpt om naar zn loopse teefie te gaan.
das meer als 1 jr geleden, als het er geen 2 zijn en hij is nog bezig met het herstellen.
maar dis ff offtopic![]()
ik had de een buiten en de ander binnen en savonds wisselde ik ze af in de bench, of eentje in de gang. apart lopen. en na een paar dagen konden ze weer bij elkaar, no problemo. Je moet alleen geen foutjes maken zoals de deur open laten staan, tis echt niet moeilijk

- little-wolf
- Zeer actief
wat ik bedoel is dat je de ene hond wel in een kamer met raam kan laten als je geen buiten heb en een andere niet.**Tamara** schreef:Hoe bedoel je per hond?little-wolf schreef:dat appart houden verschilt denk ik per hond.**Tamara** schreef:Wat walgelijk zeg! zo snel alweer.....
maar dis ff offtopic![]()
ik had de een buiten en de ander binnen en savonds wisselde ik ze af in de bench, of eentje in de gang. apart lopen. en na een paar dagen konden ze weer bij elkaar, no problemo. Je moet alleen geen foutjes maken zoals de deur open laten staan, tis echt niet moeilijk

- M@ri@nne
- Zeer actief
- **Tamara**
- Zeer actief
- Contacteer:
- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
ja, maar deze heeft een nieuwe draai.M@ri@nne schreef:Zit ik potverdorie weer een oud topic door te nemen.
ik weet overigens wat je bedoelt. van die oeroude poll-topics die opeens weer boven komen drijven.
flikker die meuk dan gewoon na een paar maanden weg, marianne de moderator!
maar dat terzijde.

een teef. hoelang duurt het voordat ze weer loops is nadat ze een nest heeft gehad?
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
linlin schreef:ja, maar deze heeft een nieuwe draai.M@ri@nne schreef:Zit ik potverdorie weer een oud topic door te nemen.
ik weet overigens wat je bedoelt. van die oeroude poll-topics die opeens weer boven komen drijven.
flikker die meuk dan gewoon na een paar maanden weg, marianne de moderator!
maar dat terzijde.![]()
een teef. hoelang duurt het voordat ze weer loops is nadat ze een nest heeft gehad?
Slotjes?

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
- diana25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitseherder
nog effe over die stambomen mogen die gewoon uitgegeven worden als beide ouders een stamboom hebben? zover ik weet bij de duitseherder (het is een ander ras maar toch) moet je hond minimaal uv , vh1 of ipo1 hebben en aangekeurd zijn en minimaal hd ,a b of bc hebben voor dat er een stamboom uitgegeven word bij de nakomelingen.
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
nee hoor, dat is alleen als je bemiddeling wilt van de rasvereniging,diana25 schreef:nog effe over die stambomen mogen die gewoon uitgegeven worden als beide ouders een stamboom hebben? zover ik weet bij de duitseherder (het is een ander ras maar toch) moet je hond minimaal uv , vh1 of ipo1 hebben en aangekeurd zijn en minimaal hd ,a b of bc hebben voor dat er een stamboom uitgegeven word bij de nakomelingen.
de Raad van Beheer geeft gewoon stambomen uit, als je maar betaald,
- diana25
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitseherder
- little-wolf
- Zeer actief
- little-wolf
- Zeer actief
en je heb geloof ik maar een bep. tijd om dat door te geven geloof ik?crutz schreef:nee hoor, dat is alleen als je bemiddeling wilt van de rasvereniging,diana25 schreef:nog effe over die stambomen mogen die gewoon uitgegeven worden als beide ouders een stamboom hebben? zover ik weet bij de duitseherder (het is een ander ras maar toch) moet je hond minimaal uv , vh1 of ipo1 hebben en aangekeurd zijn en minimaal hd ,a b of bc hebben voor dat er een stamboom uitgegeven word bij de nakomelingen.
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
binnen 7 dagen na de geboortelittle-wolf schreef:en je heb geloof ik maar een bep. tijd om dat door te geven geloof ik?crutz schreef:nee hoor, dat is alleen als je bemiddeling wilt van de rasvereniging,diana25 schreef:nog effe over die stambomen mogen die gewoon uitgegeven worden als beide ouders een stamboom hebben? zover ik weet bij de duitseherder (het is een ander ras maar toch) moet je hond minimaal uv , vh1 of ipo1 hebben en aangekeurd zijn en minimaal hd ,a b of bc hebben voor dat er een stamboom uitgegeven word bij de nakomelingen.
en vanaf 2006 moet je al binnen 3 wk na dekaangifte doen en dan binnen 7 dagen na geboorte geboorte aangifte
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
ik vind er zo weinig tijd tussen zitten. dat eerste nestje was toch begin maart? en zo'n drachtigheid duurt toch een dag of 63, 64? dan moet ze wel erg vlot loops geworden zijn.little-wolf schreef:ik denk verschillend. maar er zijn honden waarvan de cyclus niet veranderd en 4 mnd na de worp weer loops worden.linlin schreef:ehh, hoelang na een bevalling wordt een teef over het algemeen weer loops?
en dat weet ik dus niet, of dat werkelijk kan.
- little-wolf
- Zeer actief
ik weet van een vriendin van mij, dat haar teefje snel loops was na de worp. de gewone cyclus zoals altijd.linlin schreef:ik vind er zo weinig tijd tussen zitten. dat eerste nestje was toch begin maart? en zo'n drachtigheid duurt toch een dag of 63, 64? dan moet ze wel erg vlot loops geworden zijn.little-wolf schreef:ik denk verschillend. maar er zijn honden waarvan de cyclus niet veranderd en 4 mnd na de worp weer loops worden.linlin schreef:ehh, hoelang na een bevalling wordt een teef over het algemeen weer loops?
en dat weet ik dus niet, of dat werkelijk kan.
maar ik zal t nog ff navragen.