Vorige week is hij omgeklapt op straat. Totaal out incl stoppen met ademhalen. Na een klap op de borst gaf hij een diepe zucht en was hij er weer. Hij was daarna weer vrij snel helder en de dag erna weer gewoon spelen enz. Incontinent is hij al een tijdje, daar heeft hij heel kort propalin voor gehad, helaas met gevolg dat hij niet meer kon poepen. Dus daarmee gestopt en gewoon de dweil standaard klaar staan.
Nu was hij een paar dagen niet zichzelf en niet willen eten. Normaal krijgt hij kvv. maar alleen bij de geur leek hij al misselijk te worden
Dus gisteravond naar de da :
Vorige week heeft hij een hartaanval gehad. Het hart klopt nu vreemd, vooral bij opwinding. De nieren zijn flink verschrompeld. Door een combinatie van de problemen incl de darmen kon ze eigenlijk niets meer voor hem doen. Nierdieet is niet mogelijk aangezien hij daar keiharde ontlasting van krijgt en laxatract werkt 2 dagen. Daarna weer geen succes daarop. Dus nierdieet geen optie eigenlijk. Ze heeft hem alleen pijnstilling gegeven.
Ik vind hem op dit moment nog te goed om al in te laten slapen. Maar hij moet natuurlijk wel gaan eten. Een frolicje voor het slapen gaan lust hij wel heel graag en een normaal biscuitje gaat er ook in. Alleen geen normaal eten.

Dus wat nu? iemand nog een idee?
Ik zal hem niet laten lijden dus vrees niet, ik ben nu alleen op zoek naar iets wat hij kan eten.