Hallo,
Weet iemand of je bij de raad van beheer bijv. opvragen hoeveel een binnenlandse reu in binnenland en buitenland gedekt heeft?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dekken in het buitenland
Moderator: moderatorteam
- Bons
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
- Aantal honden: 2
Dekken in het buitenland
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! 

- yamie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
- Contacteer:
Re: Dekken in het buitenland
is je vraag of je kunt weten hoeveel een reu gedekt heeft? en dan in binnen en buitenland?Webborn schreef:Hallo,
Weet iemand of je bij de raad van beheer bijv. opvragen hoeveel een binnenlandse reu in binnenland en buitenland gedekt heeft?
wanneer het dus gaat om en reu met stamboom. moet de raad ( en nu heb ik het dus alleen over nederland) kunnen zien hoe vaak een reu gedekt heeft, iig wat daar eerlijk is opgegeven ik weet niet of ze alles zo vrij geven hoor, ik geloof het niet... vaak moet je toch bij de fokker/eigenaar zijn...
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Dekken in het buitenland
Volgens mij houdt de raad niet bij hoeveel een hond in het buitenland gedekt heeft.Webborn schreef:Hallo,
Wel dus hoeveel in NL maar als je dat als fokker kan opvragen weet ik niet, wel de rasvereniging.
Maria.