@ Johan. Ja dat is idd jammer dan. Er komt ook nog iemand met een Tervuren puppy, ben benieuwd. Ik ken ze nl niet zo..
___
Man wat heb ik vies gedroomd over deze wandeling..
We hadden dus allemaal afgesproken op de parking, een gratis parking. Om de een of andere reden zaten mijn honden nog in de wagen terwijl ik de baasjes en hondjes opving. Op een bepaald moment ga ik dan terug naar de wagen, en zie daar een boete achter mijn ruitenwissers steken

Ik zeg tegen alle anderen van hun auto te verplaatsen, omdat het geen gratis parking meer blijkt te zijn, en iedereen stuift uiteen, er onstaat zowat paniek kan je zelfs zeggen. Het politiebureau ligt net naast de parking (ook in werkelijkheid) en ik ga daar mijn beklag doen dat het niet is aangegeven dat de parking betalend is, en dat er ook geen borden met 'gewijzigde verkeerssituatie'

staan. Hmm.. Erg logisch Babs..
Uiteindelijk krijg ik een agent mee naar mijn wagen om de boete ongedaan te maken, en op de parking aangekomen zijn ALLE mensen die mee gingen wandelen weg. Gewoon, wég. Dan zoek ik de hele parking af met die agent naar mijn wagen, want.. Die zie ik ook niet meer!! Ik helemaal in paniek want mijn honden zaten nog in de koffer. En die klojo van een agent zei dat dat nog niet zo erg was, maar dat die wagen hét grote probleem was. Ik ben ondertussen helemaal over mijn touren, mijn hondjes, mijn hondjes, ik ben mijn hondjes kwijt..
Daarna als ik thuiskom, krijg ik weer dezelfde reactie. Die wagen is gestolen, drama drama, maar mijn honden.. Geen belang..
Plots staat die agent voor onze deur, dat ze de auto gevonden hebben, dat er een overval mee is gepleegd, maar dat er van de honden geen spoor is..
En dat was het moment waarop ik wakker werd
Eigenlijk hé, heb nog eens zo een enge droom gehad over mijn honden. Als ik over hen droom, dan is het nooit aangenaam eigenlijk..
En mensen, please niet allemaal gaan lopen voor de wandeling!! De parking is écht gratis!!
Babs