Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sarlooswolfhond/knikstaart/Royement.
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhonden.
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Sarlooswolfhond/knikstaart/Royement.
Leden van een RV van SWH stel aub geen kritische vragen of breng niet naar buiten als jullie een SWH met afwijkingen in bezit hebben.
Anders is er maar 1 remedie .....ROYEMENT.
Ik heb mij heel lang rustig gehouden, ik heb ook geen moeite gedaan om een artikel met slot weer open te krijgen ivm verhalen over de vele nesten op rij bij een RV met dood geboren pups. http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=67987
Ik ben zelf zoals velen andere van een SaarlooswolfhondenRV geroyeerd ivm vragen stellen over fokken met knik in de staart en PRA en om dat wij door fokbeleid van hen 4 Saarlooswolfhonden hebben met PRA en 2 zijn er in iedergeval 100% blind van geworden en 1 met knik in de staart .
De fam die een slotje heeft op mijn topic,
die dus een nestje met dode pups had en tot grote schrik later met een nieuwe spiegeling kreeg te horen u hond wordt niet vrij gegeven, is natuurlijk allemaal verschrikkelijk voor deze mensen en ze hebben dan ook gerichte vragen gesteld aan het bestuur en geschreven om opheldering, en voor het clubblad voorlichting over het verloop van de verschrikkelijke erfelijke oogziekte PRA en wat het is.
Nou zij zijn 13 september jl het lidmaatschap ontnomen.Hier bij de link van de fam B..... op mijn PRA website.
http://groups.msn.com/SaarlooswolfhondP ... nsite.msnw
Gr Bertus.
Anders is er maar 1 remedie .....ROYEMENT.
Ik heb mij heel lang rustig gehouden, ik heb ook geen moeite gedaan om een artikel met slot weer open te krijgen ivm verhalen over de vele nesten op rij bij een RV met dood geboren pups. http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=67987
Ik ben zelf zoals velen andere van een SaarlooswolfhondenRV geroyeerd ivm vragen stellen over fokken met knik in de staart en PRA en om dat wij door fokbeleid van hen 4 Saarlooswolfhonden hebben met PRA en 2 zijn er in iedergeval 100% blind van geworden en 1 met knik in de staart .
De fam die een slotje heeft op mijn topic,
die dus een nestje met dode pups had en tot grote schrik later met een nieuwe spiegeling kreeg te horen u hond wordt niet vrij gegeven, is natuurlijk allemaal verschrikkelijk voor deze mensen en ze hebben dan ook gerichte vragen gesteld aan het bestuur en geschreven om opheldering, en voor het clubblad voorlichting over het verloop van de verschrikkelijke erfelijke oogziekte PRA en wat het is.
Nou zij zijn 13 september jl het lidmaatschap ontnomen.Hier bij de link van de fam B..... op mijn PRA website.
http://groups.msn.com/SaarlooswolfhondP ... nsite.msnw
Gr Bertus.
Laatst gewijzigd door idorh op 19 sep 2005 16:38, 2 keer totaal gewijzigd.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik wacht nog steeds af wat jullie er mee doen, jullie zouden het na kijken .twinkeltje schreef:halloa bertus mag is vragen wat 2 urls naar topics die wij gesloten hebben in je bericht moeten
als het goed is is dat toch per pm behandeld
Voor de goede orde heb ik er nu 1 van gemaakt.
Mocht het zijn dat ik er per PM iets anders aan jullie hebt vermeld, stuur het dan even naar mij toe want dat weet ik nu gewoon weg niet meer .
Gr Bertus
- twinkeltje
- moderator
waarom stuur je ons dan geen pm en doe je het zoidorh schreef:Ik wacht nog steeds af wat jullie er mee doen, jullie zouden het na kijken .twinkeltje schreef:halloa bertus mag is vragen wat 2 urls naar topics die wij gesloten hebben in je bericht moeten
Gr Bertus.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Je hebt gelijk Twink, ik had al een hoop van mij afgezet ivm deze materie, en kreeg vlak voor dat ik dit plaatste, de mail van de royering en het grijpt mij nogal aan omdat ik het zelfde heb mee gemaakt.twinkeltje schreef:waarom stuur je ons dan geen pm en doe je het zoidorh schreef:Ik wacht nog steeds af wat jullie er mee doen, jullie zouden het na kijken .twinkeltje schreef:halloa bertus mag is vragen wat 2 urls naar topics die wij gesloten hebben in je bericht moeten
Gr Bertus.

Excuus voor deze manier.
Gr Bertus.
- twinkeltje
- moderator
- little-wolf
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- twinkeltje
- moderator
denk niet dat wij het hebben laten verdwijnen hoor net als pas het topic van inge was verdwenen gebeurd dat wel eens meer maar omdat er op die datum mee aan de hand was hebben we het niet opgemerktlittle-wolf schreef:staat jullie niet zo netjes heh.twinkeltje schreef:ja geeft verder nik maar hij was dus echt spoorloos jou topic vandaar vergeten geraken
ondertussen is hij weer opgespoord
durf het bijna niet te vragen maar heb je eff geduld
maar bertus had het gewoon kunnen vragen dan waren we eerder gaan zoeken
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Voor beter inzicht waarom ik zo reageerde is hier de link van de mail over ontneming lidmaatschap, ik heb toestemming om het op mijn PRA website te plaatsen. http://groups.msn.com/SaarlooswolfhondP ... nsite.msnw .twinkeltje schreef:denk niet dat wij het hebben laten verdwijnen hoor net als pas het topic van inge was verdwenen gebeurd dat wel eens meer maar omdat er op die datum mee aan de hand was hebben we het niet opgemerktlittle-wolf schreef:staat jullie niet zo netjes heh.twinkeltje schreef:ja geeft verder nik maar hij was dus echt spoorloos jou topic vandaar vergeten geraken
ondertussen is hij weer opgespoord
durf het bijna niet te vragen maar heb je eff geduld
maar bertus had het gewoon kunnen vragen dan waren we eerder gaan zoeken
Gr Bertus