En ook kippenmaagjes, (3,00 per kilo) Kippenlevers, (3,20 per kilo) en Kippenhartjes en Kippenvoetjes (weet ik van beiden de prijs niet meer).
Ik ben helemaal blij, eindelijk weer kippennekken te koop in Almere Buiten

Moderator: moderatorteam
Vlug. Hang de vlag uit. En bel Lin.Roelfien schreef:eindelijk weer kippennekken te koop in Almere Buiten
Hahahaha, ja, die krijgt al een pbtje extra zodat ze dit wereldnieuws niet kan missen.bram en thijs schreef:Vlug. Hang de vlag uit. En bel Lin.Roelfien schreef:eindelijk weer kippennekken te koop in Almere Buiten
In Noorwegen waren ze elanden aan het slachten en hadden kilo's prachtig "afval". Maar om daar nog 2 weken mee rond te gaan rijden is ook zo wat. De jongens vonden het wel interessant ruiken.Roelfien schreef:Hahahaha, ja, die krijgt al een pbtje extra zodat ze dit wereldnieuws niet kan missen.bram en thijs schreef:Vlug. Hang de vlag uit. En bel Lin.Roelfien schreef:eindelijk weer kippennekken te koop in Almere Buiten
Ohhhh, als het een paar weekjes oud is, vinden ze het nog lekkerder en is het nog beter verteerbaar, zonde!!!bram en thijs schreef:In Noorwegen waren ze elanden aan het slachten en hadden kilo's prachtig "afval". Maar om daar nog 2 weken mee rond te gaan rijden is ook zo wat. De jongens vonden het wel interessant ruiken.Roelfien schreef:Hahahaha, ja, die krijgt al een pbtje extra zodat ze dit wereldnieuws niet kan missen.bram en thijs schreef:Vlug. Hang de vlag uit. En bel Lin.Roelfien schreef:eindelijk weer kippennekken te koop in Almere Buiten
Ah. Ik had dus de hutkoffer leeg moeten trekken, vol moeten laden met eland, daar nog 2 weken mee rond moeten rijden en dan terug naar Nederland?Roelfien schreef:Ohhhh, als het een paar weekjes oud is, vinden ze het nog lekkerder en is het nog beter verteerbaar, zonde!!!bram en thijs schreef:In Noorwegen waren ze elanden aan het slachten en hadden kilo's prachtig "afval". Maar om daar nog 2 weken mee rond te gaan rijden is ook zo wat. De jongens vonden het wel interessant ruiken.Roelfien schreef:Hahahaha, ja, die krijgt al een pbtje extra zodat ze dit wereldnieuws niet kan missen.bram en thijs schreef: Vlug. Hang de vlag uit. En bel Lin.
Ja.bram en thijs schreef:Ah. Ik had dus de hutkoffer leeg moeten trekken, vol moeten laden met eland, daar nog 2 weken mee rond moeten rijden en dan terug naar Nederland?Roelfien schreef:Ohhhh, als het een paar weekjes oud is, vinden ze het nog lekkerder en is het nog beter verteerbaar, zonde!!!bram en thijs schreef:In Noorwegen waren ze elanden aan het slachten en hadden kilo's prachtig "afval". Maar om daar nog 2 weken mee rond te gaan rijden is ook zo wat. De jongens vonden het wel interessant ruiken.Roelfien schreef: Hahahaha, ja, die krijgt al een pbtje extra zodat ze dit wereldnieuws niet kan missen.
In mei gaan we weer...Roelfien schreef:Ja.bram en thijs schreef:Ah. Ik had dus de hutkoffer leeg moeten trekken, vol moeten laden met eland, daar nog 2 weken mee rond moeten rijden en dan terug naar Nederland?Roelfien schreef:Ohhhh, als het een paar weekjes oud is, vinden ze het nog lekkerder en is het nog beter verteerbaar, zonde!!!bram en thijs schreef: In Noorwegen waren ze elanden aan het slachten en hadden kilo's prachtig "afval". Maar om daar nog 2 weken mee rond te gaan rijden is ook zo wat. De jongens vonden het wel interessant ruiken.
Maar het mag wel eerst in een plastic zak voordat je het in de koffer doet, hoor.
jij moet gewoon je rijbewijs halen en kiloos nekken hier halen voor 0.50 cent de kiloRoelfien schreef:Bij Arie van de Raa in Buiten hebben ze nu ook kippennekken (1,50 euro per kilo)
En ook kippenmaagjes, (3,00 per kilo) Kippenlevers, (3,20 per kilo) en Kippenhartjes en Kippenvoetjes (weet ik van beiden de prijs niet meer).
Ik ben helemaal blij, eindelijk weer kippennekken te koop in Almere Buiten
voor 50 cent de kilo wil ik wel een ritje maken naar NL, waar is dat Ien?ien schreef:jij moet gewoon je rijbewijs halen en kiloos nekken hier halen voor 0.50 cent de kiloRoelfien schreef:Bij Arie van de Raa in Buiten hebben ze nu ook kippennekken (1,50 euro per kilo)
Ik ben helemaal blij, eindelijk weer kippennekken te koop in Almere Buiten![]()
maar toch wel fijn dat almere nu echt een wereldstad gaat worden
kippenslachterij in Den Ilp [bij Amsterdam]Bowie schreef:voor 50 cent de kilo wil ik wel een ritje maken naar NL, waar is dat Ien?ien schreef:jij moet gewoon je rijbewijs halen en kiloos nekken hier halen voor 0.50 cent de kiloRoelfien schreef:Bij Arie van de Raa in Buiten hebben ze nu ook kippennekken (1,50 euro per kilo)
Ik ben helemaal blij, eindelijk weer kippennekken te koop in Almere Buiten![]()
maar toch wel fijn dat almere nu echt een wereldstad gaat worden
A'dam?
ien schreef: kippenslachterij in Den Ilp [bij Amsterdam]
Ik zou voor de eerste keer echt niet veel gevenkaatje v/d labjes schreef:hoi
wie kan mij even helpen ?
ik wil morgen mijn labrador pup van 14 weken voor de eerste keer kippenekken geven, ze weegt z'n 13 killo , hoeveel kippenekken mag zij ongeveer hebben per keer ? ik sla ze wel eerst even plat voor haar wandt het is een echte schrokkop
dank je wel voor je andwoordbianca83 schreef:Ik zou voor de eerste keer echt niet veel gevenkaatje v/d labjes schreef:hoi
ik wil morgen mijn labrador pup van 14 weken voor de eerste keer kippenekken geven, ze weegt z'n 13 killo , hoeveel kippenekken mag zij ongeveer hebben per keer ? ik sla ze wel eerst even plat voor haar wandt het is een echte schrokkopHou ze gewoon vast in je hand en laat haar het zo opeten (als het kan bij haar) zo heb ik het met Quasar ook gedaan in het begin. Dan eerst even kijken hoe ze erop reageert voor je veel gaat geven
Een nekje kun je gewoon vasthouden hoorkaatje v/d labjes schreef:dank je wel voor je andwoordbianca83 schreef:Ik zou voor de eerste keer echt niet veel gevenkaatje v/d labjes schreef:hoi
ik wil morgen mijn labrador pup van 14 weken voor de eerste keer kippenekken geven, ze weegt z'n 13 killo , hoeveel kippenekken mag zij ongeveer hebben per keer ? ik sla ze wel eerst even plat voor haar wandt het is een echte schrokkopHou ze gewoon vast in je hand en laat haar het zo opeten (als het kan bij haar) zo heb ik het met Quasar ook gedaan in het begin. Dan eerst even kijken hoe ze erop reageert voor je veel gaat geven
![]()
met haar KVV kan ik zo mijn hand in der bak doen,maar of ik een nekje vast kan houden ?:denken: daar kom ik morgen dan wel achterik probeer er eerst 1 en dan zie ik wel verder
leuke foto !!bianca83 schreef:Een nekje kun je gewoon vasthouden hoorkaatje v/d labjes schreef:dank je wel voor je andwoordbianca83 schreef:Ik zou voor de eerste keer echt niet veel gevenkaatje v/d labjes schreef:hoi
![]()
met haar KVV kan ik zo mijn hand in der bak doen,maar of ik een nekje vast kan houden ?:denken: daar kom ik morgen dan wel achterik probeer er eerst 1 en dan zie ik wel verder
![]()
Ben je ook al bij die in stad geweest, bij het station? Die vind ik niet zo heel duur.Roelfien schreef: . Nou nog een betaalbaar adresje voor mijn lamsbotten, hier in de buurt. Want de islamitische slager is hier net zo duur als de gewone slager.
Dank je, is gemaakt door Brankakaatje v/d labjes schreef:leuke foto !!bianca83 schreef:Een nekje kun je gewoon vasthouden hoorkaatje v/d labjes schreef:dank je wel voor je andwoordbianca83 schreef: Ik zou voor de eerste keer echt niet veel gevenHou ze gewoon vast in je hand en laat haar het zo opeten (als het kan bij haar) zo heb ik het met Quasar ook gedaan in het begin. Dan eerst even kijken hoe ze erop reageert voor je veel gaat geven
![]()
![]()
![]()
we gaan het morgen eens proberen met haar
bij de andere honden houd ik het idd zo bij vast das geen probleem