komt nog wel mischienZoek stok! schreef:Blijft de vraag staan waarom alleen kleine hondjes dat doen. Nog noooooit heeft een herder, boxer, labrador, tatra etc etc dat gedaan naar Bram.Joy C schreef:Je vergeet hier 1 heel belangrijk item: vreemde honden behoren NIET tot de roedel. En sommige honden vinden de roedel die ze hebben nu eenmaal prima genoeg, dus andere honden moeten dan opzouten.Zoek stok! schreef:Maar waarom doen alleen kleine hondjes dat dan? Dat ze niet kunnen snuffelen, maar direct uitvallen? We hebben het hier wel over Bram he: 40 cm, de vriendelijkheid zelve.twinkeltje schreef:ja happy van mij kan met alles samen maar ruby discrimineert en dat is heel natuurlijk hoor dat ze niet elke hond mogen
weet je wat onnatuurlijk is eigelijk spelen wand ze hoeven geen roedel te vormen dus waarom zouden ze
Een vriendin van me heeft een kleine Jack Russell die alle honden afsnauwt en alleen met mensen kan. Ik erger me daar mateloos aan. Roedel of geen roedel, naar alle honden uitvallen blijf ik onnatuurlijk vinden.Heeft natuurlijk verder ook met het karakter van de hond in kwestie te maken.
of ze vinden het de moeite niet waard voelen zich niet bedrijgt en lachen ze hem uit