Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
penslappen, wa kos da?
Moderator: moderatorteam
- Dibbes
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
penslappen, wa kos da?
Vanmiddag ben ik bij een zelf slachtende slager langsgeweest om te vragen of hij ook penslappen voor me heeft. Nu mag ik volgende week terugkomen om wat op te halen. Toen ik vroeg naar de prijs, zei hij dat ik voor 5 á 10 euro al heel wat had. Maar wat mag dat spul kosten? Hoeveel weegt een hele, schoongemaakte pens ongeveer?

-
- Zeer actief
- Dibbes
- Zeer actief
-
- Zeer actief
nee...het is gewoon vuile pens, en als ik ermee thuiskom dan zet ik hem met zak en al in mijn gootsteen, en snij het tot stukken van ca. 500 gram, die doe ik in een plastic zakje, en daarna in de vriezer.Dibbes schreef:Hebben ze het dan ook schoongemaakt? En wast doe je ermee als je het thuis hebt. Moet het dan eerst in kleinere stukken ofzo?![]()
misschien geen lekker karwei, maar de honden vinden het heerlijk, dus vooruit maar.

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
heeee, kan je in Zevenhuizen toch weer aan vuile pens komen,lies schreef:nee...het is gewoon vuile pens, en als ik ermee thuiskom dan zet ik hem met zak en al in mijn gootsteen, en snij het tot stukken van ca. 500 gram, die doe ik in een plastic zakje, en daarna in de vriezer.Dibbes schreef:Hebben ze het dan ook schoongemaakt? En wast doe je ermee als je het thuis hebt. Moet het dan eerst in kleinere stukken ofzo?![]()
misschien geen lekker karwei, maar de honden vinden het heerlijk, dus vooruit maar.
haalde t daar een jaar of 2 geleden wel eens, maar ineens gingen ze de pens spoelen, dus toen daar maar niet meer gehaald
-
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
En ik krijg de botten ook gratislies schreef:jee, das helemaal een goeie koop!Hutsje schreef:Wou net zeggen, niet schoon (laten) maken hoor! En je kunt het beter knippen. Ik haal hele pensen voor niets, als ik het in stukken gesneden wil of grof gemalen kost het 5 euro per emmer, ongeveer 17 kilo.

-
- Actief
- MDoelman
- Actief
- Dibbes
- Zeer actief
Ik kreeg het niet mee als het niet schoongemaakt was. Maar er zaten nog wel wat troepjes aan. Of moet die pens nog helemaal vol zitten met voer?Hutsje schreef:Wou net zeggen, niet schoon (laten) maken hoor! En je kunt het beter knippen. Ik haal hele pensen voor niets, als ik het in stukken gesneden wil of grof gemalen kost het 5 euro per emmer, ongeveer 17 kilo.
Ik heb trouwens 5 euro betaald voor de pens. Volgens mij was het een hele. De volgende keer zal ik eens wegen hoeveel kilo het is.