Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn broer heeft een duitse herder puppy van 8 weken.
Laatst was ik bij mijn broer en zag dat de pup heel papperig en veel poepte. Ik zei dat is niet goed. Dat moet je toch maar even in de gaten houden en misschien evt. even wat pens voeren voor de darmpjes.
Ik heb het idee dat het hondje ook krampjes heeft. Zij krijgt puppy brokken. Ik geef mijn hond kvv carnibest/rodi/smuldier. Misschien is het goed om de pup even op kvv te zetten. Wat vinden jullie ervan?
hmm ja als ik het nog eens over mocht doen dan had shaggy ook van pup af aan vers gekregen,..maar ik denk dat je je broer maar eens het een en ander moet laten lezen op internet over voeding van honden..
misschien komt ie zelf met een idee dan./:)
Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
Geer schreef:Een pup voer je, net als een volwassen hond, het beste vers! Dus als je broer er open voor staat: doen!
Bedankt voor jullie reacties !
Ik ben net even naar mijn broer geweest en heb wat carnibest meegenomen. De pup vond het heerlijk. Ze willen nu even puppybrokken en dan carnibest geven. Even aanzien hoe ze het daarop doet.
Addy schreef:Ik zou die puppiebrokjes laten voor wat het was en onmiddelijk over op het liefst barfen
ja. Ik heb het nu zover toch 1x per dag kvv carnibest en de rest willen zij toch brokjes voeren.
Ik heb mijn hond ook een hele tijd brokken en rodi gevoerd. Sinds een paar maanden ben ik helemaal overgegaan op kvv en hij doet het er prima op
Ze moeten het toch zelf ondervinden wat het beste is.
gz schreef:Onze pup krijgt Royal Canin Baby-dog en bevalt ons prima, wel krijgt ze in het weekend vers.
Ja dat kan zo ook. Zij hebben puppybrokken van het merk Fokker.
Het kennel van de duitse herders voeren dat hun honden.
Ik vind dat de pup van Fokker veel en papperig poept.
Zijn er misschien nog meer mensen die Fokker kennen ?
gz schreef:Onze pup krijgt Royal Canin Baby-dog en bevalt ons prima, wel krijgt ze in het weekend vers.
groetjes Carla
de hondenschool waar ik met ferrero heb getraind had er denk ik aandelen in want ze prees dat voer de hemel in, zelf heb ik het nooit geprobeerd omdat ik liever voor een geperste brok koos, wel zag ik bij de andere honden in de groep die het allemaal gebruikte dat de vacht van de hond niet glanste en de ontlasting vaak drapperig was.
die instructrice kraakte al het andere voer af en alleen fokker was geweldig je kon het zelfs bij haar thuis halen tot op de dag van vandaag vraag ik me nog weleens af wat haar marge op dat voer is.
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent www.bleekerzonwering.nl
groetjes Carla
Ik heb net weer een voorraad carnibest gehaald en ik heb even met hun overlegd over de pup. Zij adviseerde om 1 a 2 keer per week vers vlees te voeren en de rest brokken. En dat gaat mijn broer zo nu ook proberen.
maart schreef:pro plan met duck geef ik ze en dat heeft ze al haar hele leven gekregen. ze heeft er nog nooit problemen mee gehad
Het is de duitse herder pup van mijn broer en de Fokker adviseerde hem de puppybrok Fokker. Heeft hij een grote zak van gekocht. Hij gelooft de Fokker ook. Hebben goede honden, kampioenen. Het is nu al hel wat dat ik het zover heb om ook kvv te geven. De puppybrok Fokker willen zij natuurlijk blijven geven. Ik kan dat nu niet helemaal af gaan kraken.
Moeten ze dan toch zelf ondervinden. Eens kijken hoe dit gaat lopen anders kunnen ze nog altijd overschakelen op een goede brok.
groetjes Carla