waar was die baas van die spaniel vraag ik me dan af
1 keer van aftrekken oke mischien maar een tweede keer kan het baasje toch de wind van voren krijgen
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
correctie bij 'snauwen'
Moderator: moderatorteam
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- Moos
- Zeer actief
Baasje was een jochie van 10, die van zijn ouders met de hond van opa en oma het bos in mocht. Dat jochie lette trouwens ook wel goed op hoor, maar veel kan je daar natuurlijk niet van verwachten.twinkeltje schreef:waar was die baas van die spaniel vraag ik me dan af
1 keer van aftrekken oke mischien maar een tweede keer kan het baasje toch de wind van voren krijgen

- twinkeltje
- moderator
o ja wel hoor jochie erbij het hondje aan de riem en zeggen neem hem eff lekker een eind mee van mijn hond vandaan ik vind het nu wel genoeg geweestMoos schreef:Baasje was een jochie van 10, die van zijn ouders met de hond van opa en oma het bos in mocht. Dat jochie lette trouwens ook wel goed op hoor, maar veel kan je daar natuurlijk niet van verwachten.twinkeltje schreef:waar was die baas van die spaniel vraag ik me dan af
- Moos
- Zeer actief
Ik ken het jochie, en ik ken ook zijn ouders, hij heeft het niet echt makkelijk thuis; fleurt ook helemaal op als hij met een groepje op mag lopen in het bos en even ongegeneerd mag kwekken; het is echt een heel leuk kind ook. Dus tja, dat vind ik dan weer sneu voor zo'n jochie. Als het nou een etterbak van een kind was geweest had ik dat wel gezegd ja, maar hij loopt zo te stralen als hij eens even lekker mag kwekken.twinkeltje schreef:o ja wel hoor jochie erbij het hondje aan de riem en zeggen neem hem eff lekker een eind mee van mijn hond vandaan ik vind het nu wel genoeg geweestMoos schreef:Baasje was een jochie van 10, die van zijn ouders met de hond van opa en oma het bos in mocht. Dat jochie lette trouwens ook wel goed op hoor, maar veel kan je daar natuurlijk niet van verwachten.twinkeltje schreef:waar was die baas van die spaniel vraag ik me dan af

- twinkeltje
- moderator
je kan het ook vriendelijk zeggen he juist omdat het ventje het zwaar heeft mischien
wand dalijk doet het hondje van oma het bij de verkeerde dan is het vechten nog erger voor het jongetje
dus kan je ook zeggen he jantje wil je je hond even van saar halen wand ze vind het niet leuk
en kijk ook maar uit bij andere honden wand dalijk bijten ze je hond als hij er zo op springt
wand dalijk doet het hondje van oma het bij de verkeerde dan is het vechten nog erger voor het jongetje
dus kan je ook zeggen he jantje wil je je hond even van saar halen wand ze vind het niet leuk
en kijk ook maar uit bij andere honden wand dalijk bijten ze je hond als hij er zo op springt
- Moos
- Zeer actief
Maar dat deed hij dus ook; hij lette heel goed op en was me vaak voor in het eraf sjorren van de hond van opa en oma. Alleen de hond probeerde het 5 minuten daarna gewoon weer.twinkeltje schreef:je kan het ook vriendelijk zeggen he juist omdat het ventje het zwaar heeft mischien
Nu was Saar ook niet bang ofzo hoor, dan had ik het een stuk vervelender gevonden. Ze vond het niet leuk, maar daar is dan ook wel alles mee gezegd. Ze was niet bang, ze werd er niet opeens erg onzeker van, alleen leuk vond ze het natuurlijk niet.
Toen ze eenmaal wel van zich afsnauwde was het trouwens ook meteen over.