Moderator: moderatorteam
ze heeft de eerste week heel slecht gegeten (en sochtends ook enkele malen overgegeven),wolfdog schreef:Harstikke leuk dat je hond pups krijgt![]()
Ik hoop dat alles goed gaat, en ze een mooi nest op de wereld zet.
Als je een echo laat maken heb je natuurlijk wat meer zekerheid.
Mijn teef is 2 wk. geleden gedekt en ik hoop dat ze zwanger is. Maar dat weet ik pas zeker nadat ik op 14 okt. een echo heb laten maken. Ala je het niet erg vind heb ik een paar vraagjes voor je: puur uit nieuwschierigheid.
* At jou teef in het begin ook zo slecht ?
ze is veel rustiger,* Vertoonde ze ander gedrag als normaal ?
yep heb al 4 reserveringen en waarschijnlijk 1 teef weg op fokkersvoorwaarden (mijn eigen nestkeus) en heb een optie openstaan voor 3 a 4 pups voor een buitenlandse defensie organisatie* Heb je al puppykopers op de wachtlijst ?
je ziet op 4 wk vooral de vruchtblaasjes en die kan je idd heel goed zien* Kun je op de echo de pups goed zien, bij 4 wk ?
mijn DA doet niet aan tellen omdat je er toch altijd naast kan zitten (dubbel tellen en zo, want ze bewegen iets) en omdat ik maar een klein stukje van haar buik geschoren wilde hebben (ze zit nog buiten in de kennel nl), maar zowel obv voelen (wat ie eerst heeft gedaan) als obv wat er op de echo te zien was gaf hij wel aan dat ik waarschijnlijk makkelijk aan mn reserveringen tot zover kon voldoen (hij had gevraagd hoeveel ik er al had), want t voelde als veel en er was ook makkelijk veel te zien op de echo (iedere kant op kwam je pups tegen.........* Kun je ook zien hoeveel pups erin zitten ?
graag gedaan hoor, maareh, hou jij ons ook op de hoogteIk zou het leuk vinden als je deze vragen wilt beantwoorden, daar kan ik
(en andere) weer wat van leren