Gebeuren er geen schokkende, leuke, verrassende dingen meer aan het dwergpinscherfront!? Nou, hier gebeurt eigenlijk ook niet zo veel.
Gisteren met de hele bende naar de dierenarts geweest voor ontwormen en hartwormpreventie. Tot blijdschap van Sjarlie zat er een gibbon (=aap) in de wachtkamer. Apen zijn haar favoriete dieren, maar de liefde is niet wederkerig . Die man is van ellende in een apart kamertje moeten gaan zitten omdat Sjarlie zowat een rolberoerte kreeg in haar pogingen de aap te bereiken! Leklek en Jacky hadden niet eens in de smiezen dat er een aap in de wachtkamer zat! Lek komt niet graag bij de dierenarts. De JRT's hebben daar geen enkele moeite mee, die vinden dat een leuk uitstapje. Jammer dat ik m'n fototoestel niet bij me had!
Vond 't wel sneu voor die arme aap. Het is zo'n aap waar toeristen foto's van kunnen maken in de uitgaansscene. Arme beest was snotverkouden!:boos: Zou denken dat iedereen op vandaag wel beter zou weten, maar als je ziet hoeveel toeristen op de foto willen met de aap, slang of baby-olifant!

Omdat het hun enige bron van inkomsten is, verzorgen ze de dieren gelukkig wel goed, maar ja, 't zijn toch wilde dieren!
O ja, en 's middags kwam die waterbuffel voorbij. Heb ik foto's van geplaatst op de fotohoek. Ook daar had Lek geen interesse voor. Het enige dat haar in de dierenwereld interesseert zijn soortgenoten en insecten! Ze sleept van alles af en aan: van die smerige rode duizendpoten, die legt ze dan op de bank naast me

, sprinkhanen (proberen te) vangen enz. enz. Alleen rode mieren ... door schade en schande is ze er achter gekomen dat die gemeen kunnen bijten, vooral in je neus!
Zo, nu zijn jullie weer up-to-date! Hoop snel dwergpinscher kattekwaad te lezen!