Ik ben altijd wel op zoek naar nieuwe wandelgebieden, dus kom maar op!
Zelf vind ik Vlieland de ultieme hondenplek. Het is autovrij, hondvriendelijk en heeft gevarieerde natuur (duinen, strand, bos, vijvertjes). Helemaal geweldig

Moderator: moderatorteam
Hoi Hilde,Tinkel schreef:de gorsselse hei, kan je een flink eind lopen. Ze mogen er officieel niet los lopen, maar iedereen doet het gewoon![]()
Hoi Hilde,Tinkel schreef:Ik heb er 2,5 uur gelopen. Was eigenlijk al te lang voor mn lichaam. Meer red ik niet, dus voor mij groot zat
Jij hebt doggen, die hebben veel langere benenScooby schreef:Hoi Hilde,Tinkel schreef:Ik heb er 2,5 uur gelopen. Was eigenlijk al te lang voor mn lichaam. Meer red ik niet, dus voor mij groot zat
Dan heb je òf heel langzaam gelopen òf heel erg gezigzagd, want zo groot is die hei toch echt niet. Ik ben er in een dik half uur helemaal omheen gelopen...
Dat zijn de Drunense Duinen. Daar kun je inderdaad ook heel mooi wandelen en mogen de honden overal los.irstas schreef:bij de efteling in de buurt is een heel mooi wandelgebied ik weet even niet hoe het heet daar.
Heb de tijd ervoor genomen. Maak graag onderweg ook mooie foto'sScooby schreef:Hoi Hilde,Tinkel schreef:Ik heb er 2,5 uur gelopen. Was eigenlijk al te lang voor mn lichaam. Meer red ik niet, dus voor mij groot zat
Dan heb je òf heel langzaam gelopen òf heel erg gezigzagd, want zo groot is die hei toch echt niet. Ik ben er in een dik half uur helemaal omheen gelopen...
Het zijn inderdaad de Drunense duinen maar de honden mogen niet overal los. Er zijn twee losloopplekken, eentje aan de zuid-oost kant. bij hotel-restaurant Bosch en Duin. Dat is echt een gebied maar het is niet heel groot. Met een beetje mazzel staat er in het midden een plas water, maar in droge tijden is die opgedroogd. Aan de noord-west kant, vlakbij de Efteling, is een uitgezetten hondenwandeling die om een ven heen loopt. Duurt max. 3 kwartier maar de honden kunnen er naar hartelust zwemmen. De wandeling is in ieder geval heel mooi!Scooby schreef:Dat zijn de Drunense Duinen. Daar kun je inderdaad ook heel mooi wandelen en mogen de honden overal los.irstas schreef:bij de efteling in de buurt is een heel mooi wandelgebied ik weet even niet hoe het heet daar.