Ik ben een hondenboek aan het vertalen waarin een aantal hoofdstukken over obedience voorkomen. Omdat het over Amerikaanse obedience ging, heb ik dit zo goed mogelijk proberen om te zetten naar de Engelse obedience. Toch luistert het nauwer dan ik dacht en voor de zekerheid zou het goed zijn als iemand die bekend is met obedience het nog een keer zou doorlezen. Vandaar mijn vraag:
Wie wil één of meer (het zijn er drie) hoofdstukken over de Engelse obedienceklassen en overige info doorlezen op waarheid?
Of wie minder tijd heeft: wie wil een lijst van ca. tien zinnen en korte stukjes waar ik niet zeker van was bekijken?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie wil vertaalde stukken over obedience nakijken?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik denk dat Danielle het druk heeft...
In verband met mijn deadline post ik hier ook wat vragen. Wie er antwoord op weet, ik hoor het graag...
In verband met mijn deadline post ik hier ook wat vragen. Wie er antwoord op weet, ik hoor het graag...
- 1. In dit boek behandelen we de Engelse obediencevariant, zoals die in het grootste deel van Europa wordt beoefend.
Klopt het vetgedrukte? Ik hoorde dat de Amerikaanse obedience bijv. in Zwitserland wordt beoefend...
2. geven ook Nederlandse keurmeesters Engelse commando's en vragen?
3. Wanneer je halt houdt, wordt er van je hond verwacht dat hij zonder commando of signaal van jou aan de voet gaat zitten. Je hond moet dus zo getraind zijn dat hij automatisch gaat zitten als jij stopt.
Klopt dit?
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
voor meer vragen over het Engels obedience kun je contact opnemen met DOSAnna Penta schreef:Ik denk dat Danielle het druk heeft...
- 1. In dit boek behandelen we de Engelse obediencevariant, zoals die in het grootste deel van Europa wordt beoefend.
Klopt het vetgedrukte? Ik hoorde dat de Amerikaanse obedience bijv. in Zwitserland wordt beoefend...
nee er besttat ook een FCI obediience ,hier in NL GG genaamd
2. geven ook Nederlandse keurmeesters Engelse commando's en vragen?
Engels
3. Wanneer je halt houdt, wordt er van je hond verwacht dat hij zonder commando of signaal van jou aan de voet gaat zitten. Je hond moet dus zo getraind zijn dat hij automatisch gaat zitten als jij stopt.
Ja
Klopt dit?
Jan