Ik dacht ook al.............Mark-fryslan schreef:Ik lees het als: Ik ken geen hond die het opeten van katten erg lekker vind. Dat vond ik nogal crue. Maar sorry hoor dat ligt aan mijn hersenkronkel. Was niet lullig bedoeld ofzo.ridgebackfan schreef:uhhhhh hoe bedoel je ???Mark-fryslan schreef:ridgebackfan schreef: ik heb nog geen hond gezien die katten eten niet het einde vindWat voor honden ken jij zoal dan?
Groetjes Mark
rassen of verschillende karakters??
Groetjes Mark
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond eet het eten op van de kat...
Moderator: moderatorteam
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
- ridgebackfan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
- Contacteer:
ik wilde net opnoemen de honden die het eten errug lekker vinden
en ook idd 1 die eigenlijk liever de kat eet hier in de straat ,LOL.
ons ouwe kattebeest van 20 jr eet trouwens ook graag hondenbrokken
dacht al hoe kan je dat weten
groetjes van Anne plus pootjes van Yuma & Dhakiya
*Jenga*Saba*Buddy* voor altijd in mijn hart
kijk hier voor de site van de meiden en kijk hier voor site met Rhodesian Ridgeback info

kijk hier voor de site van de meiden en kijk hier voor site met Rhodesian Ridgeback info

- Mark-fryslan
- Zeer actief
He wat leuk ! die van ons ook al. Ze hengeld ze uit de stalen voerbak en zoekt vervolgens de brok weer op ergens in de keuken. maf beest. Ze drinkt ook staande uit de drinkbank van de hond. Heb er wel foto's van.ridgebackfan schreef: ons ouwe kattebeest van 20 jr eet trouwens ook graag hondenbrokken
Groetjes Mark
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon -
In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
- ridgebackfan
- Zeer actief
- Contacteer:
jaaaaa die van ons ook water uit eigen bakje is blijkbaar minder lekker dan uit de hoge standaard hij moet helemaal rekken om erbij te kunnenMark-fryslan schreef:He wat leuk ! die van ons ook al. Ze hengeld ze uit de stalen voerbak en zoekt vervolgens de brok weer op ergens in de keuken. maf beest. Ze drinkt ook staande uit de drinkbank van de hond. Heb er wel foto's van.ridgebackfan schreef: ons ouwe kattebeest van 20 jr eet trouwens ook graag hondenbrokken
Groetjes Mark
geinig

-
Laura W
- Actief
Kim is nogal kieskeurig en toen we haar net hadden wilde ze bijna niets eten. Toen heb ik ook kattenbrokjes geprobeerd, maar die lust madam dus mooi niet.ridgebackfan schreef:ik heb nog geen hond gezien die katten eten niet het einde vind
Het kattenvoer ergens neer zetten waar de hond niet bij kan lijkt me wel een goede oplossing. Ik zou niet weten of je het er uit kan trainen, maar ik zou er zelf niet eens aan beginnen.
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
Re: Hond eet het eten op van de kat...
Ik dacht dat melk voor een kat niet goed was, en dat ze er vieze ogen van krijgen. Bij veel kattenmensen die ik ken krijgen de katten gewoon water.Mille schreef:En ik word er moedeloos van...
De etensbakjes van de kat, en de melk, staan hier in de hal. Maar die hond van mij, een pup van 7 maand (ik heb hem sinds zaterdagavond), die eet telkens die bak leeg. Hoe boos ik ook wordt, hij blijft telkens stiekem een hap nemen. De bakken hoger wegzetten is geen optie, bovendien, hij moet maar leren dat hij er vanaf moet blijven...![]()
Moet ik het uitlokken misschien? Aan de lange lijn, en hem corrigeren als ie te dicht in de buurt komt? Want dit schiet niet op zo, en een andere mogelijkheid om het af te leren zie ik niet....

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- ridgebackfan
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Hond eet het eten op van de kat...
er is ook speciale kattenmelk die krijgt de mijne ook af en toevinkje schreef:Ik dacht dat melk voor een kat niet goed was, en dat ze er vieze ogen van krijgen. Bij veel kattenmensen die ik ken krijgen de katten gewoon water.Mille schreef:En ik word er moedeloos van...
De etensbakjes van de kat, en de melk, staan hier in de hal. Maar die hond van mij, een pup van 7 maand (ik heb hem sinds zaterdagavond), die eet telkens die bak leeg. Hoe boos ik ook wordt, hij blijft telkens stiekem een hap nemen. De bakken hoger wegzetten is geen optie, bovendien, hij moet maar leren dat hij er vanaf moet blijven...![]()
Moet ik het uitlokken misschien? Aan de lange lijn, en hem corrigeren als ie te dicht in de buurt komt? Want dit schiet niet op zo, en een andere mogelijkheid om het af te leren zie ik niet....