Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hond eet het eten op van de kat...

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Mark-fryslan schreef:
ridgebackfan schreef:
Mark-fryslan schreef:
ridgebackfan schreef: ik heb nog geen hond gezien die katten eten niet het einde vind
:smile: Wat voor honden ken jij zoal dan?

Groetjes Mark
uhhhhh hoe bedoel je ???
rassen of verschillende karakters??
Ik lees het als: Ik ken geen hond die het opeten van katten erg lekker vind. Dat vond ik nogal crue. Maar sorry hoor dat ligt aan mijn hersenkronkel. Was niet lullig bedoeld ofzo.

Groetjes Mark
Ik dacht ook al............. :smile:
ridgebackfan
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door ridgebackfan »

:smile2:

ik wilde net opnoemen de honden die het eten errug lekker vinden
en ook idd 1 die eigenlijk liever de kat eet hier in de straat ,LOL.
ons ouwe kattebeest van 20 jr eet trouwens ook graag hondenbrokken

dacht al hoe kan je dat weten :19:
groetjes van Anne plus pootjes van Yuma & Dhakiya
*Jenga*Saba*Buddy* voor altijd in mijn hart

kijk hier voor de site van de meiden en kijk hier voor site met Rhodesian Ridgeback info
Afbeelding
Mark-fryslan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mark-fryslan »

ridgebackfan schreef: ons ouwe kattebeest van 20 jr eet trouwens ook graag hondenbrokken

He wat leuk ! die van ons ook al. Ze hengeld ze uit de stalen voerbak en zoekt vervolgens de brok weer op ergens in de keuken. maf beest. Ze drinkt ook staande uit de drinkbank van de hond. Heb er wel foto's van.

Groetjes Mark
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon -

In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
ridgebackfan
Zeer actief
Contacteer:

Mark-fryslan schreef:
ridgebackfan schreef: ons ouwe kattebeest van 20 jr eet trouwens ook graag hondenbrokken

He wat leuk ! die van ons ook al. Ze hengeld ze uit de stalen voerbak en zoekt vervolgens de brok weer op ergens in de keuken. maf beest. Ze drinkt ook staande uit de drinkbank van de hond. Heb er wel foto's van.

Groetjes Mark
jaaaaa die van ons ook water uit eigen bakje is blijkbaar minder lekker dan uit de hoge standaard hij moet helemaal rekken om erbij te kunnen
geinig

kijk hier voor de site van de meiden en kijk hier voor site met Rhodesian Ridgeback info
Afbeelding
Laura W
Actief

Ongelezen bericht door Laura W »

ridgebackfan schreef:ik heb nog geen hond gezien die katten eten niet het einde vind
Kim is nogal kieskeurig en toen we haar net hadden wilde ze bijna niets eten. Toen heb ik ook kattenbrokjes geprobeerd, maar die lust madam dus mooi niet. :wink: Inmiddels eet ze wel goed, maar kieskeurig is ze nog steeds. :roll: :mrgreen:

Het kattenvoer ergens neer zetten waar de hond niet bij kan lijkt me wel een goede oplossing. Ik zou niet weten of je het er uit kan trainen, maar ik zou er zelf niet eens aan beginnen. :19:
vinkje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje

Re: Hond eet het eten op van de kat...

Ongelezen bericht door vinkje »

Mille schreef:En ik word er moedeloos van...

De etensbakjes van de kat, en de melk, staan hier in de hal. Maar die hond van mij, een pup van 7 maand (ik heb hem sinds zaterdagavond), die eet telkens die bak leeg. Hoe boos ik ook wordt, hij blijft telkens stiekem een hap nemen. De bakken hoger wegzetten is geen optie, bovendien, hij moet maar leren dat hij er vanaf moet blijven... :denken:

Moet ik het uitlokken misschien? Aan de lange lijn, en hem corrigeren als ie te dicht in de buurt komt? Want dit schiet niet op zo, en een andere mogelijkheid om het af te leren zie ik niet....
:19:
Ik dacht dat melk voor een kat niet goed was, en dat ze er vieze ogen van krijgen. Bij veel kattenmensen die ik ken krijgen de katten gewoon water. :denken:
Afbeelding

Als je de mensen leert kennen, ga je van dieren houden.
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Moos schreef:Waarom is hoger wegzetten geen optie als ik vragen mag? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Het katteneten staat hier op en placemat op de eettafel, kunnen de honden er niet bij..
oja wel dat kunnen ze wel :jank:
Afbeelding
ridgebackfan
Zeer actief
Contacteer:

Re: Hond eet het eten op van de kat...

vinkje schreef:
Mille schreef:En ik word er moedeloos van...

De etensbakjes van de kat, en de melk, staan hier in de hal. Maar die hond van mij, een pup van 7 maand (ik heb hem sinds zaterdagavond), die eet telkens die bak leeg. Hoe boos ik ook wordt, hij blijft telkens stiekem een hap nemen. De bakken hoger wegzetten is geen optie, bovendien, hij moet maar leren dat hij er vanaf moet blijven... :denken:

Moet ik het uitlokken misschien? Aan de lange lijn, en hem corrigeren als ie te dicht in de buurt komt? Want dit schiet niet op zo, en een andere mogelijkheid om het af te leren zie ik niet....
:19:
Ik dacht dat melk voor een kat niet goed was, en dat ze er vieze ogen van krijgen. Bij veel kattenmensen die ik ken krijgen de katten gewoon water. :denken:
er is ook speciale kattenmelk die krijgt de mijne ook af en toe

Afbeelding
Mille
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Mille »

Ja, ze krijgen inderdaad kattenmelk :mrgreen: Aangelengd met water....vinden ze heerlijk :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”