Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
23-10-2005 Lange wandeling Dwingelderveld AFGELAST
Moderator: moderatorteam
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beauceron
- Aantal honden: 3
Helemaal goedsypke schreef:Dan wordt het 23 oktober om 11 uur. Nadere informatie over de startplaats en een routebeschrijving komen nog.
De hoofdwandeling wordt 12-15 km en voor de liefhebbers kunnen we daarna nog 5-6 km wandelen.

(staat er per ongeluk ook nog een koffiekopje tussendoor op de kaart

Volgens mij niet.Marion. schreef:Helemaal goedsypke schreef:Dan wordt het 23 oktober om 11 uur. Nadere informatie over de startplaats en een routebeschrijving komen nog.
De hoofdwandeling wordt 12-15 km en voor de liefhebbers kunnen we daarna nog 5-6 km wandelen.![]()
(staat er per ongeluk ook nog een koffiekopje tussendoor op de kaart)
We kunnen na afloop wel even wat drinken in Dwingelo. Er is trouwens een klein restaurantje van Staatsbosbeheer. Ik zal even kijken of ik dat in het midden van de wandeling kan laten vallen.Marion. schreef:Grrrrr. Wie neemt er pakjes appelsap mee voor onderweg dan? Of is de pitstop na de wandeling bij jou thuissypke schreef:Volgens mij niet.
sypke schreef:We kunnen na afloop wel even wat drinken in Dwingelo. Er is trouwens een klein restaurantje van Staatsbosbeheer. Ik zal even kijken of ik dat in het midden van de wandeling kan laten vallen.

Die hebben alleen koffie uit de automaat en een pakje Fristi

Dan vind ik Dwingelo na afloop een beter plan

De wandeling op zondag 23 oktober begint om 11 uur. We verzamelen om 10.45 uur bij het Oriëntatiecentrum van Staatsbosbeheer, Oude Postweg 12, 9417 TG Spier. Dat is vlakbij het Van der Valk Hotel Spier. Er is een ruime parkeerplaats van Staatsbosbeheer. Houd de honden bij het verzamelen nog even aan de lijn.
We lopen eerst ongeveer 12 kilometer. De honden mogen los. Het eindpunt is weer het Oriëntatiecentrum van Staatsbosbeheer. Daar kan iets gegeten en gedronken worden. Onderweg komen we verder geen horecagelegenheden tegen. Na de hoofdwandeling kunnen we nog een wandeling van ongeveer 6 kilometer maken. En daarna kunnen we naar Dwingelo om iets te eten en/of te drinken.
Wie via de snelweg komt neemt op de A28 afslag 29 (Spier en Dwingeloo) en rijdt richting Dwingeloo. Je ziet de parkeerplaats van Staatsbosbeheer vanzelf.

We lopen eerst ongeveer 12 kilometer. De honden mogen los. Het eindpunt is weer het Oriëntatiecentrum van Staatsbosbeheer. Daar kan iets gegeten en gedronken worden. Onderweg komen we verder geen horecagelegenheden tegen. Na de hoofdwandeling kunnen we nog een wandeling van ongeveer 6 kilometer maken. En daarna kunnen we naar Dwingelo om iets te eten en/of te drinken.
Wie via de snelweg komt neemt op de A28 afslag 29 (Spier en Dwingeloo) en rijdt richting Dwingeloo. Je ziet de parkeerplaats van Staatsbosbeheer vanzelf.

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- Aantal honden: 1
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hoi,
Ik moet helaas ook afzeggen voor zaterdag. Rens zit in de nachtdienst en dan zijn Lana en Bono veel te lang alleen, helaas...
Voor degenen die wel gaan: veel plezier!
Ik moet helaas ook afzeggen voor zaterdag. Rens zit in de nachtdienst en dan zijn Lana en Bono veel te lang alleen, helaas...
Voor degenen die wel gaan: veel plezier!
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
Ik hou heel even een klein slagje om de arm. Wil eerst kijken hoe ik er vrijdag aan toe ben qua werkdruk. Op zich is het dan juist heel erg lekker om een flink eind te sjouwen, alleen die 4 uur reistijd (en niet te vergeten om 8 uur opstaan) gaat me dan volgende week nekken denk ik.
Dus, kleine slag om de arm. In principe ben ik van plan om wel te komen!
Dus, kleine slag om de arm. In principe ben ik van plan om wel te komen!
-
- Zeer actief
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
nee dat snap ik ook.sypke schreef:Waarschijnlijk vind ik niet genoeg om een hele dag voor vrij te houden.estelle schreef:sypke schreef:Omdat er geen belangstelling is voor deze wandeling last ik hem bij deze af.
Jammer, wij hadden w.s. gekomen.
Het is gewoon jammer dat zodra de wandelingen iets noorderlijker plaats vinden men gelijk afhaakt, wij komen toch ook naar Austerlitz....

- Joyce
- Zeer actief
- Aantal honden: 4