Hij is verder trouwens wel kerngezond, hij eet en drinkt goed en hij speelt ontzettend veel

Moderator: moderatorteam
Hoe lang geleden ben je overgestapt? Dat voer van de markt, heeft dat nog een naam?AlopiA schreef:Eelco heeft sinds een dag of 2 erg dunne poep, we zijn pas geleden overgestapt van de ene puppybrok die we meekregen van de fokker naar een puppybrok van de markt. Zou het daaraan kunnen liggen?
Hij is verder trouwens wel kerngezond, hij eet en drinkt goed en hij speelt ontzettend veel
Gauw dat voer weg lijkt me, staat er geen samenstelling op? Op de markt staan ook parfums die volgens de marktkoopman overeen komen met Chanel no. 5, ik ruik toch echt wel het verschilAlopiA schreef:een paar dagen geleden, we hebben het woensdag gekocht. We mixen het nog wel met het oude voer zodat hij niet in 1x over hoefde te stappen.
Het heeft trouwens geen naam, het zit gewoon in een zak maar volgens de verkoper kwam het overeen met royal canin.
Haha verkooppraatAlopiA schreef: Het heeft trouwens geen naam, het zit gewoon in een zak maar volgens de verkoper kwam het overeen met royal canin.
wat een gelul zeg je moet weten wat je koopt maar er zijn toch weldegelijk brokken die stukken goed koper zijn en kwalitatief beter zijn dan menig top merkstarfleet schreef:Gauw dat voer weg lijkt me, staat er geen samenstelling op? Op de markt staan ook parfums die volgens de marktkoopman overeen komen met Chanel no. 5, ik ruik toch echt wel het verschilAlopiA schreef:een paar dagen geleden, we hebben het woensdag gekocht. We mixen het nog wel met het oude voer zodat hij niet in 1x over hoefde te stappen.
Het heeft trouwens geen naam, het zit gewoon in een zak maar volgens de verkoper kwam het overeen met royal canin.
Volgens mij is je hond toch nog een pup, ik denk echt dat je beter bij een kwaliteitsmerk kunt blijven, goedkoop blijkt heel vaak duurkoop te zijn.
Anne
Kwaliteitsmerk is niet hetzelfde als topmerk, althans niet in mijn woordenboek.Mol schreef:
wat een gelul zeg je moet weten wat je koopt maar er zijn toch weldegelijk brokken die stukken goed koper zijn en kwalitatief beter zijn dan menig top merk
mol
Een normaal communicatieprobleem op internet. Dat "gelul" hoeft er wat mij betreft daarom ook niet bij. Iedereen heeft zijn eigen referentiekader en sommige verschillen nog wel eens van elkaar.cloris schreef:Sorry hoor Anne maar zo las ik het ook, misschien ligt het niet alleen aan de manier van lezen maar kan het ook wel eens aan de manier van neerzetten liggen
Medicinale brokken???AlopiA schreef:Even de uitslag![]()
We zijn met hem naar de dierenarts geweest voor de zekerheid. Die zei dat hij waarschijnlijk iets verkeerds heeft gegeten buiten (gras of bladeren ofzo) en dat het dus niet aan de brokken ligt. Hij heeft nu medicinale hondenbrokken en hij is er al bijna weer bovenop
En ga je daarna wel over op andere brokken?AlopiA schreef:Even de uitslag![]()
We zijn met hem naar de dierenarts geweest voor de zekerheid. Die zei dat hij waarschijnlijk iets verkeerds heeft gegeten buiten (gras of bladeren ofzo) en dat het dus niet aan de brokken ligt. Hij heeft nu medicinale hondenbrokken en hij is er al bijna weer bovenop
Het huismerk van de d.a. vermoedelijk.....stefanie schreef:Medicinale brokken???AlopiA schreef:Even de uitslag![]()
Ja, dat zal wel. Van die dure die volgens de DA tegen alle kwaaltjes helpen (vooral de hoogte van het saldo op zijn bankrekening):roll:cloris schreef:Het huismerk van de d.a. vermoedelijk.....stefanie schreef:Medicinale brokken???AlopiA schreef:Even de uitslag![]()
ja, gewoon blikvlees maar dat werkt dan tegen diarree, je mag het ook niet zijn hele leven geven maar alleen met diarree. Het is van Hill's geloof ik.stefanie schreef:Medicinale brokken???AlopiA schreef:Even de uitslag![]()
BlikvleesAlopiA schreef:ja, gewoon blikvlees maar dat werkt dan tegen diarree, je mag het ook niet zijn hele leven geven maar alleen met diarree. Het is van Hill's geloof ik.stefanie schreef:Medicinale brokken???AlopiA schreef:Even de uitslag![]()
Wij geven ook maar wat de dierenarts heeft voorgeschrevencloris schreef:BlikvleesAlopiA schreef:ja, gewoon blikvlees maar dat werkt dan tegen diarree, je mag het ook niet zijn hele leven geven maar alleen met diarree. Het is van Hill's geloof ik.stefanie schreef:Medicinale brokken???AlopiA schreef:Even de uitslag![]()
We zijn met hem naar de dierenarts geweest voor de zekerheid. Die zei dat hij waarschijnlijk iets verkeerds heeft gegeten buiten (gras of bladeren ofzo) en dat het dus niet aan de brokken ligt. Hij heeft nu medicinale hondenbrokken en hij is er al bijna weer bovenopdamn das gewoon zooi hoor :N: als je dan goed wilt doen, geef lekker vuile pens, is nog goedkoper dan die zooi van Hills ook