Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Slappe lach door je hond
Moderator: moderatorteam
- twinkle
- nieuw lid
Slappe lach door je hond
Ik was er altijd op tegen en begreep het ook niet: mensen die hun hond mee naar bed namen.
Nu ik echter zelf een hondje heb denk ik daar alweer heel anders over.
Alhoewel het in het begin de bedoeling was dat hij netjes in zijn mand naast mijn bed ging liggen slapen.
Nee, wat doet de rat nu: hij wacht totdat ik bijna slaap, dan klimt ie geruisloos in bed en gaat vervolgens om de contouren van mijn lichaam heen lopen totdat hij een opening gevonden heeft. Meestal moeten mijn voeten er dan dus aan geloven en dan wipt ie met zijn snuit de deken omhoog om vervolgens al wippens steeds verder naar boven te kruipen totdat hij een plekje onder de deken gevonden heeft.
Dit is echt zo'n grappig gezicht dat ik nog steeds elke avond in de lach schiet als hij al tijgerend z'n plekje aan het zoeken is.
Hebben jullie boefjes ook van die aparte dingen?
Kuzzie
Nu ik echter zelf een hondje heb denk ik daar alweer heel anders over.
Alhoewel het in het begin de bedoeling was dat hij netjes in zijn mand naast mijn bed ging liggen slapen.
Nee, wat doet de rat nu: hij wacht totdat ik bijna slaap, dan klimt ie geruisloos in bed en gaat vervolgens om de contouren van mijn lichaam heen lopen totdat hij een opening gevonden heeft. Meestal moeten mijn voeten er dan dus aan geloven en dan wipt ie met zijn snuit de deken omhoog om vervolgens al wippens steeds verder naar boven te kruipen totdat hij een plekje onder de deken gevonden heeft.
Dit is echt zo'n grappig gezicht dat ik nog steeds elke avond in de lach schiet als hij al tijgerend z'n plekje aan het zoeken is.
Hebben jullie boefjes ook van die aparte dingen?
Kuzzie
-
- Erelid
- twinkle
- nieuw lid
haha, heel herkenbaar!
Toen het net uit was met mn vriend en Jack heel lief bij mij in bed sliep, werd ik 's ochtends wakker en in plaats van tegen een vertrouwd gezicht aan te kijken, lag Jack op het kussen naast me me aan te staren...
Was toch wel even wennen hoor, ipv een ochtendbaardje nu snorharen
Toen het net uit was met mn vriend en Jack heel lief bij mij in bed sliep, werd ik 's ochtends wakker en in plaats van tegen een vertrouwd gezicht aan te kijken, lag Jack op het kussen naast me me aan te staren...
Was toch wel even wennen hoor, ipv een ochtendbaardje nu snorharen
-
- Vaste gebruiker
Hoi Twinkle.
Ik had het ook met me vorige hond een Kruising tussen een boxer en am stef.
Mijn ex-vriend die was altijd veel weg en snachts ook dus wat deed Kyra die ging gewoon naast me leggen ook onder de dekens net zoals een mens hop op haar zij en met haar rug naar me toe.
Ik heb wat afgelachen die tijd en het leukste was ze wou er dan ook niet meer uit leek heel erg veel op haar baasje.
Heb nu een jack russel pup maar die slaapt gewoon beneden tot ze echt zindelijk is .
Ennuh waar uit schiedam kom je als ik vragen mag ik heb aan de Sneliussingel gewoont met Jeroen Vellekoop wellicht kennen we elkaar.
Ik had het ook met me vorige hond een Kruising tussen een boxer en am stef.
Mijn ex-vriend die was altijd veel weg en snachts ook dus wat deed Kyra die ging gewoon naast me leggen ook onder de dekens net zoals een mens hop op haar zij en met haar rug naar me toe.
Ik heb wat afgelachen die tijd en het leukste was ze wou er dan ook niet meer uit leek heel erg veel op haar baasje.
Heb nu een jack russel pup maar die slaapt gewoon beneden tot ze echt zindelijk is .
Ennuh waar uit schiedam kom je als ik vragen mag ik heb aan de Sneliussingel gewoont met Jeroen Vellekoop wellicht kennen we elkaar.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Die van mij slaapt bij me in bed, maar hij heeft een aparte manier om me wakker te maken sóchtends. Hij gaat dan naast het bed staan, en legt zijn kop met zijn neus tegen mijn kussen, dan duwt hij heel langzaam zijn neus en halve hoofd onder het kussen, en gooit ie me een aantal keer omhoog, dat is raar wakker worden kan ik je vertellen... whahhaha
- twinkle
- nieuw lid
Ja, Jack kruipt altijd standaard langs m'n benen omhoog. Ik lig meestal op mijn zij en dan gaat hij tegen me benen aan liggen, met z'n koppie over mijn knieen heen.
Of achter me met zijn koppie tussen mijn hoofd en m'n schouder, dat is echt schattig. Alleen dat gehijg in m'n oor is wat minder dan.....

Maareh Speedy Devil, dat is wel grappig want ik heb nog even in B'recht gewoont! Tussendoor hoor, in Carnisselande.
Ik woon nu zo'n twee jaar omg Nieuwland, en B'recht was afgelopen paar maanden bij mijn vriend.
Hoe oud is je Jack nu? Stuur eens een foto mee, ik heb natuurlijk ook een Jack pup. (wat zijn ze schattig he?)
GR
Of achter me met zijn koppie tussen mijn hoofd en m'n schouder, dat is echt schattig. Alleen dat gehijg in m'n oor is wat minder dan.....

Maareh Speedy Devil, dat is wel grappig want ik heb nog even in B'recht gewoont! Tussendoor hoor, in Carnisselande.
Ik woon nu zo'n twee jaar omg Nieuwland, en B'recht was afgelopen paar maanden bij mijn vriend.
Hoe oud is je Jack nu? Stuur eens een foto mee, ik heb natuurlijk ook een Jack pup. (wat zijn ze schattig he?)
GR
-
- Actief
- Contacteer:
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Mijn vorige hond utah lag ook altijd bij me in bed
lag altijd net zo lang te wurmen totdat HIJ heerlijk lag, en ik nog maar een een heel klein plekje voor mezelf had :N:
Toen kwam snowy erbij en was het hek helemaal van de dam.
2 herders in bed
Toen lag ik dus bijna naast het bed in plaats van erin... aangezien snowy een heel theater ervan maakte om zijn plekje te vinden

lag altijd net zo lang te wurmen totdat HIJ heerlijk lag, en ik nog maar een een heel klein plekje voor mezelf had :N:
Toen kwam snowy erbij en was het hek helemaal van de dam.
2 herders in bed

Toen lag ik dus bijna naast het bed in plaats van erin... aangezien snowy een heel theater ervan maakte om zijn plekje te vinden
-
- Zeer actief
Jopensam schreef:Mijn border collie, nu bijna 4 mnd., heeft sinds kort ontdekt hoe ze bellen kan blazen in haar waterbak, echt een heel komisch gezicht!!!!
Aan het eind van elke wandeling mogen de honden loslopen. Smekje wil dan altijd zijn eigen riem naar huis dragen

Elke keer weer moet ik erom lachen

Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

- Anne
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Spriet zit wel eens Tibbie (de kleinste) uit te dagen.
Tibbie past onder de keuken tafel en ligt dan bij iemand op de voeten.
Spriet staat dan in de deur opening van keuken naar kamer (zitten 3 treedjes tussen)
en gaat dan heel erg hoog blaffen.
ze begint dat heel erg te kwispelen (nee niet van links naar recht en terug, maar echte rondjes!) en trekt dr kop heel raar terug,
ze staat dan echt helemaal te schudden :S
of Spriet ligt op een deken en gaat op dr rug liggen en duwt zichzelf omhoog :S
http://www.zippyvideos.com/133155678785395.html
Tibbie past onder de keuken tafel en ligt dan bij iemand op de voeten.
Spriet staat dan in de deur opening van keuken naar kamer (zitten 3 treedjes tussen)
en gaat dan heel erg hoog blaffen.
ze begint dat heel erg te kwispelen (nee niet van links naar recht en terug, maar echte rondjes!) en trekt dr kop heel raar terug,
ze staat dan echt helemaal te schudden :S
of Spriet ligt op een deken en gaat op dr rug liggen en duwt zichzelf omhoog :S
http://www.zippyvideos.com/133155678785395.html
Met Tuana blijf je lachen
Zo ook als ze op bed mag slapen. Ze gaat precies op jouw plek liggen en als je der wegduwt, gaat ze als een zak aardappelen erbij liggen
Lig je eenmaal goed, gaat ze letterlijk bovenop je liggen, het liefst met der kop in je nek. Dan hoor je der hijgen in je nek :N:
Verder wil ze altijd wat in haar bek hebben. Op straat is het vaak haar riem, soms een stokkie, blikje of een vieze snotdoek

Zo ook als ze op bed mag slapen. Ze gaat precies op jouw plek liggen en als je der wegduwt, gaat ze als een zak aardappelen erbij liggen
Verder wil ze altijd wat in haar bek hebben. Op straat is het vaak haar riem, soms een stokkie, blikje of een vieze snotdoek
-
- Vaste gebruiker
Boomer sliep ook altijd bij ons op bed. In het begin wilden we dit eigenlijk niet. Maar Boomer dacht er anders over. Elke keer als ze op het bed sprong werden wij wakker, we hebben namelijk een waterbed. Daar heeft ze van geleerd. Sindsdien kan ze heel sneaky zachtjes op het bed stappen en gaan liggen. Dan hadden we het niet eens door en kwamen we er 's ochtends pas achter dat ze de hele nacht bij ons had gelegen.
Sinds de komst van onze pup Quincy is het feest toch echt afgelopen. Quincy is namelijk nog veel te wild en op die manier komen we niet meer aan nachtrust toe. We hebben maar een extra grote mand voor Boomer en Quincy gekocht... Boomer is het er nog steeds niet helemaal mee eens...
Sinds de komst van onze pup Quincy is het feest toch echt afgelopen. Quincy is namelijk nog veel te wild en op die manier komen we niet meer aan nachtrust toe. We hebben maar een extra grote mand voor Boomer en Quincy gekocht... Boomer is het er nog steeds niet helemaal mee eens...

- Micky21
- geregistreerd lid
Micky loopt wel eens rond met voorwerpen wat hij niet mag hebben, en dan kijkt hij je echt ondeugend aan en hij heeft het ook echt net in zijn bek en gaat dan vlug met voorwerp en al in zijn mand liggen. Ik moet daar soms echt om lachen, maar eerst moet ik hem met een serieus gezicht zeggen dat het niet mag
, maar dat gaat soms met hem echt moeilijk.