Hij is zelf ook beslist geen vechter of één met een grote mond, maar wat gebeurde er nou van de week.
Komt er een uit de kluiten gewassen soort van Maltezer aan ook een reu en die wil daar ff een robbertje gaan vechten met Djones, gelukkig zaten ze toevallig alle 2 nog aan de lijn. Dus ik haal hem meteen terug en die man ook. Oke een leer voor de volgende keer dacht ik meteen die 2 gaan niet samen.
Gisteren zie ik die man met hond uit de verte aankomen hond en hij loopt los dus wat doe ik, ik lijn Djones aan en til hem op ( ik weet het dat is super fout maar die andere liep los en ver voor die man uit)

Ik zei toen tegen die man dat ik het best jammer vond maar dat het gewoon 2 macho's zijn (ik bedoelde eigenlijk 1 maar dat staat zo onaardig) Toen zegt die man zullen we ze gewoon loslaten en het uit laten vechten dan is het meestal wel over. Maar ik vond het een ongelijke strijd en ben er niet verder op ingegaan. Djo-Djo heeft totaal geen vecht ervaring en kan eigenlijk tot nu toe met alles en iedereen overweg en dat wil ik eigenlijk ook wel zo houden.
Nu is mijn vraag wat hadden jullie gedaan in dit geval of lult die man maar wat en wil hij laten zien dat zijn hondje wel ff de baas zal zijn

Graag tips voor de volgende keer.