Zoek stok! schreef:Dat denk ik dus ook, dat de hond reageert op jouw gemoedstoestand. En daarnaast speelt mee hoeveel aandacht de hond van de 1 en van de ander krijgt. Als ik weg zou gaan, zou Bram veel minder aandacht krijgen en dat dus missen.Angel-eyes schreef:Terra schreef: Als je zelf in de put zit, moeite hebt de boel op te pakken, dan voelt een hond dat feilloos aan en telt dat nog op met bovenstaande dingen.
Ja daar heb je ook gelijk in ja, want hij reageerd vreselijk op me als ik ziek ben en niet wil eten, dan eet hij ook niet.Dat zou best eens heel erg mee kunnen wegeen ja, en gelukkig gaat het nu omhoog met hem dus ik ben alleen al blij dat het beter met hem gaat
Ik begrijp dat hij heel erg is afgevallen? En nu komt hij weer aan?
Ja sinds een tijdje zie ik dat hij wat aankomt, ik was eerst ook te bang om lang met hem te lopen, want niet eten en teveel inspanning leek me helemaal slecht, ook omdat ie er niet door ging eten wat ik wel dacht dat hij zou doen als ik met hem lang zou lopen.
En hij eet nu lekker en komt ook weer aan, eerst at hij wel maar werd gewoon mager zodat je echt zijn werveltjes zag uitsteken.