Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bram krijgt vier dagen in de week Duck (de andere dagen Cavom). Ik wil toch eens kijken of er een ander KVV merk is dat hij lekkerder vindt. Hij eet Duck wel, maar superlekker vindt hij het niet. Ik ben bewust niet geswitched omdat ik niet de hele tijd wil wisselen.
Maar we zijn nu een half jaar verder, dus tijd voor een evaluatie
Wat is volgens jullie het beste KVV merk? Hij krijgt nu de groene versie van Duck (volgens mij heet dat excellent).
Carnibest!! Ik ben er zeer tevreden over. Er zit echt vlees in. Duck vind ik teveel granen inzitten, Nanni poept het er zo weer uit :N: Af en toe krijgen ze het, ik heb nog 2 kilo ervan.
Carnibest is wel iets duurder, 2,90 euro per kilo. Ik heb natuur voor Tuana, daar zit veel vlees in. Ik heb light voor Nanni, daar zit meer pens in.
jidde schreef:Carnibest!! Ik ben er zeer tevreden over. Er zit echt vlees in. Duck vind ik teveel granen inzitten, Nanni poept het er zo weer uit :N: Af en toe krijgen ze het, ik heb nog 2 kilo ervan.
Carnibest is wel iets duurder, 2,90 euro per kilo. Ik heb natuur voor Tuana, daar zit veel vlees in. Ik heb light voor Nanni, daar zit meer pens in.
Volgens mij kost Duck net zoveel bij de dierenzaak waar ik kom!
En stel dat ik overstap, kan ik dat dan in 1 keer doen of moet ik dat net zoals met brokken geleidelijk doen?
Met vers vlees kan je volgens mij meteen overstappen hoor.
Succes, ik denk dat hij zeker zal smullen van Carnibest. Het ziet er ook echt vlezig uit en niet zo kartonachtig als die andere merken, wat net hamburgers lijken.
Als je hond denkt dat jij de belangrijkste persoon ter wereld bent, hoef je geen andere opinie meer te raadplegen.
- - - - - - - - - - - -
Het leven is een feest, alleen moet je wel zelf de slingers ophangen.
Ik gaf voorheen altijd Rodi, maar wilde Duck ook eens proberen. Vindt zelf ook wel dat er veel granen in zitten...Timo kreeg er zelfs een beetje de dunne van. Ga dus weer aan de Rodi als de Duck op is...vindt hij nog lekkerder ook
Ik ben heel tevreden over Rodi. Goed en algemeen verkrijgbaar, niet zo heel duur en gemakkelijk in het gebruik en opslag, veel verschillende varieteiten.
Hier ook Rodi. Ik heb ze nu een tijdje Energique gegeven (dat komt voor mini-hondjes in van die handige blokjes van 25 gram), maar daar hebben ze beiden toch mindere ontlasting van. Ik heb al eens eerder Energique geprobeerd, maar ik ben er nooit echt tevreden over.
Ik vind van Rodi wel makkelijk dat het overal wel te krijgen is. Maar als ze hier Carnibest zouden verkopen zou ik dat ook weleens proberen denk ik.
Hier geven we diverse soorten KVV,we houden van afwisseling.Duck vind ik erg droog,ik doe er dan ook altijd en scheutje warm water doorheen roeren.Favoriet zijn:Rodi en Smuldier
Ik wissel constant van merk, Duck, Smuldier, Rodi, AHV en ben over al deze ook zeer tevreden, mijn honden zijn ook zeer tevreden
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
jacq1970 schreef:Duck kost hier 3,29 euro niet echt goedkoop dus ( per kilo)
Jacqueline
Ik betaalde 1.90 per kilo.
Woon dus echt in het dure gedeelte van nederland!
Had al gekeken naar rodi maar in verhouding is dat hetzelfde als duck, dus hou het toch maar bij duck want dat vinden ze toch wel vreselijk lekker!
Hier krijgen ze Rodi. Ze krijgen meerdere smaken. Ook pens en gevogelte van Smuldier krijgen ze weleens. Ik heb deze twee merken eigenlijk omdat het zo makkelijk te krijgen is (supermarkt) maar ook omdat ze het er goed op doen. Geen diarree meer en goede stevige ontlasting.
Zoek stok! schreef:Bram krijgt vier dagen in de week Duck (de andere dagen Cavom). Ik wil toch eens kijken of er een ander KVV merk is dat hij lekkerder vindt. Hij eet Duck wel, maar superlekker vindt hij het niet. Ik ben bewust niet geswitched omdat ik niet de hele tijd wil wisselen.
Maar we zijn nu een half jaar verder, dus tijd voor een evaluatie
Wat is volgens jullie het beste KVV merk? Hij krijgt nu de groene versie van Duck (volgens mij heet dat excellent).
ik wissel carnibest en duck af en dat werkt ik had ook eerst alleen carnibest en ferrero at het niet altijd meer met smaak.
na de afwisseling gaat dat weer beter.
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent www.bleekerzonwering.nl
hier zijn we begonnen met energique waar ze het goed op deed. toch uit nieuwsgierigheid CB geprobeerd maar beviel me toch niet zo, maar ziet er idd wel veel verser uit daar ben ik het wel mee eens, maar nu dus weer gewoon energique
linda schreef:Ik voer AHV en ben er zeer tevreden over
AHV is rotzooi!
Blisje sloeg er helemaal wit van uit.
Sjips komt het daar door??? damn ik vroeg me al af waarom ze zo wit bleven
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...