Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

puppycursus...

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

puppycursus...

Ongelezen bericht door Jacksel »

Ik ben aan het rondkijken voro puppycursus hier. Ik wilde eerst naar KC Zoys, maar die hebben even geen puppycursussen meer, dus ben ik verder gaan kijken en ik ben nu uitgekomen bij deze: http://www.hsvalleieneem.nl/

Nou heb ik toen over Zoys veel goede dingen gehoord, maar behalve dat ik de site van deze er goed uit vind zien (en ik er woensdag ga kijken bij de puppycursus) heb ik er nog helemaal niets aan verhalen van gehoord... Is er iemand die van deze vereniging heeft gehoord?

Mijn andere optie is http://www.kat-hond.nl/puppycursuspagina.htm, alleen is hun trainingsavond op de sportavond van mijn ouders, heb ik geen rijbewijs en is het te ver om te fietsen, dus dat gaat niet zo goed werken...

Alle informatie over eventuele andere hondenscholen in de omgeving van Leusden zijn welkom :)
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
Benji&Brenda
Zeer actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Benji&Brenda »

Tjah die in Nijkerkerveen is inderdaad wel goed van wat ik heb gehoord maar dat gaat dus niet werken.
Zoals ik al zei ken ik die ander ook niet (maarja hij bestaat pas sinds 1 augustus, iets wat overigens niet nadelig hoeft te zijn hoor) maar ik ben wel benieuwd, site ziet er idd goed uit.
Groetjes Brenda en een pootje van Britt en Bram - www.stativo.nl
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”