Diego schreef:Ooo hahahhaAngel-eyes schreef:Diego schreef:Angel-eyes schreef:
:sst:
...we gingen teveel offtopic met het geklets over Albert
Nice
![]()
Verder mijn excuses voor mijn offtopic gelul

Moderator: moderatorteam
shiningstarbambam schreef:Ik heb voor een bull terrier gekozen omdat ik hem echt mooi vindt en het karakter helemaal fantastisch vindt. En tja, wat is een bepaald slag mens. Wij zijn een gewoon gezin en onze honden zijn gewone honden hoor.
Ik heb nu twee nestjes gehad en eigenlijk groten deels gezinnen voor een pup en anders een jong stel. Maar niets anders dan ik zelf of mijn gezin.
TomTom schreef:En dan willen ze ook nog een bezoekregeling als blijkt dat de papieren van zo'n vechthond niet in orde zijn
Ik denk dat je ook gewoon gelijk hebt. Gister was ik een eindje wandelen hier in de ghetto (hahaha) en ik kwam tegen: gemuilkorfde rottweilers met kleine miezerige baasjes van 18 jaar, een paar kruisingstaffies-doggen die echt enorm in de mode zijn hier. Een soort van 80 cm staffies is het eindresultaat en daar kicken ze op denk ik.Remco schreef:als ik in Rotterdam om me heen kijk dan denk ik dat vechthonden voor sommige mensen wel een statussymbool zijn. Dure auto, dure kleding, mooie ketting en een stoere hond. Met name in de straatcultuur heb ik het idee dat een stafford als status symbool wordt gezien. Jammer genoeg verdiepen ze zich niet echt goed in de hond die ze nemen want er worden ook veel honden zonder stamboom in beslag genomen hier.
Ik denk overigens ook dat honden als chihuaha's ook als statussymbool gelden. Denk aan Paris Hilton en al die andere meiden met Hollywood chihuaha's.
Poedels zijn HELEMAAL geen zeikhonden. Ze zijn heel geschikt voor behendigheid omdat ze zo levendig, energiek en intelligent zijn. En erg op hun baas gericht.Rob* schreef:ik vind mezelf niet echt een type wat een poedel neemt, omdat ik dat gewoon zeikhondjes vind waar je niks mee kan, ik wil een sportieve en clowneske hond en vaak kom je dan bij bepaalde rassen uit die je aandacht vragen, in mijn geval een boxer dus.
Je moet bij mij ook niet aankomen met een JR of een GR. En ik heb BM's en een Basset Hound. Wat zegt dat over mij?Maddy schreef:Mijn broer heeft een am staff en voor mijn gevoel heeft hij 'm alleen maar als statussymbool. Daarvoor had ie een rottweiler. Heeft ie maar 2 jaar gehad. Zijn vrienden hebben ook 'stoere' honden en auto's om er bij te horen. Je moet bij hem niet over een jack russeltje beginnen of een golden. Grote verhalen over met hem showen en hem als dekreu gebruiken![]()
maar hij heeft nog geen showtje gelopen, geen mag test gedaan met zijn hond en amper een cursus met hem gedaan. Tis nu een huishondje die niet vaak uitgelaten wordt. Tis wel een schat van een hond trouwens. Een enorme softie en een knuffelkont.
Behalve andere honden moet ie niks van hebben.
Genoeg!!....Hutsje schreef:Je moet bij mij ook niet aankomen met een JR of een GR. En ik heb BM's en een Basset Hound. Wat zegt dat over mij?Maddy schreef:Mijn broer heeft een am staff en voor mijn gevoel heeft hij 'm alleen maar als statussymbool. Daarvoor had ie een rottweiler. Heeft ie maar 2 jaar gehad. Zijn vrienden hebben ook 'stoere' honden en auto's om er bij te horen. Je moet bij hem niet over een jack russeltje beginnen of een golden. Grote verhalen over met hem showen en hem als dekreu gebruiken![]()
maar hij heeft nog geen showtje gelopen, geen mag test gedaan met zijn hond en amper een cursus met hem gedaan. Tis nu een huishondje die niet vaak uitgelaten wordt. Tis wel een schat van een hond trouwens. Een enorme softie en een knuffelkont.
Behalve andere honden moet ie niks van hebben.