Op dit moment hebben we nog 4 newfoundlanders en willen even wachten tot dat aantal een beetje 'uitgedund' is
groetjes,
Sandra
Moderator: moderatorteam
Kan het zijn dat ik jou ook ni de mailgroep van de vrienden al ben tegen gekomen?empyree schreef:Wij hopen over een paar jaar onze eerste Grand te mogen verwelkomen.
Op dit moment hebben we nog 4 newfoundlanders en willen even wachten tot dat aantal een beetje 'uitgedund' is
groetjes,
Sandra

Hahahaha zie je wel .. ik d8 'new foundlanders..dat heb ik ergens anders al een keer voorbij zien komenempyree schreef:Ja, dat klopt
Ik wil al sinds 1983 een grand en vond het onderhand wel een stijd om lid te worden van de club en alle overige informatiebronnen aan te boren en info op te snuiven......
groetjes,
Sandra
Oh weet je toevallig nog wie dat ws??? of niet?cindy1986 schreef:Een vrouw bij mij in de straat heeft er 2. Ook liep er twee jaar terug een vrouw bij ons op de kc, (zij trimde ook mijn Golden Retriever) en die fokte ze.
Ze lopen inderdaad altijd met de neus op de grond. Maar over het algemeen kun je ze als je ze van pup af aan hebt, en goed consequent bent, nog wel redelijk laten luisteren hoorcindy1986 schreef:Vind het wel leuke honden, maar niks voor mij, want ze lopen altijd met hun neus aan de grondDie 2 van die vrouw zijn heel leuk. De oudste kan ze alleen nooit loslaten, omdat ze haar dan pas na een paar uur zoeken terug heeft.
leuk dat je ouders er 2 hebben. Wat betreft het loslopen, het is inderdaad moeilijk, maar op zich als je het ze van pup af aan leert, dan kunnen ze het wel redenlijk hoorAtilla schreef:Mijn ouders hebben er nu nog 2, eerst 3. (petietjes)
Moeder, is nu dood en 2 zoons, halfbroers.
Leuke hondjes, maar niks voor mij.
Je kan ze niet eens fatsoenlijk los laten lopen, aangezien ze dus echt overal achteraan gaan.
Verder zijn het echte doerakken. Vooral de oudste. Hij zat vroeger altijd op de vensterbank als mijn ouders weg waren.
Plantenpotten weer op de grond kapot gevallen. Mams weer boos natuurlijk.
Maar het zijn wel schatjes.
Groetjes sandra