ik ken hetMARC_S schreef:Wij staan dan met de honden in de lucht en die rot bordercollies maar bijtenWe doen notabene moeilijk om die collies te beschermen.
![]()
![]()

Moderator: moderatorteam
ik ken hetMARC_S schreef:Wij staan dan met de honden in de lucht en die rot bordercollies maar bijtenWe doen notabene moeilijk om die collies te beschermen.
![]()
![]()
dat is ook vermoeiend, maar er is altijd een mogelijkheid. hier is dat om 4.45 's ochtends en om 17 uur 's avonds, dus voordat de mensen opstaan en voordat ze thuiskomen.Frenkie schreef:Nou ja, het lijkt mij in zoverre vermoeiend dat je altijd maar moet opletten dat je geen andere honden tegen komt en dat je steeds maar weer moet bedenken waar je wel en niet kan lopen. Waar ik met mijn hond loop kom ik altijd wel vreemde honden tegen en het lijkt me erg vervelend als mijn hond dan steeds uitvalt. Kan me bij mij in debuurt niet echt een plek bedenken waar ik nooit een andere hond tegen kom.
Groetjes
Dat mag gerust ook een gezegdInge O schreef:
als alle mensen eens tegen staffies aankeken zoals jij, wat zouden een boél problemen dan meteen de wereld uit zijn zeg. jij kent het ras door en door, zit er ook niks over te verbloemen, bent er gek op omwille van hun hele leuke kanten, en doet er alles aan om niemand last te bezorgen door hun moeilijker karaktertrekken. echt toppie is dat
.
Als de andere baas niet wil dat Spok met hun hond speelt, respecteer ik dat. Sterker nog, ik sluit het altijd even kort met de andere baas, want Spok kan flink te keer gaan, en niet alle honden en bazen trekken dat.mandy23 schreef:Wat ik wel jammer vind is dat anderen zich er snel mee bemoeien.
Wij waren laatst samen op het strand. Het was vrij druk en onze honden speelden gewoon lekker met elkaar. Mijn hond hapt af en toe in wat vel en andersom gebeurd dit ook wel eens. Ik zie het probleem niet zo ze zoeken elkaar steeds weer op wordt geen snauw gegeven. Maar iemand anders ging mijn hond weg halen bij haar mops. O daar kan ik echt boos om worden. Was helemaal niets aan de hand wij staan erbij maar zij vonden haar mops veel te klein om met een andere hond te spelen.
Hmmmm, ik denk dat als je nu een poosje stopt met het laten spelen van je hond dat dat daarna zowiezo niet meer gaat. Als het een hij is kan je hem toch laten spelen met teefjes? Zo te zien is het een bordeaux en daar schrikken sommige honden nu eenmaal van. Gewoon even kijken of de andere hond goed met zijn type hond omgaat en dan lekker laten spelen hoor als hij dat graag wil.Jira schreef:Ik laat mijn hond niet meer spelen met andere honden,vind het heel vervelend ,maar hij is nu al 2x gebeten en laatste keer heb ik er flink wat kosten aan gehad(dierenarts) en verzekering verzint de mooiste smoesjes om niet te betalen....En om dan weer te zeggen tegen eigenaar van ander ehond we delen de kosten,is allemaal wel leuk en aardig,maar als dat vaker zo gaat is de lol er echt wel af,zijn duur betaalde speeluurtjes dan....Hij moet het nu maar even met onze katten doen,en dat klik took goed en ze vermaken zich uitstekend!
Ik zal er over een tijdje wel weer anders over denken,maar ik heb het nu even een beetje gehad