Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hoezo verwend mormel...
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Hoezo verwend mormel...
Vorige week bliefde mevrouw geen gewone brokjes met puppycursus... Van de week met frolic getraind, ging super... Tot ze vandaag op puppycursus besloot dat frolic dus ook niet meer goed genoeg was... We hebben haar weten te paaien met rodi... Vreselijk verwend beest... Nu dus maar rodi worst voor de training gaan meenemen.... Heb nog ergens een bon liggen van puppypakket

You'll be in my heart... Always...
- Bowie
- Actief
-
MastiffStorm
- Actief
- Contacteer:
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
Charlotte*
- Zeer actief
-
Marion.
- Mark-fryslan
- Zeer actief
Tja, je kunt altijd proberen of je ook wat lekkerders kan krijgen door niet te eten. Je kunt er ook voor kiezen om die ochtend geen eten te geven. Trainen wil het beste als ze een beetje honger hebben.
Verder zijn alle ander tips prima. Hou het spannend en verrassend. Dus de ene keer een simpele brok en de andere keer ineens een rodi hamburger (jackpot!)
Groetjes Mark
Verder zijn alle ander tips prima. Hou het spannend en verrassend. Dus de ene keer een simpele brok en de andere keer ineens een rodi hamburger (jackpot!)
Groetjes Mark
Laatst gewijzigd door Mark-fryslan op 09 nov 2005 22:58, 1 keer totaal gewijzigd.
"Life is what happens to you while you're busy making other plans" - John Lennon -
In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
In mijn hart nog steeds bij me, Malou 01-06-2000 - 03-11-2005
-
Daan
-
pepim
- Zeer actief
Drogen in de magnetron, hoe dan? Waar zet ik hem dan op?Marion. schreef:Een paar kip-knakworstjes in plakjes snijden en drogen in de magnetron. Het kost je een wasbeurt voor je jas, maar je hond blijft strak volgen![]()
![]()
En qua jas, ik word hier wel eens aangekeken van heb-je-haar-weer-met-die-koekies-op-zak en nu komt mijn hond niet mee
-
pepim
- Zeer actief
Mark-fryslan schreef:Tja, je kunt altijd proberen of je ook wat lekkerders kan krijgen door niet te eten. Je kunt er ook voor kiezen om die ochtend geen eten te geven. Trainen wil het beste als ze een beetje honger hebben.
Groetjes Mark
Los in mijn jaszak, die rodi hamburger?
-
Daan
nee, in een plastic zakje natuurlijk.pepim schreef:Mark-fryslan schreef:Tja, je kunt altijd proberen of je ook wat lekkerders kan krijgen door niet te eten. Je kunt er ook voor kiezen om die ochtend geen eten te geven. Trainen wil het beste als ze een beetje honger hebben.
Groetjes Mark
Net als stukjes leverworst, of rodiworst.
En bij mij komen ook alle honden bietsen.
Zelfs als er niks in mijn zak zit.
Ik heb een worstjas.
-
pepim
- Zeer actief
Ja ok ik snap het, was een beetje flauw ... zag het ineens voor me zo'n rodischijf in mijn jaszak, die dan her en der aan de stof blijft plakken.Daan schreef:nee, in een plastic zakje natuurlijk.pepim schreef:Mark-fryslan schreef:Tja, je kunt altijd proberen of je ook wat lekkerders kan krijgen door niet te eten. Je kunt er ook voor kiezen om die ochtend geen eten te geven. Trainen wil het beste als ze een beetje honger hebben.
Groetjes Mark
Net als stukjes leverworst, of rodiworst.
En bij mij komen ook alle honden bietsen.
Zelfs als er niks in mijn zak zit.
Ik heb een worstjas.