Ik weet niet zeker of dit op de juiste plek staat, maar ik doe een poging.
Ik heb dit jaar mijn diploma dierverzorging behaald en ben bevoegd een asiel, pension of kennel te beginnen. Op het moment woon ik nog in Vlaardingen maar het ziet erna uit dat we over een half jaartje naar Haarlem gaan verhuizen.
Ik zit eraan te denken daar een dagopvang voor honden te beginnen. Een chreche zeg maar. Nu zoek ik mensen die daar ervaring mee hebben en me adviezen kunnen geven. Ook zoek ik mensen die er ook aan denken zoiets te beginnen in de buurt van Haarlem, zodat we wellicht samen wat van de grond kunnen brengen.
Heeft iemand interesse of kan iemand mij hiermee helpen, dan hoor ik dat graag!
Alvast bedankt!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondenopvang beginnnen
Moderator: moderatorteam
- Maxi
- geregistreerd lid
Hondenopvang beginnnen
A running wolf in the wild should be a teacher to every child
- Dibbes
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Als je dat graag wilt moet je beslist eens contact opnemen met HUS Nederland website: www.hus-nederland.nl
Daar zijn al vele uitlaatservices en dagopvangen bij aangesloten en wordt de gezamelijke kennis gebundeld om een goede kwaliteit neer te zetten.
Daar zijn al vele uitlaatservices en dagopvangen bij aangesloten en wordt de gezamelijke kennis gebundeld om een goede kwaliteit neer te zetten.

-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Border Terrier
Hoi Maxi,
beetje laat maar je zit nog niet in Haarlem zo te lezen. In Haarlem-noord heb je De Hondenhut, ook een hondenopvang. Zij houdt de honden in huis en gaat tevens met ze wandelen in een natuurgebied. Er is ongetwijfeld ruimte voor meer hondenopvang in Haarlem. Zo neemt de Hondenhut bijvoorbeeld geen ongecastreerde reu (en laat ik die nu hebben, en ik ben niet de enige). Ik heb ooit een oppasmoeder gehad (die hield er helaas mee op), nu zorgen mijn schoonouders voor mijn hond. Als zij stoppen zoek ik weer een opvangadres. Ik ken verder alleen een hondencreche in Amsterdam, maar ik denk dat het concept nog veel toekomst heeft.
Volgens mij kun je je het beste in Haarlem Zuid of Heemstede vestigen (haarlem zuid is veel goedkoper, maar de 'markt' bij Heemstede, Bloemendaal etc. is erg kapitaalkrachtig). Of een ophaalservice erbij beginnen (want mensen willen wel omrijden om hun hondje te brengen, maar geen uur op de vroege ochtend....).
Misschien kun je eens contact met de Hondenhut opnemen, kijken hoe zij het aangepakt hebben (ze hebben ook een internetsite). Als je meer wilt weten over het hondengebeuren in/rond Haarlem mag je ook wel contact met mij opnemen (ik ben opgeleid tot hondentrainer/ gedragstherapeut/algeheel hondengek), wil ik wel proberen met je mee te denken.
Ik ben benieuwd naar je plannen....
Regine from the Border
beetje laat maar je zit nog niet in Haarlem zo te lezen. In Haarlem-noord heb je De Hondenhut, ook een hondenopvang. Zij houdt de honden in huis en gaat tevens met ze wandelen in een natuurgebied. Er is ongetwijfeld ruimte voor meer hondenopvang in Haarlem. Zo neemt de Hondenhut bijvoorbeeld geen ongecastreerde reu (en laat ik die nu hebben, en ik ben niet de enige). Ik heb ooit een oppasmoeder gehad (die hield er helaas mee op), nu zorgen mijn schoonouders voor mijn hond. Als zij stoppen zoek ik weer een opvangadres. Ik ken verder alleen een hondencreche in Amsterdam, maar ik denk dat het concept nog veel toekomst heeft.
Volgens mij kun je je het beste in Haarlem Zuid of Heemstede vestigen (haarlem zuid is veel goedkoper, maar de 'markt' bij Heemstede, Bloemendaal etc. is erg kapitaalkrachtig). Of een ophaalservice erbij beginnen (want mensen willen wel omrijden om hun hondje te brengen, maar geen uur op de vroege ochtend....).
Misschien kun je eens contact met de Hondenhut opnemen, kijken hoe zij het aangepakt hebben (ze hebben ook een internetsite). Als je meer wilt weten over het hondengebeuren in/rond Haarlem mag je ook wel contact met mij opnemen (ik ben opgeleid tot hondentrainer/ gedragstherapeut/algeheel hondengek), wil ik wel proberen met je mee te denken.
Ik ben benieuwd naar je plannen....
Regine from the Border