Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
uitlaathulp gezocht (omgeving Nijmegen)
Moderator: moderatorteam
- Marit
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Border collie en kruising
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
uitlaathulp gezocht (omgeving Nijmegen)
Wij zijn op zoek naar iemand die het leuk vindt om door de weeks regelmatig met een van onze honden te wandelen (tegen vergoeding). (Ooypolder, omgeving Nijmegen) De oudste twee honden hebben niet zoveel beweging meer nodig, maar de jongste wel.
Door ziekte zijn we momenteel niet in staat hem voldoende beweging te geven door de weeks/overdag. 's Avonds en in het weekend krijgt hij wel genoeg beweging. Tussendoor veel nadenkspelletjes en zijn Kong, maar hij verveelt zich toch.
Hij gaat om Bram (hiernaast op de foto), reu, kruising border collie, 4 jaar.
Normaal zou je dan een uitlaatdienst inschakelen, maar de uitlaatdiensten van Nijmegen komen hier niet.
groetjes, Marit
Door ziekte zijn we momenteel niet in staat hem voldoende beweging te geven door de weeks/overdag. 's Avonds en in het weekend krijgt hij wel genoeg beweging. Tussendoor veel nadenkspelletjes en zijn Kong, maar hij verveelt zich toch.
Hij gaat om Bram (hiernaast op de foto), reu, kruising border collie, 4 jaar.
Normaal zou je dan een uitlaatdienst inschakelen, maar de uitlaatdiensten van Nijmegen komen hier niet.
groetjes, Marit
- anit
- Actief
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Kan het zijn dat ik jou vanmiddag daar signaleerde op de achterste parkeerplaats?Toen ik aankwam liet daar iemand zijn honden uit de auto en wat ik zag was een Border die heuvelop achterna gezeten werd door een keffende JRanit schreef:jammer ik wandel elke dag in arnhem[rozendaalse hei] met mijn borders en mijn auto is met 3 borders en een jack echt vol anders had ik hem graag meegenomem

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
jep, dat kunnen volgens mij alleen haar honden zijnmarian* schreef:Kan het zijn dat ik jou vanmiddag daar signaleerde op de achterste parkeerplaats?Toen ik aankwam liet daar iemand zijn honden uit de auto en wat ik zag was een Border die heuvelop achterna gezeten werd door een keffende JRanit schreef:jammer ik wandel elke dag in arnhem[rozendaalse hei] met mijn borders en mijn auto is met 3 borders en een jack echt vol anders had ik hem graag meegenomem

- anit
- Actief
yep dat was ik en een keffende jrmarian* schreef:Kan het zijn dat ik jou vanmiddag daar signaleerde op de achterste parkeerplaats?Toen ik aankwam liet daar iemand zijn honden uit de auto en wat ik zag was een Border die heuvelop achterna gezeten werd door een keffende JRanit schreef:jammer ik wandel elke dag in arnhem[rozendaalse hei] met mijn borders en mijn auto is met 3 borders en een jack echt vol anders had ik hem graag meegenomem

- anit
- Actief
zit jij mijn hondjes niet te beledigenJokie schreef:jep, dat kunnen volgens mij alleen haar honden zijnmarian* schreef:Kan het zijn dat ik jou vanmiddag daar signaleerde op de achterste parkeerplaats?Toen ik aankwam liet daar iemand zijn honden uit de auto en wat ik zag was een Border die heuvelop achterna gezeten werd door een keffende JRanit schreef:jammer ik wandel elke dag in arnhem[rozendaalse hei] met mijn borders en mijn auto is met 3 borders en een jack echt vol anders had ik hem graag meegenomem

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Je hebt me ook maar heel even gezien denk ik want ik ben meteen doorgelopenanit schreef:yep dat was ik en een keffende jrmarian* schreef:Kan het zijn dat ik jou vanmiddag daar signaleerde op de achterste parkeerplaats?Toen ik aankwam liet daar iemand zijn honden uit de auto en wat ik zag was een Border die heuvelop achterna gezeten werd door een keffende JRanit schreef:jammer ik wandel elke dag in arnhem[rozendaalse hei] met mijn borders en mijn auto is met 3 borders en een jack echt vol anders had ik hem graag meegenomem![]()
ja die kleine is gestoord als ik de border van een vriendin bij mij heb gaat ze helemaal uit haar dak[van blijdschap hoor]
![]()
![]()
ik kan mij jou niet herinderen
![]()

- anit
- Actief
ja je had de auto op de hoek staan hemarian* schreef:Je hebt me ook maar heel even gezien denk ik want ik ben meteen doorgelopenanit schreef:yep dat was ik en een keffende jrmarian* schreef:Kan het zijn dat ik jou vanmiddag daar signaleerde op de achterste parkeerplaats?Toen ik aankwam liet daar iemand zijn honden uit de auto en wat ik zag was een Border die heuvelop achterna gezeten werd door een keffende JRanit schreef:jammer ik wandel elke dag in arnhem[rozendaalse hei] met mijn borders en mijn auto is met 3 borders en een jack echt vol anders had ik hem graag meegenomem![]()
ja die kleine is gestoord als ik de border van een vriendin bij mij heb gaat ze helemaal uit haar dak[van blijdschap hoor]
![]()
![]()
![]()

- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Goed gezienanit schreef:ja je had de auto op de hoek staan hemarian* schreef:Je hebt me ook maar heel even gezien denk ik want ik ben meteen doorgelopenanit schreef:yep dat was ik en een keffende jrmarian* schreef: Kan het zijn dat ik jou vanmiddag daar signaleerde op de achterste parkeerplaats?Toen ik aankwam liet daar iemand zijn honden uit de auto en wat ik zag was een Border die heuvelop achterna gezeten werd door een keffende JR![]()
![]()
![]()
![]()
en je honden zaten nog aan de riem volgens mij of heb ik het mis en was het een ander

Ik laat ze meestal nog even aan de riem omdat er nog wel eens hard gereden wordt op die parkeerplaats.Werkt meestal goed,maar dan moet Bente geen mevrouw met Ijslandse hond zien waar ze helemaal voor in katzwijm valt

- anit
- Actief
loop je vaak op het rozendaalse veldmarian* schreef:Goed gezienanit schreef:ja je had de auto op de hoek staan hemarian* schreef:Je hebt me ook maar heel even gezien denk ik want ik ben meteen doorgelopenanit schreef: yep dat was ik en een keffende jr![]()
![]()
![]()
![]()
en je honden zaten nog aan de riem volgens mij of heb ik het mis en was het een ander
![]()
Ik laat ze meestal nog even aan de riem omdat er nog wel eens hard gereden wordt op die parkeerplaats.Werkt meestal goed,maar dan moet Bente geen mevrouw met Ijslandse hond zien waar ze helemaal voor in katzwijm valt

- marian*
- Erelid
- Contacteer: