Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Rust nodig?

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

jidde

Rust nodig?

Ongelezen bericht door jidde »

Tuana ligt elke ochtend gemiddeld 2 uurtjes in de benche. s Nachts van half 11-11 uur tot 7 uur. Voor de rest speelt ze 1-2 uur per dag met Nanni en wordt ze 1,5 uur uitgelaten.
Elke avond loopt ze in huis onrustig te dwarelen. Ze piept en gaat zeuren bij de de deur. Tegenwoordig gaat ze dan op de gang naast de trap liggen.
De benche staat in het schuurtje (zit aan het huis vast, voordat daar mensen over gaan roepen :mrgreen: ).

Wil ze dan gewoon rust hebben 's avonds? Op de gang ligt ze heerlijk te slapen en hobbelt een keertje mee naar binnen en als je weer naar boven gaat, gaat ze in de gang liggen
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

als het niet piepen of dralen is omdat ze nodig wat moet ( poepen , plassen) of omdat ze zich verveeld en in de gang wel rustig gaat liggen, ja dan zou ik denken dat ze gewoon lekker rustig op "haar"plekje wil liggen... of misschien is het te wamr in de woonkamer? de cv staat al weer volop aan overal, dat kan er ook mee te maken hebben...
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

ik liep net naar beneden en zag dat ze helemaal opgerold lag, op de gang is het best koud. Ik heb haar mat er maar neergelegd, dat is wat warmer.

Ze heeft net nog buiten gelopen, dus het is niet dat ze moet plassen ofzo. Tijdens de loopsheid ging ze ook altijd zeuren. Toen deed mijn moeder haar in de benche en lag ze heerlijk te ronken :slaap:
Ik denk dat ze toch der rust ofzo zoekt, niet dat het druk is beneden. Mijn moeder kijkt tv en Nanni ligt ook in coma :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”