Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geen zalmkoppen?Dan maar voer voor de zwerfkatten...

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Geen zalmkoppen?Dan maar voer voor de zwerfkatten...

Ongelezen bericht door marian* »

Een stelletje verwende sikken zijn het hier:omdat ik toch bij de visboer was voor haring dacht ik "kom,ik vraag eens of ze misschien 1 of 2 zalmkoppen over hebben voor de honden".
Vriendelijke viswinkeleigenaar sneed prompt bij een zalm die in de koelvitrine lag de kop af die ik gratis mee mocht nemen :ok: en wat doen die verwende sikken hier?
Ze ruiken eraan,geven het een likje en lopen vervolgens weg :roll:
Jammer dus,maar ze lusten het niet.Nou ja,dan maar aan de zwerfkatten geven dus :wink:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
mitmig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door mitmig »

Hier zitten dezelfde verwende nesten! Wat ik al niet heb aangesleept: pens, lever, vis etc. etc. Trekken ze hun neus voor op!:pffff: Nee, ze hebben liever een rauw biefstukje of een lekkere kippennek! Denk je die beesten een plezier te doen! Heb die smerige pens ook nog kokhalzend in hapklare brokken gesneden voor de dames en heer! :N: En dan te bedenken dat pens hier de helft duurder is dan een kilo biefstuk!:boos: (Thais zijn gek op pens! :U:)
Gelukkig genoeg honden hier in 't dorp die er wel lekker van smikkelen! :mrgreen:
NB Marian, je hebt wel een lieve visboer!!! :wink:
Groetjes, Monique

Afbeelding
marian*
Erelid
Contacteer:

mitmig schreef:Hier zitten dezelfde verwende nesten! Wat ik al niet heb aangesleept: pens, lever, vis etc. etc. Trekken ze hun neus voor op!:pffff: Nee, ze hebben liever een rauw biefstukje of een lekkere kippennek! Denk je die beesten een plezier te doen! Heb die smerige pens ook nog kokhalzend in hapklare brokken gesneden voor de dames en heer! :N: En dan te bedenken dat pens hier de helft duurder is dan een kilo biefstuk!:boos: (Thais zijn gek op pens! :U:)
Gelukkig genoeg honden hier in 't dorp die er wel lekker van smikkelen! :mrgreen:
Nou ehhhhhh,voor pens en lever doen ze hier een moord hoor :mrgreen:
Dus ik dacht ze een plezier te doen met zalm :wink:
Enfin,ik heb de stukken kop buiten gelegd voor de zwerfkat die hier altijd rondhobbelt en ééntje is al verdwenen,dus blijkbaar was het een feestmaaltje :mrgreen:
Afbeelding
Joy C
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joy C »

Hier ook van die verwende krengen. Ze moesten geen zalmkop. :pffff: Lieten die dingen gewoon links liggen. :19:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

marian* schreef:
mitmig schreef:Hier zitten dezelfde verwende nesten! Wat ik al niet heb aangesleept: pens, lever, vis etc. etc. Trekken ze hun neus voor op!:pffff: Nee, ze hebben liever een rauw biefstukje of een lekkere kippennek! Denk je die beesten een plezier te doen! Heb die smerige pens ook nog kokhalzend in hapklare brokken gesneden voor de dames en heer! :N: En dan te bedenken dat pens hier de helft duurder is dan een kilo biefstuk!:boos: (Thais zijn gek op pens! :U:)
Enfin,ik heb de stukken kop buiten gelegd voor de zwerfkat die hier altijd rondhobbelt en ééntje is al verdwenen,dus blijkbaar was het een feestmaaltje :mrgreen:
anders even doormidden knippen of hakken..wat kleiner maken wil nog wel eens lukken
of de oogjes van de vis afplakken :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
marian*
Erelid
Contacteer:

ien schreef:
marian* schreef:
anders even doormidden knippen of hakken..wat kleiner maken wil nog wel eens lukken
of de oogjes van de vis afplakken :mrgreen:
Afbeelding
Hij wás in twee stukken gehakt,want ik had er maar 1 :mrgreen:
Maar zelfs de zwervertjes zijn verwend blijkbaar,want de ene helft heb ik vanmorgen maar opgeruimd :jank:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”