Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bijna 9 maanden...
Moderator: moderatorteam
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
- Aantal honden: 2
Bijna 9 maanden...
Na al die vragen over die idiote pup geef ik ook maar eens een update over Brammie. Hij is nu bijna 9 maanden en bijna een ideale hond!
Het trainen gaat onwijs goed, hij pakt het supersnel op. Hij luistert goed, nog steeds is hij helemaal gek van honden, maar hij loopt wel mee als ik doorloop. Soms duurt dat best even, maar ik vertrouw er helemaal op dat hij komt zonder dat ik hem roep en dat vertrouwen heeft hij tot nu toe nog niet beschaamd. Bram is een supersociaal erg enthousiast hondje. Gelukkig loopt hij mensen nu buiten wel gewoon voorbij zolang ze hem niet aanhalen. Ook joggers en fietsers e.d. laat hij gewoon links liggen. Honden niet, die zijn bijna allemaal leuk. Er is ook bijna nooit gedoe tussen Bram en andere honden, heel fijn.
Binnen heeft Bram iets meer rust gevonden. Hij slaapt af en toe een half uurtje en kan zichzelf redelijk vermaken. Ik speel wel heel veel met hem binnen, dat is gewoon erg leuk. Als pup wilde hij bijna nooit knuffelen, maar de laatste tijd komt hij vaak aaitjes halen. Hij wil ook graag dicht tegen me aan liggen, erg lief.
Mijn vriend is inmiddels ook behoorlijk verknocht aan Bram. Ze spelen veel samen, leuk om te zien.
Op de opvang zijn ze helemaal gek met hem en hij van de honden en de medewerkers daar. Zijn beste vriendinnetje is een Friese Stabij van 10 maanden. Het is zo'n leuk gezicht om die twee samen te zien.
Qua gezondheid gaat het ook super. Hij eet nog steeds wisselend, af en toe vast hij een dagje lijkt het wel. De voorhuidontsteking is gelukkig helemaal weg.
Gaat dan alles even goed? Nee natuurlijk niet. Bram is een ontzettende bengel, maar dat vind ik stiekem leuk. En als mensen hem buiten aanhalen, springt hij op als ik niet goed oplet. Daar moet ik echt meer aan gaan werken.
Ik ben superblij met mijn Brammie. We zijn erg verknocht aan elkaar en hebben de grootste lol samen. Hij is mijn beste vriend!
Het trainen gaat onwijs goed, hij pakt het supersnel op. Hij luistert goed, nog steeds is hij helemaal gek van honden, maar hij loopt wel mee als ik doorloop. Soms duurt dat best even, maar ik vertrouw er helemaal op dat hij komt zonder dat ik hem roep en dat vertrouwen heeft hij tot nu toe nog niet beschaamd. Bram is een supersociaal erg enthousiast hondje. Gelukkig loopt hij mensen nu buiten wel gewoon voorbij zolang ze hem niet aanhalen. Ook joggers en fietsers e.d. laat hij gewoon links liggen. Honden niet, die zijn bijna allemaal leuk. Er is ook bijna nooit gedoe tussen Bram en andere honden, heel fijn.
Binnen heeft Bram iets meer rust gevonden. Hij slaapt af en toe een half uurtje en kan zichzelf redelijk vermaken. Ik speel wel heel veel met hem binnen, dat is gewoon erg leuk. Als pup wilde hij bijna nooit knuffelen, maar de laatste tijd komt hij vaak aaitjes halen. Hij wil ook graag dicht tegen me aan liggen, erg lief.
Mijn vriend is inmiddels ook behoorlijk verknocht aan Bram. Ze spelen veel samen, leuk om te zien.
Op de opvang zijn ze helemaal gek met hem en hij van de honden en de medewerkers daar. Zijn beste vriendinnetje is een Friese Stabij van 10 maanden. Het is zo'n leuk gezicht om die twee samen te zien.
Qua gezondheid gaat het ook super. Hij eet nog steeds wisselend, af en toe vast hij een dagje lijkt het wel. De voorhuidontsteking is gelukkig helemaal weg.
Gaat dan alles even goed? Nee natuurlijk niet. Bram is een ontzettende bengel, maar dat vind ik stiekem leuk. En als mensen hem buiten aanhalen, springt hij op als ik niet goed oplet. Daar moet ik echt meer aan gaan werken.
Ik ben superblij met mijn Brammie. We zijn erg verknocht aan elkaar en hebben de grootste lol samen. Hij is mijn beste vriend!

Linda, Izzie en Bram
- Moos
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Moos
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
Moos schreef:Ja, en daarom ga jij ook helemaal niet meer op vakantie zonder Bram volgend jaarZoek stok! schreef::N: Wordt het nog erger?Inge O schreef:fijn hé, linda![]()
!
wacht maar, het mooiste moet nog komen, dit is pas het prille begin van een ontluikende verliefdheid.

Linda, Izzie en Bram
- Moos
- Zeer actief
Ja, en in dat jaar raak je ook weer gehechter aan Bram en denk je 'nah, volgend jaar misschien'Zoek stok! schreef:Moos schreef:Ja, en daarom ga jij ook helemaal niet meer op vakantie zonder Bram volgend jaarZoek stok! schreef::N: Wordt het nog erger?Inge O schreef:fijn hé, linda![]()
!
wacht maar, het mooiste moet nog komen, dit is pas het prille begin van een ontluikende verliefdheid.
Het is toch ook wel fijn om volgend winter met m'n kont op het strand te liggen
Ik heb nog een jaar om aan het idee te wennen dat ik een week bij Bram weg ben
Maar het logeeraanbod staat nog steeds uiteraard

- Zoek stok!
- Zeer actief
Ik denk dat hij het geweldig naar z'n zin gaat hebben, maar dat ik wegkwijnInge O schreef:Zoek stok! schreef:Moos schreef:Ja, en daarom ga jij ook helemaal niet meer op vakantie zonder Bram volgend jaarZoek stok! schreef: :N: Wordt het nog erger?Het is toch ook wel fijn om volgend winter met m'n kont op het strand te liggen
Ik heb nog een jaar om aan het idee te wennen dat ik een week bij Bram weg ben
oooooooo, maar dan gaat brammetje vast dóód![]()
![]()
!!

Linda, Izzie en Bram