Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wannneer belonen afbouwen

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Jacksel
Zeer actief
Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel
Aantal honden: 1

Wannneer belonen afbouwen

Ongelezen bericht door Jacksel »

Jamey wordt al steeds beter zindelijk, alleen als het regent is het wat moeilijker om het buiten te laten doen, maar verder loopt ze zelfs al naar de achterdeur als ze moet (om vervolgens 2 seconden daarna al een plasje te doen of te poepen, dus erg veel tijd gunt ze ons niet om de deurr open te gooien :19: )... We belonen nog steeds als ze buiten wat doet, mijn moeder altijd met voer, ik meestal met voer, heel soms als ik niet zo snel een voertje kan pakken, met mijn stem...

Wanneer kan ik het belonen voor buiten de behoefte doen gaan afbouwen (het moet toch iets 'normaals' worden en niet iets bijzonders wat iedere keer maar weer beloond moet worden, neem ik aan) en op welke manier kan ik dat het beste doen?
Afbeelding
You'll be in my heart... Always...
bram en thijs
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door bram en thijs »

Ik doe af en toe nog steeds (de heren zijn 5 en 4). Moet er volledigheidshalve aan toevoegen dat ik nooit met eten beloond heb, alleen op stem.
Laatst gewijzigd door bram en thijs op 27 nov 2005 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

Smekkie is nu 1 jaar en die krijgt af en toe nog een koekje als hij gepoept heeft. Gewoon omdat hij er dan zo trots bij staat te kijken :roll:
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”