Als er geen puppyvreters tussen zitten (en afsnauwen valt daar niet onder, daar heb ik niet zoveel probleem mee, maar wil dr wel graag heel houden

Moderator: moderatorteam
Ligt Leusden een beetje op de route vanuit Schoorl (mijn geografische kennis is niet denderend zoals je ziet...). Anders wil mijn moeder misschien wel even langsrijden als wij ook komen.Jacksel schreef:Ik wil wel even zeker weten dat er geen pup-vretende monsters zijn, aangezien Jamey nogal een eenhapscrackertje is voor die grote beesten :N: Ze is overigens wel behoorlijk brutaal tegen anderen ondertussen, zelfs tegen grote honden![]()
Als er geen puppyvreters tussen zitten (en afsnauwen valt daar niet onder, daar heb ik niet zoveel probleem mee, maar wil dr wel graag heel houden) dan ga ik eens met mn ouders overleggen, of ze voor taxi willen spelen... (tenzij iemand hier me uit Leusden wil komen oppikken met mn monster(tje))
Ja, daarom haha. Maar ik weet dus ook niet of dat echt op de route ligt.Jacksel schreef:@ Marloes: Euh... Leusden ligt tegen Amersfoort aan... lol... Ben al wel eens bij je moeder geweest (2 keer zelfs), dus die mag heus wel eens bij mij langs
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed, heb dus echt geen idee hoe je vanuit Schoorl naar de Soesterduinen moet gaan *grin* dus ook geen idee of je in de buurt van Leusden komt
@ Quasar, zo lang er maar niet op haar gestaan wordt of (hard) gebeten vind ik alles best... Beest is zelf ook zo brutaal als waat tegen andere honden, dus ze mag gerust op dr plek gezet worden als ze te irritant is, absoluut geen bezwaar tegen
Oke!Reini schreef:Leuk! Ik haal de tussen haakjes wegMoos schreef:Wij komen, broer vond het ook leuk allemaal honden![]()
Alleen als het heel erg slecht weer is wordt het niks met Moos en Saar, maar daar gaan we maar even niet van uit
Zou je misschien Nanni en Tuana even uit de buurt van Saar willen houden in het begin. Ik weet bijna 100% zeker dat Saar zodra ze een van de twee ziet al piepend weg gaat schieten, en dat moeten we niet hebben natuurlijkjidde schreef:Ik denk dat ik Nanni wel meeneem. De keren dat ik met de meetings meegegaan ben, ging het hartstikke goed![]()
Hoe Tuana reageert, ik heb geeeeeen idee! ik denk dat ze bij de kleintjes gaat buurten en met de groters gaat spelen. Als ze maar niet te wild doen, want dan is het stoere meisje niet zo stoer![]()
Ja joh Hilje, ga jij de goden even verzoekenmercedes2803 schreef: Maar iedereen die wel heengaat, heel veel plezier en ik duim dat het weer mee zit en niet de helft van de mensen een dag in de file doorbrengen vanwege sneeuwval of windstoten.
Ow Marloes dat komt helemaal goed, ik heb hier DE perfecte hond voor hem in huis zittenMoos schreef:Oke!Reini schreef:Leuk! Ik haal de tussen haakjes wegMoos schreef:Wij komen, broer vond het ook leuk allemaal honden![]()
Alleen als het heel erg slecht weer is wordt het niks met Moos en Saar, maar daar gaan we maar even niet van uit
Even ter voorbereiding, broer heeft ADHD, en kan nogal druk overkomen, met name als hij het naar zijn zin heeft. Maar hij is lief hoor, en bedoelt alles goed
Met krenten graag en uiteraard poedersuiker!Zoek stok! schreef:Zo, ben je een dagje op je werk, gebeuren er allemaal dingen in je topic. Het was de bedoeling dat het gezellig zou worden op oudjaarsdag. Nu zijn er allemaal ruzies die volgens mij helemaal niet nodig zijn.
Ik ben even de tel kwijt wie er nou allemaal komen, maar volgens mij heeft Reini het bijgehouden?
Laten we het over echt belangrijke dingen hebben, ik moet namelijk met heel wat zakken oliebollen aankomen als ik dit zo lees! Krenten of naturel?