Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
toran schreef:Als jullie nou voor de olliebollen en glühwein zorgen dan probeer ik wel een mooie duizendklapper te regelen zodat we dan alvast met zijn allen het nieuwe jaar uit kunnen schieten
Zal ik dan het hele vuurwerkpakket meenemen?
nou ik denk ik hou me nog in
maar als jij dus ook met een pakketje komt zal ik ook nog wel de nodige klappers meenemen
De beste mensen hier op aarde, dat zijn de honden en de paarden.
toran schreef:Als jullie nou voor de olliebollen en glühwein zorgen dan probeer ik wel een mooie duizendklapper te regelen zodat we dan alvast met zijn allen het nieuwe jaar uit kunnen schieten
Dan hou ik Bram wel even vast als jij dat allemaal af gaat schieten!
nou ik denk ik hou me nog in
maar als jij dus ook met een pakketje komt zal ik ook nog wel de nodige klappers meenemen
Ik denk dat ik nog banger voor vuurwerk ben dan de honden die bang voor vuurwerk zijn :N: Daarom ga ik die dagen niet met Bram in de buurt lopen, want hij leert hele verkeerde dingen van mij.
Van een afstandje vind ik het leuk hoor, maar o wee als het naar mijn mening te dichtbij komt. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Jamey straft gewoon alle gemene hondjes af door heel hard te gillen en dan haar allerzieligste puppyblik op te zetten... worden ze zo mak als een lammetje van
Jacksel schreef: Jamey straft gewoon alle gemene hondjes af door heel hard te gillen en dan haar allerzieligste puppyblik op te zetten... worden ze zo mak als een lammetje van
O is het er zo een Met pupsels gaat het bijna altijd goed. Toen Bram een half jaar werd, waren z'n puppykredieten op. Dat was sneu
Jacksel schreef: Jamey straft gewoon alle gemene hondjes af door heel hard te gillen en dan haar allerzieligste puppyblik op te zetten... worden ze zo mak als een lammetje van
O is het er zo een Met pupsels gaat het bijna altijd goed. Toen Bram een half jaar werd, waren z'n puppykredieten op. Dat was sneu
Ze gilt alleen maar als er een wel erg grote hond wel erg har dop dr afgerend komt, of als er op haar gestaan wordt Valt wel mee dus... Verder valt zij meestal wel aan :N:
Hier in de buurt wonen overigens een aantal puppy-hatende honden... Die zien haar en beginnen al te grauwen En Jamey natuurlijk vrolijk ernaartoe willen rennen om te spelen... Stom beest...
Laatst gewijzigd door Jacksel op 28 nov 2005 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
astrid schreef:Even serieus... ik weet eigenlijk wel zeker dat het best gezellig gaat worden
Leuk voor jullie, jammer voor ons, maar ik wens jullie veel plezier
Zal ik dan de drank meenemen? Of zou het dan echt niet meer goedkomen
Penotti & Sombra!
En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
ken je net zo goed een paar pillen meenemen, of een lijntje coke voor allemaal
De beste mensen hier op aarde, dat zijn de honden en de paarden.
ken je net zo goed een paar pillen meenemen, of een lijntje coke voor allemaal
Als we dan Frankrijkacties krijgen komen we niet meer thuis vrees ik
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
Zoek stok! schreef:
Als oliebollen en Gluh Wein (probeert Reini mee te nemen) genoeg is, hoef je alleen jezelf en Quasar mee te nemen. En je goede humeur
Mijn schoonzus gaat mee met haar camping-kook-setje dus Koffie, Thee en Glühwein is present op de wandeling
Zoek stok! schreef:
Als oliebollen en Gluh Wein (probeert Reini mee te nemen) genoeg is, hoef je alleen jezelf en Quasar mee te nemen. En je goede humeur
Mijn schoonzus gaat mee met haar camping-kook-setje dus Koffie, Thee en Glühwein is present op de wandeling
Ik heb niet alles meer gelezen, maar hoe lang gaat de wandeling duren? (of is het alleen gluhwein drinken ) Want op 31 december is het om 16.30 uur pikkedonker he!
Is er helemaal geen wandeling op Busslloo deze keer?
Ik heb niet alles meer gelezen, maar hoe lang gaat de wandeling duren? (of is het alleen gluhwein drinken ) Want op 31 december is het om 16.30 uur pikkedonker he!
Is er helemaal geen wandeling op Busslloo deze keer?
Daar heb je een punt Het is natuurlijk vrij vroeg donker. We zouden het eventueel een uurtje naar voren kunnen schuiven maar ik geloof niet dat het de bedoeling is om uren te gaan lopen
Het zal een korte wandeling worden met als afsluiting oliebollen en gluhwein
Of er op Bussloo een wandeling wordt georganiseerd weet ik niet. Frederique heeft ook een wandeling in het zuiden van het land.
M@ri@nne schreef:Ik vind 15 uur ook wel laat.
Vooral als je niet in de buurt woont.
Achteraf gezien is dat ook zo idd. Linda en ik wonen dichtbij en we hebben er niet bij stilgestaan dat andere van verder moeten komen
Ik denk dat we het maar een uurtje naar voren gaan schuiven.
14.00 lijkt me wel een mooie tijd dan kan iedereen rond 16.00/16.30 weer op de terugweg zijn.
M@ri@nne schreef:Ik vind 15 uur ook wel laat.
Vooral als je niet in de buurt woont.
Achteraf gezien is dat ook zo idd. Linda en ik wonen dichtbij en we hebben er niet bij stilgestaan dat andere van verder moeten komen
Ik denk dat we het maar een uurtje naar voren gaan schuiven.
14.00 lijkt me wel een mooie tijd dan kan iedereen rond 16.00/16.30 weer op de terugweg zijn.
Vind ik ook een betere tijd
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier