Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

31 december Soesterduinen! (midden van het land)

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

toran
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door toran »

Angel-eyes schreef:
jojenny schreef:
Angel-eyes schreef:Oh en welke krijg ik dan?? :mrgreen:
humpie :mrgreen:

Een katje, geloof je het zelf......ik moet niks van katten hebben brrrrrrr
He podver, ik wou eigenlijk Ratna meenemen..
Naja dan Kanjer dan maar? :ok:
De beste mensen hier op aarde, dat zijn de honden en de paarden.
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Stang schreef:Als Pieter niet meegaat en iemand biedt zich aan voor 1 van mijn honden, dan kan ik ze ook alletwee meenemen :cheer:

Wat schuift het? :mrgreen:
Takkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Takkie »

Ik hoop wel dat Joy dan 's avonds een beetje moe is, dat ze gewoon gaat slapen als het vuurwerk losbarst. Maar dat komt vast wel goed.
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Takkie schreef:Ik hoop wel dat Joy dan 's avonds een beetje moe is, dat ze gewoon gaat slapen als het vuurwerk losbarst. Maar dat komt vast wel goed.

Gewoon wat advocaat geven, daar worden alle hondjes rustig van :wink:
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Takkie schreef:Ik hoop wel dat Joy dan 's avonds een beetje moe is, dat ze gewoon gaat slapen als het vuurwerk losbarst. Maar dat komt vast wel goed.
Van al het spelen met andere honden, daar kan vaak geen wandeling tegen op! Komt vast helemaal goed :ok:
(ik hoop er zelf ook een beetje op :mrgreen: )
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Waarschijnlijk slapen alle honden gelijk zodra ze weer in de auto zijn. Misschien dat ze even opkijken 's avonds van het weerwerk maar denk dat het best wel mee gaat vallen hoor :ok:
Afbeelding
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

bianca83 schreef:Waarschijnlijk slapen alle honden gelijk zodra ze weer in de auto zijn. Misschien dat ze even opkijken 's avonds van het weerwerk maar denk dat het best wel mee gaat vallen hoor :ok:
Nou vorig jaar waren ze flink uit geput van de wandeling. :slaap: Maar 's avonds toch weer super allert hoor. :N:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Ik ben 2 jaar terug een keer mee geweest in Bussloo was erg leuk maar helaas moet ik dit jaar de 31ste werken :jank:
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Stang schreef:Als Pieter niet meegaat en iemand biedt zich aan voor 1 van mijn honden, dan kan ik ze ook alletwee meenemen :cheer:
Ik weet nog niet 100% of mijn schoonzus meegaat maar als ze meegaat zou zij wel een hond van je over kunnen nemen wanneer ze aangelijnd zijn. Ze heeft zelf een Bulmastiff dus ze is wel wat gewent :wink:

Als er verder geen vrijwilligers komen kan zij er altijd eén opvangen :wink:
Het is nog niet zeker of ze meegaat omdat ze twee kleine kinderen heeft en die kunnen altijd roet in het eten gooien :mrgreen:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

M@ri@nne schreef:
bianca83 schreef:Waarschijnlijk slapen alle honden gelijk zodra ze weer in de auto zijn. Misschien dat ze even opkijken 's avonds van het weerwerk maar denk dat het best wel mee gaat vallen hoor :ok:
Nou vorig jaar waren ze flink uit geput van de wandeling. :slaap: Maar 's avonds toch weer super allert hoor. :N:
Ja dat zal Quasar 's avonds ook wel zijn, die batterijtjes van hem zijn altijd binnen 5 minuten weer opgeladen :N:
Afbeelding
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Angel-eyes schreef:

Een lamme arm :mrgreen:
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Caro.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse Draak
Contacteer:

Ongelezen bericht door Caro. »

Reini schreef:
Ik weet nog niet 100% of mijn schoonzus meegaat maar als ze meegaat zou zij wel een hond van je over kunnen nemen wanneer ze aangelijnd zijn. Ze heeft zelf een Bulmastiff dus ze is wel wat gewent :wink:

Als er verder geen vrijwilligers komen kan zij er altijd eén opvangen :wink:
Het is nog niet zeker of ze meegaat omdat ze twee kleine kinderen heeft en die kunnen altijd roet in het eten gooien :mrgreen:
Oke bedankt!
Ik wacht het gewoon af of het tegen die tijd kan of dat iemand zich meldt.
Afbeelding
A good dog never dies...

Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Rob*
Zeer actief

Stang schreef:
Angel-eyes schreef:

Een lamme arm :mrgreen:

Denk je?Ben Blisje al gewend, die heeft me een te lange arm bezorgd :mrgreen:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Na intern beraad hebben Reini en ik besloten niet meer deel te nemen aan de wandeling.

Het verloop van dit topic is in zo'n aarde gevallen dat meerdere mensen zich hebben afgemeld die eerst waren aangemeld en dat vinden wij bijzonder spijtig. De sfeer is naar onze mening niet echt gezellig meer te noemen, ondanks de opschoning door het modteam.

Wij sluiten niet uit dat wij onderling nog wat afspreken in de loop van de maand, maar voorlopig is de lol van een oudjaarswandeling er voor ons even flink vanaf. Het is jammer dat het zo moet lopen, want we hadden ons er echt op verheugd. We wensen de mensen die nog gaan veel plezier.

Groet,
Reini en Linda
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Zoek stok! schreef:Na intern beraad hebben Reini en ik besloten niet meer deel te nemen aan de wandeling.

Het verloop van dit topic is in zo'n aarde gevallen dat meerdere mensen zich hebben afgemeld die eerst waren aangemeld en dat vinden wij bijzonder spijtig. De sfeer is naar onze mening niet echt gezellig meer te noemen, ondanks de opschoning door het modteam.

Wij sluiten niet uit dat wij onderling nog wat afspreken in de loop van de maand, maar voorlopig is de lol van een oudjaarswandeling er voor ons even flink vanaf. Het is jammer dat het zo moet lopen, want we hadden ons er echt op verheugd. We wensen de mensen die nog gaan veel plezier.

Groet,
Reini en Linda
Nou, dat is mooi dan :roll:
jidde

Ongelezen bericht door jidde »

Zoek stok! schreef:Na intern beraad hebben Reini en ik besloten niet meer deel te nemen aan de wandeling.

Groet,
Reini en Linda
Ik ga met je mee, ik vind het ook erg jammer, had zo graag Tuana willen showen, maar ik heb der zo ook weinig zin in :19: Misschien dat ik me nog tegen die tijd bedenk hoor
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Nou, er blijft een leuk clubje over! Rob kan samen met Stefan lopen, hoera!

Ik hou me overigens aanbevolen voor een alternatief idee, Reini en Linda. Pb me maar mocht ik welkom zijn en mocht er nog iets geregeld worden! :wink:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
jidde

Eline* schreef:Nou, er blijft een leuk clubje over! Rob kan samen met Stefan lopen, hoera!

Ik hou me overigens aanbevolen voor een alternatief idee, Reini en Linda. Pb me maar mocht ik welkom zijn en mocht er nog iets geregeld worden! :wink:
Ik ga ook voor alternatief (Stephan mag daar ook prima bij hoor :mrgreen: )
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

jidde schreef:
Eline* schreef:Nou, er blijft een leuk clubje over! Rob kan samen met Stefan lopen, hoera!

:wink: Ik zie dat er nog meer mensen komen naar de wandeling die nu nog staat, dus ik heb me vergist.
Ik wens iedereen die wel gaat trouwens veel plezier! :ok:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
jidde

Eline* schreef:
jidde schreef:

:wink: Ik zie dat er nog meer mensen komen naar de wandeling die nu nog staat, dus ik heb me vergist.
Ik wens iedereen die wel gaat trouwens veel plezier! :ok:
hihihi zijn ze toch niet in hun remi :smile:
Takkie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond

Ongelezen bericht door Takkie »

nou.... :jank: Dat vind ik niet leuk!
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Nou idd, dat is zeker een leuk clubje hoor, de lol die Stef en ik in 2 uur wandelen heb, die heb jij nog niet in je hele leventje :ok:
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Angel-eyes schreef:

Nou idd, dat is zeker een leuk clubje hoor, de lol die Stef en ik in 2 uur wandelen heb, die heb jij nog niet in je hele leventje :ok:
Mooi zo! :ok:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Ik zou ook wel graag op de hoogte gehouden willen worden wat het alternatief is....misschien komen de buuf en ik ook wel met wat hondjes.
Soesterduinen is voor ons ook nog wel te doen.....
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Denk dat ik er maar niet aan begin om het hele topic door te spitten. Maar mocht er toch iets georganiseerd worden, dan hoor ik het graag. Ik weet niet zeker of ik dan al een lange wandeling aankan, en ik weet niet of zo'n wandeling te doen is met wandelwagen?

Nou ja, ik hoor het graag als er toch iets gebeurd. :wink:
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Hoi Reini en Linda,

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus weet niet wat er gebeurd is, maar... jullie hebben mijn jaarlijkse Ouderjaarswandeling afgepikt! :jank:
(Is een geintje, hoor! Maar de afgelopen 4 jaar organiseerde ik altijd een Oudejaarswandeling op Bussloo. :wink: Konden jullie ook niet weten. :wink: Ik weet niet of ik die nu nog kan organiseren of moet ik dan toch eerst dit hele topic doorlezen?)
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Takkie schreef:Is er helemaal geen wandeling op Busslloo deze keer?
Hoi Gerdien,

Dat was dus wel de bedoeling, maar Reini en Linda waren me voor. :jank:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Scooby schreef:Hoi Reini en Linda,

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus weet niet wat er gebeurd is, maar... jullie hebben mijn jaarlijkse Ouderjaarswandeling afgepikt! :jank:
(Is een geintje, hoor! Maar de afgelopen 4 jaar organiseerde ik altijd een Oudejaarswandeling op Bussloo. :wink: Konden jullie ook niet weten. :wink: Ik weet niet of ik die nu nog kan organiseren of moet ik dan toch eerst dit hele topic doorlezen?)

Reini en Linda organiseren deze wandeling niet meer.

Veel succes dus!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Eline*
Zeer actief
Contacteer:

Zoek stok! schreef:

Reini en Linda organiseren deze wandeling niet meer.

Veel succes dus!
Misschien moet je de titel even aanpassen. :wink:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Afbeelding
clausipaus
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zooitje kruisingen
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door clausipaus »

Nou gooi het eens in de groep, bussloo vind ik ook leuk! Alleen het rondje van vorig jaar was zo klein :mrgreen:
Penotti & Sombra!

Afbeelding

En niet meer onder ons, maar ook zeker niet vergeten: Floeboe & Keizer
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”