Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

heb ik een stafford of een pit bull?

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

johan schreef:
massam schreef:
johan schreef:Zou er nog een reactie komen? :denken:
Als ik haar msn profiel bekijk, dan denk ik dat ze precies de hond heeft die ze wilde hebben.
ik hou niet van vooroordelen, maar hierin moet ik je gelijk geven :roll:
Ach, laat mij dan maar bevooroordeeld zijn als iemand dat zo wil noemen.
Als ik iemand zie die zich zo presenteert gaan mijn nekharen overeind staan.

Oh?hoe presenteerd ze zich dan?
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

johan schreef: Ach, laat mij dan maar bevooroordeeld zijn als iemand dat zo wil noemen.
Als ik iemand zie die zich zo presenteert gaan mijn nekharen overeind staan.
Waar kan je dat vinden?

Anne
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Re: re stafford

Ongelezen bericht door laeken »

Lama.
Laatst gewijzigd door laeken op 22 nov 2005 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
fayckalynn
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door fayckalynn »

de meeste honden worden in beslag genomen na een bijt incident,bij mij in de buurt woont iemand met drie am.staffords,alledrie zonder stamboom,1van haar honden heeft onlangs een pony ernstig toegetakeld,deze hond is in beslag genomen en afgemaakt,de 2 andere honden mocht ze houden.
een hondenleven duurt maar even
little-wolf
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door little-wolf »

fayckalynn schreef:de meeste honden worden in beslag genomen na een bijt incident,bij mij in de buurt woont iemand met drie am.staffords,alledrie zonder stamboom,1van haar honden heeft onlangs een pony ernstig toegetakeld,deze hond is in beslag genomen en afgemaakt,de 2 andere honden mocht ze houden.
niks van waar.
de honden worden ook zonder enige aanleiding in beslag genomen zonder ooit een vlieg kwaad gedaan te hebben.
je buurvrouw ken je naaien.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

fayckalynn schreef:de meeste honden worden in beslag genomen na een bijt incident,bij mij in de buurt woont iemand met drie am.staffords,alledrie zonder stamboom,1van haar honden heeft onlangs een pony ernstig toegetakeld,deze hond is in beslag genomen en afgemaakt,de 2 andere honden mocht ze houden.
Wat een onzin! Als je ruzie met de buurman hebt om een schutting kan de politie al gebeld worden.
Ik heb een hondje gekend van 6,5 maand dat in beslag is genomen. Een bulldog/stafford die nog een pup was. Reden? Echt geen incident hoor. :neenee:
Die maand zijn er meen ik 20 honden opgepakt daar. Even dat "hondenprobleem" opgelost. :kotz:
Afbeelding
Rob*
Zeer actief

little-wolf schreef:
niks van waar.
de honden worden ook zonder enige aanleiding in beslag genomen zonder ooit een vlieg kwaad gedaan te hebben.
je buurvrouw ken je naaien.

Welke buurvrouw is dat? :mrgreen:
fayckalynn
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door fayckalynn »

hoezo niks van waar,ik heb het zelf meegemaakt,die mensen wonen bij mij aan de overkant,ze hebben mij het zelf verteld,ongelooflijk,maar wel gebeurd!
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

fayckalynn schreef:hoezo niks van waar,ik heb het zelf meegemaakt,die mensen wonen bij mij aan de overkant,ze hebben mij het zelf verteld,ongelooflijk,maar wel gebeurd!
jaha, maar dan hebben dus die mensen ontzettend veel "geluk"gehad, dat de andere 2 niet in belsag genomen werden en het is dus NIET zo dat de meeste honden in beslag worden genomen na een incident.... daar is dus niks van waar :wink:
little-wolf
Zeer actief

yamie schreef:
fayckalynn schreef:hoezo niks van waar,ik heb het zelf meegemaakt,die mensen wonen bij mij aan de overkant,ze hebben mij het zelf verteld,ongelooflijk,maar wel gebeurd!
jaha, maar dan hebben dus die mensen ontzettend veel "geluk"gehad, dat de andere 2 niet in belsag genomen werden en het is dus NIET zo dat de meeste honden in beslag worden genomen na een incident.... daar is dus niks van waar :wink:
precies :ok:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Hier is het ook niet zo dat dit soort honden direkt in beslag genomen wordt;bij mij in de straat woont iemand met 2 Staffords die nooit aangelijnd lopen en waarvan ik van één van de twee heel zeker weet dat die een Sheltie zwaar heeft gepakt.
De honden zijn er allebei nog en zijn dus zélfs niet eens in beslag genomen.Ik denk dat het er met dit soort dingen ook aan ligt waar je woont :wink:
Bij jullie wordt klaarblijkelijk minder getolereerd dan hier.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

marian* schreef:Hier is het ook niet zo dat dit soort honden direkt in beslag genomen wordt;bij mij in de straat woont iemand met 2 Staffords die nooit aangelijnd lopen en waarvan ik van één van de twee heel zeker weet dat die een Sheltie zwaar heeft gepakt.
De honden zijn er allebei nog en zijn dus zélfs niet eens in beslag genomen.Ik denk dat het er met dit soort dingen ook aan ligt waar je woont :wink:
wat is bij jullie dan? :denken:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

[quote="yamie"

wat is bij jullie dan? :denken:[/quote]

In elk geval niet hier :mrgreen:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Rob*
Zeer actief

Re: re stafford

MARC_S schreef:Lama.

Nee een stafford of pitbull....een Lama lijkt ie niet op hoor? :denken:
Laatst gewijzigd door Rob* op 23 nov 2005 08:13, 1 keer totaal gewijzigd.
*Silvia*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Silvia* »

marian* schreef:Hier is het ook niet zo dat dit soort honden direkt in beslag genomen wordt;bij mij in de straat woont iemand met 2 Staffords die nooit aangelijnd lopen en waarvan ik van één van de twee heel zeker weet dat die een Sheltie zwaar heeft gepakt.
Denk dan niet waar je woont , maar ook hoe de eigenaar ertegen over staat van de aangevallen hond.
Meestal als die(of omstanders) de politie erbij haalt gaat het balletje rollen rondom de hond......
little-wolf
Zeer actief

maar dat wil dus niet zeggen dat dat altijd geld.
iedereen denkt maar dat het allemaal maar meevalt en met een grote bek zegt dat niemand hun hond af komt nemen. maar staan toch raar te kijken en te janken als het wel gebeurd. :19:

en ja het verschilt idd waar je woont. bij ons zal t ook niet snel gebeuren maar in de randstad wel.
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Aan de topic-startster: Wees in ieder geval slim en haal je berichten hier weg en zéker de foto van je hond. Ook al geloof je
allemaal niet wat hier geschreven is,...ga in ieder geval niet de kat/hond op het spek binden!!!!!
:piew:
Marcel RAD
nieuw lid
Mijn ras(sen): Fila Brasilleiro, Am. Staff, Am. Bull

Ongelezen bericht door Marcel RAD »

http://www.dierenasielzandvoort.nl/fram ... intro.html

of

http://www.dierenasielzandvoort.nl/index_old.html -> ga naar [vraag & antwoord] -> klik dan op [regeling agressieve dieren]

en uiteraard:

http://www.freewebs.com/regelingagressi ... /index.htm

Maar gelet op je foto én het feit dat je hond geen stamboom heeft... Ik hoop dat je een makkelijke OVJ hebt! Alhoewel ik je hond als AmStaff neer zou zetten

Maar wet is regel. Meestal...
Groetjes,
Marcel

Afbeelding
Rob*
Zeer actief

Marcel RAD schreef:http://www.dierenasielzandvoort.nl/fram ... intro.html

of

http://www.dierenasielzandvoort.nl/index_old.html -> ga naar [vraag & antwoord] -> klik dan op [regeling agressieve dieren]

en uiteraard:

http://www.freewebs.com/regelingagressi ... /index.htm

Maar gelet op je foto én het feit dat je hond geen stamboom heeft... Ik hoop dat je een makkelijke OVJ hebt! Alhoewel ik je hond als AmStaff neer zou zetten

Maar wet is regel. Meestal...

:offt: ....leuke wang aan wang foto :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”