Hutsje schreef:Mol schreef:
groot, je heb tegen mij gezegt dat net zoals ramblin TE groot was, nu ga je zelf die kan ook op van waar die keuze?
en is het niet de bedoeling dat een Bullmastiff eigelijk zijn oorspronkelijke taken zou moeten kunnen vervullen dus een schuttling van 2, 5 meter met gemak moeten kunnen springen
en het karakter moet dat zo soft zijn ?
mol

Ik heb nooit gezegd dat Ramblin TE groot was. En zoals je kunt lezen is hij niet TE, hij is 69 cm, binnen de standaard dus. En nog steeds atletisch. Ik heb hem in aktie gezien, een schutting van 2,5 meter zal hij makkelijk kunnen pakken. Hij sprong met gemak over een paar boomstammen heen waar een andere hond 3 sprongen voor gemaakt zou hebben. Het karakter hoeft niet zo soft te zijn maar Pien heeft karakter genoeg, en daar moet ik dus geen felle heer op zetten. Ik fok huishonden, geen kennelhonden waar je niet fatsoenlijk mee over straat kunt. Het is niet zo dat ik zomaar wat doe. Het is ook niet gezegd dat ik deze reu zal gebruiken gezien wat ik eerder schreef.
sorry hoor maar pien karakter niet om het een of ander maar wat ik van pien gezien heb kwa karakter vind ik dat nou niet echt typerend bullen karakter, hou me te goeden ze is vriendlijk en lief enz maar super zeker is ze zeker niet.
dan ka groote tja 69 cm is binnen de standaart dat is zeker waar,het gaat ook niet zo zeer kwa grote maar kwa gewicht, wat weegt pien en wat weegt die reu?
ik val je niet af ofzo hoor ik hou het gewoon ff tegen het licht snapje,
een bull moet de eerst 100 meter sneller zijn dan een windhond
moet dus schuttingen en muren kunnen springen en dus zeker niet TE zwaar wezen.
vierkant in het lichaam droog gespiert, en mag niet beladen zijn.
mijn vraag is dus eigelijk aan jou waarom kies je voor dat zwaare type als reu?
mol