Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus weet niet wat er gebeurd is, maar... jullie hebben mijn jaarlijkse Ouderjaarswandeling afgepikt!
(Is een geintje, hoor! Maar de afgelopen 4 jaar organiseerde ik altijd een Oudejaarswandeling op Bussloo. Konden jullie ook niet weten. Ik weet niet of ik die nu nog kan organiseren of moet ik dan toch eerst dit hele topic doorlezen?)
Nou gooi het eens in de groep, bussloo vind ik ook leuk! Alleen het rondje van vorig jaar was zo klein
Bussloo vind ik ook prima
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Demi schreef:Ik wil ook wel naar de "geheime" wandeling
Jaa maar die is geheim
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Demi schreef:Ik wil ook wel naar de "geheime" wandeling
Jaa maar die is geheim
:sst: :sst:
toran schreef:Gaat deze wandeling nou helemaal niet meer door??
Bij mijn weten waren er alleen een paar die hadden afgezegd
nou ga gewoon wandelen, lekker door laten gaan
toran schreef:Gaat deze wandeling nou helemaal niet meer door??
Bij mijn weten waren er alleen een paar die hadden afgezegd
Iemand anders kan de organisatie voortzetten lijkt mij.
Dus als je je geroepen voelt :N:
Ik wil best de last op me nemen om de wandeling verder te organiseren
Wat is het handigst,zal ik maar een nieuw topic openen met degenen die zich al hebben aangemeld?
De beste mensen hier op aarde, dat zijn de honden en de paarden.