Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Qua uiterlijk
1.Berner sennen
2.Sint Bernhard
3.Siberische husky
4.Finse Lappenhond
en...nog heel veel meer; waaronder de rottweiler, duitse herder, mechelse herder, akita inu
1 franse bulldog. (heb ik)
2 chihuahua. vind ik gewoon leuk
3 boxer. helemaal geweldig maar nu nog geen plaats voor.
4 rottweiler altijd gehad ze is 17 jaar geworden.
5 engelse bulldog.
6 deense dog vind ik heel mooi
ja een beetje een bij elkaar geraapt zooitje die totaal niet bij elkaar passen.
maar goed zou ze ook echt niet allemaal tegelijk willen.
zelf wil ik graag een chihuahua.
maar ik zou ook graag als we wat groter wonen een rottweiler of een boxer willen.
Even voor de goede orde, dit is dus geen Landseer maar een wit-zwarte newfoundlander ! Want in de tijd dat dit schilderij werd gemaakt bestond de landseer ECT nog niet )))
groetjes,
Sandra (een newf-fan )
Sandra - beetje late reactie - maar je hebt natuurlijk gelijk!
Maar ik vind oude prenten/kaarten/schilderijen van honden geweldig, vandaar dat ik 'm toch geplaatst heb als 'voorbeeld' van de Landseer ECT.
Snappie?
Sorry maar ik kan hier ook geen verklaring voor geven
groetjes,
Sandra
Oe is bijna eng heoveel ons lijstje over een komt...
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Tja, eerste liefde en dat blijft het.
Dus wellicht komt er na Nika ooit wel weer 1, eerst maar eens kijken hoe het ras zich gaat ontwikkelen en of de gezondheid beter wordt.
Tja, eerste liefde en dat blijft het.
Dus wellicht komt er na Nika ooit wel weer 1, eerst maar eens kijken hoe het ras zich gaat ontwikkelen en of de gezondheid beter wordt.
Het was/is ook mijn eerste liefde, mijn eerste hond dus, inmiddels ben ik toe aan mijn derde Boxer en ook zeker niet mijn laatste, ik denk tot de dood ons scheidt.
En echt Inge er zijn goede Boxers in Nederland te koop, ten opzichte van een jaar of 15 geleden gaat het echt de goede kant op, je kan alleen wel het beste naar een professionele Boxerkennel met een samenwerkings verband met een erkende buitenlandse kennel gaan.
Alpha schreef:
En echt Inge er zijn goede Boxers in Nederland te koop, ten opzichte van een jaar of 15 geleden gaat het echt de goede kant op, je kan alleen wel het beste naar een professionele Boxerkennel met een samenwerkings verband met een erkende buitenlandse kennel gaan.
Weet ik en ik ga het ook zeker blijven volgen.
Maar voorlopig zit het vol hier
Moeilijke vraag,
Op 1 zonder meer de Leonberger,
op een gedeelde tweede plaats de Landseer en de Harzer Fuchs.
Maar daarnaast zijn er nog heel veel andere leuke hondenrassen (o.a. Sarplaninac, Kaukasische Owcharka, Border Collie, Australian Shepherd, Pyrenese Berghond, Sint Bernard en dus nog veel meer).
1. Bullmastif
2. Basset of kruising hiervan zoals Maxi
3. Witte kleine frummeltjes zoals mijn Sammie
4. Dobermann (zoals ze nu zijn ongecoupeerd, net hertjes zoals ze dansen, zo zijn ze erg leuk )