hahaha....dan is het wel een gestoorde teef moet ik zeggen.
Nah, nu weten we het dus, iedereen en alles die het met zichzelf doet is

................

Laat me niet lachen

.
Ik denk dat als ze het ècht zouden KUNNEN verbieden dat er dan een hoop meer gefrustreerde diersoorten (wij zijn tenslotte ook zoog'dieren') rond zouden lopen dan er al zijn

.
Ik denk dat je alleen kan spreken over sexueel getint gedrag als een reu op en teef aan het rijen is.
Als je de sex van een hond er naast pakt zou een teef toch nooit ergens op rijen....of wel dan....of het moest een lesbie zijn.

oowkay....
Als je de sex van een hond er naast pakt zou een teef toch nooit ergens op rijen....of wel dan....of het moest een lesbie zijn.
Zelfs de holbewoners kenden meerdere standjes...

....En zelfs vrouwelijke zebravinken rijen wel eens op mekaar als het kweekseizoen begint ==>
Weet dus niet of ik dit dan echt moet corrigeren, probeer haar er nu maar d.m.v. afleiden mee te laten stoppen, en dat lukt altijd.
Persoonlijk...NIET MIDDEN IN DE WOONKAMER en NIET als er bezoek is, dan doet hond maar. Mijn reu is erna altijd stukken rustiger. Tuurlijk hij is happy, zonder enige mogelijke frustratie.
ja hoor, en alle mensen die masturberen zijn ook gestoord.
Tja Inge dat komt ervan hè

, moet je het maar nièt doen dan 'wisten' jij, ik en de rest, nu dus dat het dierenrijk géén sexualiteit kenden. Maar jezelf 'entertainen' tast dus je hersens aan

.....Yeah, right!

Dieren hebben er evenveel recht op als ieder ander, maar natuurlijk hoeft het ECHT NIET in mijn gezichtsveld :N: .......
Diesel