Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

dwergpinscher

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Anneke
Actief

Ongelezen bericht door Anneke »

ik zal een foto plaatsen van mika en kyra.
hij is niet heel erg duidelijk omdat hij met de telefoon is gemaakt, maar hij is wel leuk!

komt ie:
Afbeelding
Mika is een skatje
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door mitmig »

Enige foto Anneke! :ok: Mika zit echt zo te kijken van "kijk 'ns, dit is mijn grote vriend! :mrgreen: Durf me maar eens wat te doen!" :pffff: Wat 'n contrast als je die koppies naast elkaar ziet! Leuk dat ze 't zo goed kunnen vinden met elkaar!

Lek had ook vandaag weer een hyperactieve dag. We zijn samen met onze Engelse buurman een soort strandhut aan 't bouwen op 't strand en die werkmensen (uit Birma) vinden 't leuk om Lek te plagen, dus ze rent van hot naar her! En maar keffen! In 't begin waren die mensen bang van haar! Moet je je voorstellen ... zo'n klein hondje! Nu ze weten dat ze niet zal bijten, gaan ze haar plagen, maar niet gemeen ofzo, anders zou ik er wel een punt achter zetten. Ze vindt 't heerlijk al die aandacht!
Groetjes, Monique

Afbeelding
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Mirri »

Hallo allemaal,

Prachtige foto Anneke, Mika staat er heel wijs op :mrgreen:

En Lek komt zo te zien niets te kort bij jullie in Thailand :cheer:

Max is afgelopen zondag flink ziek geweest, we waren bij mijn ouders afgelopen weekend en toen we met zijn allen aan tafel zaten moest Max overgeven.
Hij bleef bezig en op een gegeven moment was het allemaal wit, schuim wat er uit kwam.
Ik had zo met hem te doen, en had al vochtige oogjes. De dag daar voor had hij al niets gegeten dus misschien zat het toen al te wringen :19:
Hij zat zow zielig in een hoekje met zijn oortjes omlaag en zat geen leven in en wilde altijd bij 1 van ons op schoot.
Hij heeft wel los gelopen en misschien iets geslikt wat niet goed is gevallen ik weet ook niet wat het was.
Zag al beren op de weg en dacht oh shit hij zo toch niet vergiftigd zijn.
Sorry misschien een beetje overdreven maar moet er niet aan denken dat het ernstig was maar hou zo veel van mijn mannetje.
Gelukkig at hij rond 20.00 al wat en dacht probeer een beetje en kijk aan of hij het binnen kan houden.
En om 21.15 pakte hij zijn speeltje en was weer helemaal de oude Max.
Toen de rest van het eten gegeven en had alles op.
Ben zo blij dat hij weer beter is :zwaai
Anneke
Actief

Mirri schreef:Hallo allemaal,
Max is afgelopen zondag flink ziek geweest, we waren bij mijn ouders afgelopen weekend en toen we met zijn allen aan tafel zaten moest Max overgeven.
Hij bleef bezig en op een gegeven moment was het allemaal wit, schuim wat er uit kwam.
Ik had zo met hem te doen, en had al vochtige oogjes. De dag daar voor had hij al niets gegeten dus misschien zat het toen al te wringen :19:
Hij zat zow zielig in een hoekje met zijn oortjes omlaag en zat geen leven in en wilde altijd bij 1 van ons op schoot.
Hij heeft wel los gelopen en misschien iets geslikt wat niet goed is gevallen ik weet ook niet wat het was.
Zag al beren op de weg en dacht oh shit hij zo toch niet vergiftigd zijn.
Sorry misschien een beetje overdreven maar moet er niet aan denken dat het ernstig was maar hou zo veel van mijn mannetje.
Gelukkig at hij rond 20.00 al wat en dacht probeer een beetje en kijk aan of hij het binnen kan houden.
En om 21.15 pakte hij zijn speeltje en was weer helemaal de oude Max.
Toen de rest van het eten gegeven en had alles op.
Ben zo blij dat hij weer beter is :zwaai
Jeetje mirri dat is inderdaad wel even schrikken, ik zou ook gelijk bezorgd zijn. Het zou inderdaad zo kunnen zijn dat hij wat gegeten heeft wat niet goed gevallen is, zeker als hij los gelopen heeft kunnen ze alles pakken wat ze willen. Maar hij at weer dus dat is een goed teken. Ik ben blij dat hij weer beter is. Max je krijgt een lik over je neus van mika! :wink:

Groetjes Anneke
Mika is een skatje
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

Dat is inderdaad schrikken Mirri, dat Max zo snel zo ziek werd! :N: Gelukkig is alles weer op z'n pootjes terechtgekomen en voelt hij zich weer beter! :wink: Lek is ook ineens van 't een op 't ander moment zo ziek geweest. Dacht toen dat ze misschien in een giftige pad ofzo in de tuin had gebeten! :19: Ze hield zich heel slap en liet al haar ontlasting lopen! Binnen 't half uur was ze weer springlevend maar we hebben de schrik van ons leven gehad! Gek is dat af en toe met honden, zo zijn ze doodziek en dan ineens weer springlevend! Lek eet ook alles wat ze tegenkomt. Ik probeer 't haar af te leren met 'los' net zoals ze de kong 'los' moet laten, maar ze slikt 't dan heel snel door, de linkmiegel!
Groetjes, Monique

Afbeelding
Anneke
Actief

mitmig schreef:Dat is inderdaad schrikken Mirri, dat Max zo snel zo ziek werd! :N: Gelukkig is alles weer op z'n pootjes terechtgekomen en voelt hij zich weer beter! :wink: Lek is ook ineens van 't een op 't ander moment zo ziek geweest. Dacht toen dat ze misschien in een giftige pad ofzo in de tuin had gebeten! :19: Ze hield zich heel slap en liet al haar ontlasting lopen! Binnen 't half uur was ze weer springlevend maar we hebben de schrik van ons leven gehad! Gek is dat af en toe met honden, zo zijn ze doodziek en dan ineens weer springlevend! Lek eet ook alles wat ze tegenkomt. Ik probeer 't haar af te leren met 'los' net zoals ze de kong 'los' moet laten, maar ze slikt 't dan heel snel door, de linkmiegel!
Dat doet mika ook altijd, als ze los loopt en ze heeft iets wat ze niet mag hebben zeg ik los en dan slikt ze het snel even door! grrr.
Mika is een skatje
Afbeelding
Anneke
Actief

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewto ... light=mika

lees dit eens, dit heeft mijn vriend vanacht gepost. Mika is ziek. Ze heeft gisteravond constant lopen braken en kokhalsen. Ze wil niks eten. En als ze wat drinkt dan komt het er zo weer uit. Ik ben nu wel naar het werk gegaan, maar ik ben niet gerust. Charles neemt de telefoon ook niet op!
Ik vind dit niet fijn. Ik hoop dat het mee valt!!

Anneke
Mika is een skatje
Afbeelding
Anneke
Actief

Hehe ik heb hem te pakken kunnen krijgen. Hij gaat inderdaad zo even naar de dierenarts. Omdat ze nog steeds aan het kokhalzen is en aan de dunne is.

Ik hoor het straks hopelijk wat het kan zijn.

Groetjes
Anneke

nou hij belde me net op dat hij bij de DA was geweest en dat ze een virus had. Ze heeft een prikje gehad tegen de misselijkheid. en ze krijgt tabletjes om voor de rest te geven.
Mika is een skatje
Afbeelding
Mirri
Zeer actief

Jeetje Anneke,

Het lijkt inderdaad op een virus, en Max had het pas ook he alleen was hij niet aan de race.
Ik hoop dat Mika snel weer beter wordt.
Hoe is het nu met haar? Zit er al een beetje leven in?

Liefs,

Mirjam en een poot van Max...
Anneke
Actief

Hoi mirri,

het gaat al iets beter met mika. Zolang ze haar medicijnen krijgt dan gaat het goed, maar is het uitgewerkt dan is ze gelijk weer misselijk. Ze nog wel aan de race. We hebben vloerbedekking thuis en die plekken krijgen we er bijna niet uit, en het ruikt heel zuur in huis. Maar ja daar kan onze lieve mika ook niks aan doen. Ik hoop dat ze snel beter wordt.

Groetjes,
Anneke
Mika is een skatje
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

Hoi Anneke!
Zie nu pas je berichten dat Mika zo ziek is! De arme schat! :roll: Wat een vervelend virus is dat! :evil: Ze kunnen inderdaad heel snel uitdrogen als ze steeds overgeeft en aan de dunne is. Slaat de medicijn al aan? Hoop dat ze snel weer beter is en geef haar een knuffel van ons en van Leklek! :J:
Groetjes, Monique

Afbeelding
Anneke
Actief

hoi hoi allemaal,

Nou even een update hoe het nu met mika gaat. Ze is alleen nog een beetje aan de diaree. Ze kotst niet meer gelukkig. De medicijnen gebruiken we haast niet meer en ze slaapt nu lekker bij ons op bed, en dat doet haar heel erg goed. Want dan slaapt ze de hele nacht door gelukkig.
Toen ze zo ziek was, moest ik er elke nacht wel een paar keer er even uit om haar naar buiten te laten enzo. We hadden haar ook in de bench naast het bed gezet, maar waarschijnlijk was dat toch te koud. En nu is ze gelukkig weer beter. Ze speelt weer enzo, heerlijk om te zien.

En jullie knuffels hebben ook zeker geholpen :wink:
Hoe gaat met mika's vriendinnetjes en vriendjes dan??

Heel veel liefs, en bedankt voor jullie steun.
Anneke
Mika is een skatje
Afbeelding
Mirri
Zeer actief

Hallo Mika,

Wat fijn dat je al wat beter bent, hopen dat je gauw van de diaree af bent.
Het zal vrouwtje wel goed doen, want ze zei dat je ook al weer aan het spelen bent.
En een dwergpincher die zo maar stil in een hoekje zit dat zijn we niet gewend he.
Hier alles goed, afgelopen weekend met 2 forumbezoekers naar de Kalmthoutse heide in Belgie geweest en het was reuze gezellig en ging ook goed met de andere honden.
De foto's staan onder de site foto's.

Knuffel aan alle hondjes en een dikke :lief: voor Mika
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

Hoi Anneke, ben blij te horen dat 't weer beter gaat Mika! Zal ze wel lekker hebben gevonden, lekker knus bij jullie in bed! Hoop dat ze snel van de diarree af is, maar gelukkig speelt ze weer, want dat is nix voor een dwergpinscher om zo stil te zijn! :jump1: Hier op t.v. zag ik in een flits iets voorbijkomen van een hondengriep, maar ik heb niet gehoord in welk deel van de wereld.

Mirri, de foto's van de forumwandeling zijn heel mooi. Dat mis ik van Nederland, de lange wandelingen in het bos en op de heide. Vind Max heel stoer met z'n rode sjaaltje en dan die grote bal in z'n mond! :mrgreen: Leuk dat de honden zo'n plezier met elkaar hebben!

Vanmiddag blafte Lek heel erg hard, ze was voor 't huis dus ik kon haar niet zien. Toch maar ff gaan kijken ... stond ze tegen een slang te blaffen! :N: Ze had d'r nekharen rechtop staan! Heb de slang met 'n stok opgepakt en over de muur gegooid! Was gelukkig een boomslang en ik denk dat honden toch een instinct hebben dat zegt: niet aankomen, alleen blaffen! Heb haar geprezen dat ze me heeft gewaarschuwd en trots dat ze was! Vond 't niet leuk dat de slang weg was, want ze heeft nog een hele tijd gezocht! :wink: Ter compensatie komt ze even later met een dikke, vette sprinkhaan aansjouwen! :smile: Getver, die voorliefde voor insecten! :N:

Nou, dat was 't weer van deze kant van de wereld! Dikke knuffel voor Mika en Max! :knuffel:
Groetjes, Monique

Afbeelding
Mirri
Zeer actief

Een slang :N: moet er niet aan denken om die tegen te komen zeg.
Je bewaakt je terrein goed hoor Lek, en daar mag het vrouwtje zeker trots op zijn :E:
Anneke
Actief

Mirri schreef:Een slang :N: moet er niet aan denken om die tegen te komen zeg.
Je bewaakt je terrein goed hoor Lek, en daar mag het vrouwtje zeker trots op zijn :E:
ja dat vind ik ook lek. Je bewaakt je vrouwtje ook goed. En ik denk dat je vrouwtje ook zeker trots op je is! :ok: :ok:
Mika is een skatje
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

Anneke schreef:
Mirri schreef:Een slang :N: moet er niet aan denken om die tegen te komen zeg.
ja dat vind ik ook lek. Je bewaakt je vrouwtje ook goed. En ik denk dat je vrouwtje ook zeker trots op je is! :ok: :ok:
Ja, 't vrouwtje is apetrots! :pffff: Hoop alleen dat ze zo verstandig is om op afstand te blijven en niet zelf gaat proberen zo'n slang de tuin uit te sjouwen! :N:

Hoe gaat 't trouwens met Mika? Al helemaal opgeknapt of nog wat slapjes? Knuffel van Leklek :lief:
Groetjes, Monique

Afbeelding
Anneke
Actief

Hoi allemaal

Hoe gaat het daar?
Mika is weer helemaal beter gelukkig.
We zijn een weekje weg geweest naar zeeland, en ze was heel goed te pas. In de duinen en op het strand heeft ze heel wat af gerend. Ze vond het fantastisch!!! :ok: We hadden helaas geen foto toestel bij ons. Maar wel m'n telefoon maar die foto's zijn niet zo heel goed gelukt. Ik zal proberen om van het weekend de foto's op internet te zetten!!

groetjes van Anneke, Charles en een pootje van Mika
Mika is een skatje
Afbeelding
Mirri
Zeer actief

Hmmmm lekker hoor een weekje er tussen uit.
Leuk dat het goed is gegaan met Mika en ben benieuwd naar de foto's.
Met Max is alles goed, nog steeds een echte kroeldoos :ok:
Anneke
Actief

hmmm van het weekend had ik heel erg druk dus het is niet gelukt de foto's te plaatsen.

Hoe gaat het met max, leklek en de rest?
Mika is weer echt een trutje want volgens mij moet ze weer loops worden. Ze is heel aanhankelijk aan het doen, ze eet minder dan normaal en ze wil het liefst de hele dag bij je op schoot zitten. haha. Dus het komt er weer aan denk ik.

Groeten,
Anneke
Mika is een skatje
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

Blij te horen dat alles goed gaat met Mika en Max! Zo'n weekje Zeeland is natuurlijk heerlijk voor zo'n hondje, dan kunnen ze lekker lang rennen! Denk dat ik Leklek zo kan inzetten op een renbaan met windhonden, want die rent me toch stukken over het strand en een snelheid dat ze er op heeft!

Heb een tijdje niets laten horen omdat we weg zijn geweest naar Pattaya en Bangkok (nieuw paspoort nodig). Sjarlie, Jacky en Leklek hebben we weer ondergebracht op hun vaste adres bij hondenpension the Dogfather. Daar hebben ze het altijd ontzettend naar hun zin. Jammergenoeg regent 't hier al zeker drie weken, dus zijn ze wel vaak nat geworden! Hoop dat er binnenkort een eind komt aan de regen want de overstromingen zijn hier niet om aan te zien. Gelukkig zitten wij hier droog. Er zijn zelfs al mensen dood gebleven.

In ieder geval ben ik blij weer thuis te zijn en mijn hondjes om me heen te hebben! Ze liggen nu alle drie bij mijn voeten lekker te slapen! Moet wel zeggen dat Leklek nog ontdeugender is geworden in die week dat ik haar niet heb gezien.
Groetjes, Monique

Afbeelding
Anneke
Actief

Haha leklek zal wel denken vrouwtje is weer thuis, ik ga haar lekker uitproberen kon ik in het pension ook. haha :wink:

Hoe is het bij jullie allemaal?
Mirri ga jij naar de oudjaarsdagwandeling (31 dec) in bussloo(bij apeldoorn)? Vast niet, zal wel te ver weg zijn denk ik. Ik wil er graag heen maar ik heb ook nog geen vervoer om daar te komen. M'n vriend moet werken dus hij heeft de auto mee.
Mitmig jammer dat je op zo'n moment in thailand woont, want anders hadden we een keer wat met z'n allen af kunnen spreken.
Mika is een skatje
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

Zou inderdaad leuk zijn geweest om eens wat af te spreken, maar helaas, dat zit er dus niet in! Zou graag willen weten of al die karaktertrekken die Leklek heeft raseigen zijn of dat ze gewoon van zichzelf zo gek, vrolijk en energiek is! Heb er wel nog steeds moeite mee dat ze zich niet door andere mensen wil laten aanhalen :pffff: . Ze kunnen haar zelfs niet benaderen, dan blijft ze op afstand afwachtend staan kijken. Denk dat dat toch raseigen is. Sjarlie en Jacky lopen zo op iedereen af, dus 't is wel wennen met Leklek. Voordeel is wel dat ik zeker weet dat niemand haar zomaar mee kan nemen! :mrgreen:
Groetjes, Monique

Afbeelding
Anneke
Actief

mitmig schreef:Zou inderdaad leuk zijn geweest om eens wat af te spreken, maar helaas, dat zit er dus niet in! Zou graag willen weten of al die karaktertrekken die Leklek heeft raseigen zijn of dat ze gewoon van zichzelf zo gek, vrolijk en energiek is! Heb er wel nog steeds moeite mee dat ze zich niet door andere mensen wil laten aanhalen :pffff: . Ze kunnen haar zelfs niet benaderen, dan blijft ze op afstand afwachtend staan kijken. Denk dat dat toch raseigen is. Sjarlie en Jacky lopen zo op iedereen af, dus 't is wel wennen met Leklek. Voordeel is wel dat ik zeker weet dat niemand haar zomaar mee kan nemen! :mrgreen:
volgens mij is dat inderdaad ook wel raseigen, want mika doet dat net zo. (terwijl mika geen stamboom heeft) Alleen is ze wel om te kopen. Geef ik diegene die haar wil aanhalen een lekker koekje of iets dan is het wel goed. haha. Werkt dat bij leklek ook?
Mika is een skatje
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

Dat moet ik nog uitproberen, haar door anderen laten lokken met iets lekkers! Leklek heeft trouwens ook geen stamboom, ten minste ... die had ze niet bij zich toen ze haar op straat vonden! :wink: Ben blij dat wij haar uiteindelijk in huis hebben! Zelfs mijn man is dolverliefd op haar, terwijl hij 't in het begin maar helemaal niets vond, zo'n schoothondje! :pffff:

Ben benieuwd hoe ze dit jaar op vuurwerk reageert. Vorig jaar was hier geen vuurwerk uit respect voor de slachtoffers van de tsunami. Ze is echter niet bang voor onweer (en 't kan hier te keer gaan :N:) dus hopelijk valt 't mee. Sjarlie en Jacky draaien helemaal door van harde knallen, maar gelukkig laat Leklek zich hierdoor niet van de wijs brengen. Hoe reageren Max en Mika op harde knallen?
Groetjes, Monique

Afbeelding
Mirri
Zeer actief

Hoi hoi allemaal,

Het is weer een tijdje geleden dat wij wat van ons hebben laten horen.
Nee Anneke ik ga niet mee met de oudjaars wandeling omdat mijn ouders dan altijd hier zijn :cheer:

Mitmig wat jij vertelde over Leklek dat hij heel afwachtend is tegen over vreemde hoort echt bij zijn eigenschappen.
Ik was vorige week bij mijn schoonvader op bezoek in het verpleeg tehuis en die kent hij heel goed, toen zijn buurman kwam en Max riep keek hij nog niet op of om. Hij vroeg aan John zijn vader of hij wat brokjes mocht geven, zelfs die nam onze Max niet aan :denken:
Op zich best wel zielig die man is eenzaam en iedereen woont ver weg en zei komt wel maar hij kijkt altijd de kat uit de boom.
Maar van de andere kant vind ik het toch weer een prettig idee dat Max zo afwachtend is naar andere toe.
Ik herken zo veel als jullie vertellen over jullie honden.

Gisteren nog in de dierenwinkel een heel klein dwergpincher puppie gezien zowwww lief 8 weken en kon me haast niet meer voorstellen dat Max ook zo klein was. Heb gelijk John uit de auto gehaald.

Van de week stond ik te kletsen met een achterbuurvrouw die ook haar hond uit liet en toen stopte een scooter met een vreemde vrouw en vroeg aan mij; mag hij een snoepje. Ik zei nee doe maar liever niet.
Misschien waren er geen kwade bedoelingen bij hoor, maar ben toch voorzichtig.

Max was vorig jaar niet bang van vuurwerk, dit wordt het 2e jaar dat hij dit mee gaat maken dus ben benieuwd.

Zo ga nu naar mijn bedje en leuk weer wat van jullie gehoord te hebben.

Liefs,

Mirjam en een poot van Max...
Anneke
Actief

hoi hoi,

nou ik heb iets mee gemaakt gisteravond. Ik was met mika aan het lopen, haar laatste ronde voordat we naar bed gaan. Zie ik aan de overkant de vrouw met haar hondje die ik goed ken, dus ik loop er even heen met mika. Komt er zomaar van de andere kant een losse mechelse herder aan. Helemaal los, zonder halsband en zonder baasje. Die hond rende zo de straat over naar onze honden toe, moet er een auto flink op de rem, zo he!!! Die vrouw en ik hebben zo goed en kwaad als het kon die hond bij ons proberen te houden, wat aardig lukte. Ondertussen zijn we op zoek gegaan naar de mogelijke baas. Nergens te vinden... Bij mensen aangebeld waarvan we dachten dat ze misschien van hun kon zijn. Maar nee hoor. De dierenambulance gebeld, maar die rijd in enschede tegenwoordig 's avonds laat niet meer. Het was al ondertussen half 12 geworden. Toen heb ik haar mee naar binnen genomen en opgevangen. Tja zo'n hond laat je niet zomaar aan haar lot over op straat.
Ze heeft dus de nacht bij ons door gebracht. Het was een hele lieve en zachtaardige hond trouwens. Het ging heel goed samen met mika!!

Mijn vriend heeft vanmorgen de dierambulance nogmaals gebeld en in eerste instantie wouden ze haar helemaal niet op komen halen. Hij de politie bellen en die heeft hem met de dierenambulance doorverbonden en toen kon het in een keer wel. Volgens mijn vriend hebben ze haar naar het dierenasiel hier in enschede gebracht. Ik ben zo benieuwd of de baasjes haar vinden..... En ik hoop niet dat ze zomaar op straat is gezet ofzo. Dat zou ik niet begrijpen, het is zo'n lief beest.

Zo dit was mijn verhaal. Ik lag dus laat op bed gisteravond. En vanmorgen er weer vroeg uit om naar het werk te gaan en de hondjes uit te laten.
Mika is een skatje
Afbeelding
mitmig
Zeer actief
Contacteer:

Jeemich zeg Anneke, toen ik begon aan je verhaal was ik bang dat die hond Mika had aangevallen :N:! Wat zielig voor zo'n dier om 's nachts helemaal alleen door de straten te dwalen. En wat lief van je om 'm zolang op te vangen! Ik zou 't zelfde doen, want zo'n hond zal maar aangereden worden of een aanrijding veroorzaken. Hoop dat zijn baasjes snel worden gevonden. Hoor je hier nog over van het dierenasiel? En die dierenambulance :devil: is dat niet een van hun taken?

En Mirri, ik zou ook geen vreemde mensen iets aan Leklek te eten laten geven. Wel sneu voor die meneer in het verpleeghuis dat Max niet bij 'm wilde, maar ja, 't zijn nu eenmaal geen schoothondjes al denkt iedereen van wel! :19:
Groetjes, Monique

Afbeelding
Mirri
Zeer actief

Sjeetje Anneke dat jij dit nu weer moet mee maken.
Ik zou ook heel in heel de buurt aanbellen om te kijken wie zijn baasje is.
En de hond zo aan zijn lot over laten dat zou ik ook niet kunnen.

Erg vreemd dat de dierambulance niet wilde komen :denken:
Zouden ze je op de hoogte houden Anneke?
Ik zou er ook de hele tijd aan moeten denken.
Anneke
Actief

mitmig schreef:Jeemich zeg Anneke, toen ik begon aan je verhaal was ik bang dat die hond Mika had aangevallen :N:! Wat zielig voor zo'n dier om 's nachts helemaal alleen door de straten te dwalen. En wat lief van je om 'm zolang op te vangen! Ik zou 't zelfde doen, want zo'n hond zal maar aangereden worden of een aanrijding veroorzaken. Hoop dat zijn baasjes snel worden gevonden. Hoor je hier nog over van het dierenasiel? En die dierenambulance :devil: is dat niet een van hun taken?
Ik was ook behoorlijk pist, toen ik dat hoorde van charles. Maar ze hebben haar toch opgehaald. Charles heeft zelf nog naar het asiel gebeld.
Want hun belde niet. Maar goed ze is weer bij haar baasjes, die hebben haar opgehaald geloof ik. Ze was van een aantal straten verder op. Maar wat ik het vreemde vond is dat ze door het asiel gebeld moesten worden dat hun hond daar zat. Ze hadden zelf nog niet eens gebeld. Als je je hond kwijt bent bel je toch het asiel, dierenambulance en de politie lijkt me zo. :roll: Maar goed zo ben ik hoor!
mitmig schreef:En Mirri, ik zou ook geen vreemde mensen iets aan Leklek te eten laten geven. Wel sneu voor die meneer in het verpleeghuis dat Max niet bij 'm wilde, maar ja, 't zijn nu eenmaal geen schoothondjes al denkt iedereen van wel! :19:
ja dat zou ik ook niet doen, iemand iets aan mika laten geven.
Idd zielig voor die meneer.
Nou ik moet je eerlijk zeggen mika is een behoorlijke schoothond hoor, ze kruipt zo bij me op schoot. Alleen niet bij anderen dan!
Mika is een skatje
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”