Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

WIE IS ER ALLEEN MET KERST?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

milou1986 schreef:
Angel-eyes schreef:
milou1986 schreef:sorry ik reageer toch weer even!!!!
- zwart werk kan niemand mij op betrappen tenzij ze het me zien doen!

En als je het op een openbaar forum zet, echt heel slim ben je niet he?

Je kan alles maar ontwijken, maar feit blijft dat je makkelijk werk kan doen, een kantoorfunctie kan makkelijk zo te zien :ok:
moet je wel de opleiding ervoor hebben!
tegenwoordig heb je zelfs voor vuilnisman een opleiding nodig!

ik heb wel een diploma dierverzorging en een diploma veehouderij....
onzin, dan heb je toch diploma's?

ik heb geen secretariele opleiding, maar ben nu officemamager/directiesecretaresse...
Afbeelding
milou1986

Ongelezen bericht door milou1986 »

mercedes2803 schreef:Je vliegt op de kast en zit ondertussen dus alweer uren achter de computer...uren die je ook gezellig in het zwembad kunt liggen met je zoontje...

ik kan ook de site open hebben staan terwijl ik bezig ben en af en toe in de gaten houden maar daar word niet aan gedacht!
Julliette
Actief

Ongelezen bericht door Julliette »

Hallloo

Even een reactie op het onderwerp van deze topic..

Wie is er alleen met kerst?

Wel, onze hele kerst is volgepland, doen we trouwens altijd, want de kerstdagen vinden we erg gezellig (en lekker..!) :mrgreen: !
Nu krijgen we natuurlijk ook ons puppenkind op de 24e, wie kan er zich nu een mooier kerstcadeau bedenken... :I: ??!
Vanaf dan zullen we dus sowieso nooit meer alleen zijn, en mocht er geen hond zijn, dan zal dat ook nooit het geval worden bij ons!

Groetjes Juul
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Ik geloof niet dat het de bedoeling was dat je haar inwrijft dat jij wel een leuke kerst hebt. :roll:
Ze zoekt mensen die met haar op kerst iets leuks willen doen.

Aan Milou:
Sorry, Tholen is mij te ver weg.
Maar je woont toch bij je vader, is hij ook niet thuis met kerst?
Is het niet mogelijk dat je lekker een paar dagen naar Duitsland kan gaan, naar je andere familie?
In ieder geval hoop ik dat je toch wat leuks kan gaan doen, want ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt om die dagen alleen te zitten.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
milou1986

Ongelezen bericht door milou1986 »

Roelfien schreef:Ik geloof niet dat het de bedoeling was dat je haar inwrijft dat jij wel een leuke kerst hebt. :roll:

Aan Milou:
Is het niet mogelijk dat je lekker een paar dagen naar Duitsland kan gaan, naar je andere familie?
In ieder geval hoop ik dat je toch wat leuks kan gaan doen, want ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt om die dagen alleen te zitten.

Ik woon niet bij mijn vader... die woont in belgie!
er is sinds gisteravond bekend dat ik een paar dagen naar mijn moeder ga! (andere familie behalve mijn moeder woont er niet in duitsland!!)
Erica
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Erica »

milou1986 schreef:
Roelfien schreef:Ik geloof niet dat het de bedoeling was dat je haar inwrijft dat jij wel een leuke kerst hebt. :roll:

Aan Milou:

er is sinds gisteravond bekend dat ik een paar dagen naar mijn moeder ga! (andere familie behalve mijn moeder woont er niet in duitsland!!)
Nou, ik heb Hummie vandaag maar even een vrije dag gegeven!
Dus kan ik je nu dan zelf een fijne kerst wensen, komt toch alles maar mooi op zijn pootjes terecht ook
WWW.BUITENLANDSEHONDEN.NL

Afbeelding

*Don't dream, Just Do It!"
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

milou1986 schreef:

Aan Milou:

Ah, fijn. :ok:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

Fijne kerstdagen dan in Germany!! hihi waar woont je moeder in duitsland??
poema
Actief

Ongelezen bericht door poema »

Angel-eyes schreef:
milou1986 schreef:
basil schreef:oke, geen werk dus :wink: dat maakt het iets makkelijker. met de huidige regering zou ik er overigens niet op rekenen dat je voorlopig niet hoeft te werken :roll:

ik heb hier in mijn kastje de verklaringen van de dokter, gemeente, en zo'n speciale arts liggen en ik hoef minstens de komende jaren niet te werken! het mag niet! ook al zou ik graag willen (niet wit in ieder geval, zwart weten ze toch niet)
wat ik zwart doe oke dat is mooi meegenomen maar dat doe ik voornamenlijk allemaal thuis...(vouwen e.d. maar nu is het rustig...)

zo nu weten jullie alweer meer......... waarom ga ik er eigenlijk nog op in....
owja om mijn leven zelf te kunnen bepalen! en om uitleg te geven waar jullie eigenlijk niets mee te maken hebben!
maar omdat jullie er verkeerde dingen over zeggen omdat jullie er niets van af weten moet ik wel!

Doktersverklaringen zeggen niks, als er weer een nieuwe wet komt dan wordt je gewoon weer gekeurd en kun je werken, je kan ook op je toetsenbord typen dus werken kun je altijd.

Hoi Angel-eyes dit is voor milou niet voor jou maar kon haar origine stukje niet meer vinden.Ga ik nogmaals op een hele oude mail reageren maar ja moet hier echt effe wat zeggen Milou ik ben heel benieuwd wat je dan wel niet mankeerd ik Heb een aangeboren hartafwijking en sta als 1 van de eerste op de lijst voor een nieuwe donor klep en dat is niet fijn dat sta je alleen als je toestan vrij critic is en ik mag dan wel geen kind hebben maar heb twee honden onder de leeftijd van een jaar run een eigenbedrijf van mij en mijn vriend en doe 2 opleidingen van vierjaar die ik in 2 jaar doe.Dus zolang je niet half dood bent kan ik me niet voorstellen dat je niet hoeft te werken
Danoontje
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Danoontje »

Heej Milou, ik ben nieuw op het forum maar heb genoten van deze topic....... jee wat maak jij je leven moeilijk voor jezelf. Heb je wel nog een leuke kerst gehad??? Ik hoop het voor je!!!
Vito en Juna 4ever.............
Danoontje
Vaste gebruiker

Rob, jou mag ik wel, hahaha je bent erg gevat!!!
Mercedes..... geef het toch op, ze is jong en volgens mij nog erg puberaal..... moet het waarschijnlijk op de harde manier leren.
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

basil schreef:als je het hele forum bent doorgewerkt toetje en je hebt alle oude topics gelezen, wil je het dan even zeggen? dan halen we lekker nog even gezamelijk alle oude koeien uit de sloot :cheer: maar wel alles lezen he :neenee:
:jank: liever niet...kan de naam Milou niet meer horen. :wink:
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

basil schreef:
Marie-José schreef:
basil schreef:als je het hele forum bent doorgewerkt toetje en je hebt alle oude topics gelezen, wil je het dan even zeggen? dan halen we lekker nog even gezamelijk alle oude koeien uit de sloot :cheer: maar wel alles lezen he :neenee:
:jank: liever niet...kan de naam Milou niet meer horen. :wink:
ik begrijp ook niet helemaal wat het nut was van deze oude koe :19:
Kan toetje ( :smile: :smile: ) waarschijnlijk ook niet weten. Is hier,volgens mij,nog maar net en zal ongetwijfeld niet alles mee gekregen of gelezen hebben. :19:

Enne..Danoontje...laat de rest van de ouwe koeien,zeker wat betreft Milou, maar zitten. :ok: :wink:
beppie
Zeer actief

Ongelezen bericht door beppie »

Nou Mona, ik weet nog niet wat ik ga doen met de kerst :19: :mrgreen:
Danoontje
Vaste gebruiker

Ok :ok: begrepen...... ik zal het niet meer doen....... maar zat me gewoon een beetje op te winden toen ik alles las....... maar noemen jullie dit al een oude topic dan??? Is toch pas van december??? Ik ben inderdaad nieuw..... moet alles wat dit betreft nog leren hahaha.
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

Nog 10 maanden en het is weer Kerst :cheer: :cheer: :cheer:

:mrgreen:
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Danoontje
Vaste gebruiker

Wil je wat afspreken dan Beppie???? hihihi...... flauw.
beppie
Zeer actief

Ongelezen bericht door beppie »

Grapje :mrgreen:
Danoontje
Vaste gebruiker

Ja, ik zit me een beetje te vervelen......... ik ga nu eens op de Humor topic kijken.......
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”